Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

SuSke

succes Dani en je weet het 'no pain, no gain' dat is het lastigste.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

just4fun

Dany,
succes met het revalideren.
Paul

vanmiegroet

Gisteren kreeg ik het te horen, en vandaag volgde de bevestiging: op 6 februari begint mijn opleiding als treinbestuurder bij de NMBS  ;D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Metpetergaathetbeter

Citaat van: vanmiegroet op 21 december 2022, 16:38:52 PM
Gisteren kreeg ik het te horen, en vandaag volgde de bevestiging: op 6 februari begint mijn opleiding als treinbestuurder bij de NMBS  ;D
aléz succes

DelticPower

CiteerGisteren kreeg ik het te horen, en vandaag volgde de bevestiging: op 6 februari begint mijn opleiding als treinbestuurder bij de NMBS  ;D
Succes, en veel veilige kilometers in je mooie nieuwe job. Heb het dertig jaar volgehouden.
Groeten Jan

Dirk

Citaat van: vanmiegroet op 21 december 2022, 16:38:52 PM
Gisteren kreeg ik het te horen, en vandaag volgde de bevestiging: op 6 februari begint mijn opleiding als treinbestuurder bij de NMBS  ;D

Ha, en al lid van de vakbond?? :)
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

vanmiegroet

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 december 2022, 17:00:46 PM
aléz succes

Citaat van: DelticPower op 21 december 2022, 21:20:53 PM
Succes, en veel veilige kilometers in je mooie nieuwe job. Heb het dertig jaar volgehouden.

Merci mannen  ;D Ik hoop het inderdaad lang vol te houden en vele veilige kilometers te doen  :)

Citaat van: Dirk op 22 december 2022, 09:59:51 AM
Ha, en al lid van de vakbond?? :)

Ik ga het verstandigste doen, en "going to plea the 5th"  ::)
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

svvander

Proficiat!

Mijn dag werd gemaakt door een aantal leden van de club die heel actief, vandaag en de voorbije dagen, geholpen met hebben met ons lokaal. Het gaat zeer goed de goede richting uit. Dikke merci voor alle hulp!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

En we hebben dan ook reeds een beetje vuurwerk gemaakt  ;D

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

vanmiegroet

Afgelopen vrijdag slaagde ik voor het examen om mijn Europese vergunning van treinbestuurder te behalen. Nu ik dat heb kan ik beginnen aan de feitelijke opleiding van treinbestuurder om mijn ABB (Aanvullend Bevoegdheidsbewijs te behalen). Nog een jaartje en dan mag ik solo rijden  ;D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

ACFI


Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Pierre

Groet Pierre.