Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Dortmund 2014 9-13 april

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 11:05:33 AM

wisselstromer

ik dacht die de vorige keer toch niet gevonden te hebben ;-)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

loco

Er staan inderdaad ook verkopers van autoschaal modellen. Maar eerlijk gezegd, heb ik daar nooit echt goed op gelet. Waarschijnlijk ga je ze in de andere hallen vinden. Brekina en dergelijke staan niet ver van de treinen. Snuffel eens rond op de website http://www.westfalenhallen.de Normaal vind je hier ook de grondplannen en de deelnemerslijsten.

janieburton

Dju, kan niet heb weer andere verplichtingen
 

Metpetergaathetbeter

Citaat van: wisselstromer op 08 april 2014, 11:11:22 AM
weet iemand of daar naast de vele treinverkoopstanden er daar ook veel verkopers zijn van autoschaalmodellen (1/18-1/43)?

volgens mij zijn alle schalen van auto's daar voorhanden!
Groeten Peter ;)

janjozef

de zo goed als ganse modelbouwwereld is aanwezig, boten, vliegtuigen en helikopters, auto's in alle vormen, en natuurlijk treinen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

in de verkoopstands wel
kvind het raar dat bv minichamps en spark (toch 2 grote spelers op die markt) daar zelfs niet met een stand staan


Citaat van: Metpetergaathetbeter op 08 april 2014, 20:40:26 PM
Citaat van: wisselstromer op 08 april 2014, 11:11:22 AM
weet iemand of daar naast de vele treinverkoopstanden er daar ook veel verkopers zijn van autoschaalmodellen (1/18-1/43)?

volgens mij zijn alle schalen van auto's daar voorhanden!
Groeten Peter ;)
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ToThePoint

#21
Gisteren geweest. Groots amai.
Vergeten wat te kopen, dju toch. Kzal een jaartje verder moeten knoeien met het gereedschap dat ik nu heb. Het zij zo.
Tja te veel te zien of een dag te kort, tis maar hoe men het bekijkt.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

wouterdt

#22

HYA

Citaat van: wouterdt op 11 april 2014, 08:13:52 AM
Gisteren geweest met de club foto's:
https://www.flickr.com/photos/99257816@N08/with/13773013255
Leuke foto's Wouter.

Als ik me niet vergis heb je ook een foto geschoten van Lauscha, de huiskamerbaan van Evan.   8)

Gerolf

Mijn foto's van gisteren (en vorige Dortmund-edities) vind je hier: http://meb.gerolf.be/home/expo/ndort.htm
Zoals gewoonlijk nam ik me voor om enkel "gereedschapjes" te kopen, en geen modellen
... en zoals gewoonlijk toch wat modellen bij  ;D
Voorbeeld: Twee BR38 van Fleischmann, om er "ooit" types 64 van te maken (voor 85 en 90 Euro voel ik me niet bekocht)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

wouterdt

De foto's werken niet ==> The requested URL /home/expo/dort14/img_2637.jpg was not found on this server.

Gerolf

#26
Ik weet het dankzij Stefan (stefanic) - zou intussen OK moeten zijn.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

Inderdaad foto's zijn terug zichtbaar
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Dirkh

Gerolf, enig idee welke baan dit was op de expo van 2013? Dat landschap is net wat ik wil proberen te maken op mijn baan.


Gerolf

Dezelfde als deze :  ;)



Het spijt me - ik documenteer mijn foto's eigenlijk niet.
- Misschien kan je de lijst van deelnemers van vorig jaar ergens zoeken
- of googlen naar Furka Oberalp modelbau

EDIT: even Googlen en ik vond dit: https://www.youtube.com/watch?v=90sZRIB6PSI
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw