Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Den eersten trein sinds ik verhuisd ben heeft zijn rondekes gereden op de kleine opstelling van de flexibele opstelbundel. Als de hobbyruimte nog wat beter georganiseerd is plaats ik wel enkele plaatjes.

Op die kleine opstelling van de flexibele opstelbundel komt aan de "voorkant" nog een mooi stukje paradespoor met mijn brug van Nonceveux die ik een jaar of 2 geleden in mekaar heb gezet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Na een weekje  "k*t met peren" vorige week, is deze week een stuk optimistischer ingezet.

Om 23:40  gisteravond kwam het verlossende telefoontje.....    LIV IS GEBOREN !
Ons 2de kleinkindje is een feit  !

Het is een "pittige bevalling " geweest maar moeder en kind stellen het wel, de vader (mijn plus-zoon) is nog wat aan het bekomen van de spanning...  :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ERVIN


raf

Vandaag de 3rail aan gesloten en we kunnen dus rijden.
Het omschakelen tussen 2 en 3 rail is vandaag aan de beurt .Op de pukkels staat altijd de positief de rails schakelen tussen positief en massa naar gelang welke modus je kiest.
Er hangen steeds minder en minder draden onder de bak uit .
https://www.youtube.com/watch?v=dcmQXhd0Q9s&feature=youtu.be&ab_channel=chikes4862
De signalen staan nog los want die moeten nog een kleurtje krijgen .
Dus vandaag de signalen spuiten en aan sluiten .
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stieven76


raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

rgp

Proficiat Dani.

En niet vergeten de vader te verzorgen ;D (Moeder en kind daar wordt sowieso goed voor gezorgd)

Roland

Rangeerduivel


SuSke

Proficiat Dani, en natuurlijk ook voor de moeder en vader.
Weer eentje bij om te verwennen :) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

just4fun

Top, Dany!
Weer eentje die door u mag verwend worden.
Paul

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

Tja dani een welgemeende proficiat voor U en al degenen die dit konden bewerkstelligen  ;)

svvander

Proficiat Dani... ik hoop dat da voor mij nog een jaartje of 10 kan wachten  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be