Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Dirky

tja, daarboven kan het waanzinnig mooi zijn! Veel success met de 10 volgende... en de volgende...

Peter

Hebben daarstraks onze standnummer gekregen voor onze stand zaterdag en zondag aanstaande voor de kerstmarkt in Antwerp Expo.
Beter dan vorig jaar en wat verder van het podium met de optreden verwijdert (dus minder lawaai :) :))
Zal zoals vorige jaren weer best gezellig worden

Voor geinteresseerden: we staan dit keer in Hal 3 stand nr. B219
Met vriendelijke groeten
Peter

Alberke

Vandaag op tram 70 gestapt!
Ook de eerste dag dat de bijverschijnselen van de kankerbehandeling wat minder waren.

P.S. De échte tram 70 rijdt vrijdag voor de laatste keer  :(
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Metpetergaathetbeter

waarvoor een gemeende proficiat !  ;)

dani

Proficiat  Alberke / Hugo !
En geniet van de rit op de tram 70 .   
En hopelijk gaat het van dag tot dag beter en verdwijnen die nevenverschijnselen stilaan.  Het is je gegund van harte
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Proficiat Hugo, een mijlpaal in je leven en hopelijk goed voor nog een decennium er bij.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

De sint is geweest. Eentje in een uniform van DHL :)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Vandaag heeft onze zoon de nieuwe Telenet TV Box komen plaatsen. Wat een mogelijkheden. YouTube, Netflix, stembediening , meer uitzendingen te gelijk opnemen enz. Een hele verbetering tegenover de oude Digibox.
Tezelfdertijd gebruik gemaakt van hun aanbieding om voor 99 euro een nieuwe TV, namelijk de "LG UHDTV 4K" te kopen (onze was al wat jaartjes oud)
Ja, het moet niet altijd voor modelspoor zijn..
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Langs de ene kant een dedju maar toch vreselijk lollig.

Deze namiddag is mijn zus beneden in huis en ze hoort de brievenbus. Gaat kijken en er zit een briefje in de bus van Bpost...."er was niemand thuis....". Ze doet dus de deur open en roept die kerel. Vraagt of hij echt gebeld heeft.

"Neen, ik heb niet gebeld."

"Ik ben het pakje vergeten....." "Ik kan maandag terug komen, maar als ik het briefje laat, dan heb je morgen je pakje al?"

"Enfin, de kerstsfeer, vrede op aarde etc.... Zullen het morgen maar gaan halen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

mark7758

Gisteren mijn Eerste rit (Alleen) op de Vectron.
Dit is de 7 Diesel/Eloc op mijn rijbewijs.  8)

Trein 41310 van Bentheim naar Lage Zwaluwe. (Via Amersfoort - Utrecht - Breda).
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

stoomlokje

BRRRRRRRR, die haaientanden , is dat bedoelt om de mensen aan de gesloten overwegen af te schrikken om toch maar niet de gesloten barelen te passeren? ;)

ERVIN

Echt knappe foto mark , waarvoor dank.  ;)

mark7758

Citaat van: stoomlokje op 14 december 2019, 16:29:03 PM
BRRRRRRRR, die haaientanden , is dat bedoelt om de mensen aan de gesloten overwegen af te schrikken om toch maar niet de gesloten barelen te passeren? ;)
Zo Ja, en als het werkt? dan moeten we alle treinen maar zo gaan schilderen/stickeren.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.