Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Rangeerduivel

Zo te zien zijn er dezer (warme) dagen maar 2 die actief zijn; Raf en Eric (bollen neus)....
Of doen zij om ter meest...? ;D

;)

bollen neus

Neen hoor en het is ook niet om de "meeste" postjes hier te kunnen plaatsen. Zo en nu terug aan het werk,tja buiten werken is nog zo plezant.
Den Eric.

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 25 juni 2020, 12:48:20 PM
Zo te zien zijn er dezer (warme) dagen maar 2 die actief zijn; Raf en Eric (bollen neus)....
Of doen zij om ter meest...? ;D

;)

De nieuwe-normaal werkende mens vind je bij deze temperaturen na het werk, verkoeling zoekend, terug onder een parasol met een bokaal gerstenat of in een of ander kleuterbad.
Verhitte discussies in deze tropische temperaturen in een niet ge-airconditioned ruimte vraagt ook zijn tol.
;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bollen neus

Nog aan het nagenieten van weekendje Luxemburg,  de wandelingen met onze hond en de rust. 8)
Den Eric.

Bundesbahnfreak

Ik loop al enkele jaren met hooraparatten omdat ik op mij n 45ste een aanval van suddent deafness kreeg. De laatste tijd verstond ik de mensen steeds slechter en begon ik wat apathisch te worden. Vandaag bij de leverancier van de hooraparatten geweest, test ondergaan, apparaten een beetje aangepast door hen. Het verschil was enorm.  ;)

raf

nee ik doe ook, niet om het meeste postings
gewoon lekker aan het bouwen en als de gsm ping doet eens kijken waarom dat ding heeft gereageerd
de rondloop lus voor een kant is bijna klaar want de kurk ligt er op
straks schuin afsnijden en dan kan er geschotterd worden
en dan alles in kleuren met gras denk ik
want ik ga die bakken voorlopig niet afwerken want ik heb geen idee wat ze zouden moeten gaan worden dan

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Johnnytrein

Oei Rudy wat erg dat jij slecht hoorde maar gelukkig hebben de hooraparraten het kunnen oplossen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

Citaat van: Rangeerduivel op 25 juni 2020, 12:48:20 PM
Zo te zien zijn er dezer (warme) dagen maar 2 die actief zijn; Raf en Eric (bollen neus)....
Of doen zij om ter meest...? ;D
;)
Ik heb de indruk dat er  wel 3  aktief zijn...  de "voorgenoemden" en een derde voor wie het nooit te warm is om een vuurtje aan te stoken...
MOEhaaaaaaaaaaaa
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 13 juli 2020, 07:21:20 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 25 juni 2020, 12:48:20 PM
Zo te zien zijn er dezer (warme) dagen maar 2 die actief zijn; Raf en Eric (bollen neus)....
Of doen zij om ter meest...? ;D
;)
Ik heb de indruk dat er  wel 3  aktief zijn...  de "voorgenoemden" en een derde voor wie het nooit te warm is om een vuurtje aan te stoken...
MOEhaaaaaaaaaaaa

:D
Zo zegt men dat hé Dani, "plagen = liefde vragen..."

;)

raf

ach we zijn bezig en dat is het voornaamste niet

de tweede omloop module (of hoe noem je zo een ding want het is geen keer lus )aan het shotteren en met dit weer droogt de lijm wel heel snel
ik denk nog een 2 uurtjes werk en dan kan ik beginnen met het zandpad langs de berm
morgen langere vijzen halen om de extra verstevigingen voor de poten te zetten

ik weet nog steeds niet wat ik met deze modules verder ga doen hé
het is 120 lang en 90 breed dus een mooie ruimte maar ?????
ik kan er een bos van maken met berken bomen en wat dennen maar qua transport is da shit
gebouwen kun je afnemen maar wat zet je op een logische plaats neer
aan de linker kant kan ik wel de haven laten door lopen dat wel
kan ik een mooie brug er overheen leggen

dilemma maar voor de rest "het is mooi weer vandaag "
gr raf



If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Alberke

Dat ik eindelijk verhuisd ben!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Fantastisch voor je dat die zorg tenminste al voorbij is.
Nu duimen we met zijn allen nog dat het met je gezondheid in orde komt.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: Alberke op 14 juli 2020, 09:51:31 AM
Dat ik eindelijk verhuisd ben!

de vorige dagen geen hulpkreten gehoord, dus we gaan er van uit  dat alles volgens plan verlopen is...?
Proficiat dan maar met de nieuwe woning!

;)

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D