Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Dinsdagavond onderstaand optreden. Mijn beenderen moeten nog wat recupereren na het pogo-en, maar 't was weer een partijtje vol jolijt!

https://www.dansendeberen.be/2019/10/09/king-gizzard-the-lizard-wizard-ancienne-belgique-ab-een-eigen-universum/
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

vandaag in affligem gaan opbouwen
het is langs een kant een blije dag want we hebben een beurs en dus een mooi weekeinde voor de boeg
maar langs de andere kant ga ik peter wel missen die daar ook elke keer stond met zijn spulletjes
het gaat je goed kerel waar je ook bent
en kom gerust langs hé we gaan het niet merken als je der bent maar swoit in gedachten ga je der toch bij zijn


den otto zit meer dan ei vol en ik moest om het laatste stukje der nog in te krijgen bijna een bluts in het dak kloppen
tussen de kisten en het dak was nog ruimte alleen de klapdeur opening was kleiner dan de lege plaats
dus efkes wat getrokken en gewrongen aan de kisten en alsnog dat laatste stuk er tussen gekregen
om 11 uur vertrekken om tegen 14 uur daar te zijn want in lummen is het weer koekenbak

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ACFI

Citaat van: raf op 11 oktober 2019, 10:45:19 AM
vandaag in affligem gaan opbouwen
...
gr raf

Ah, is het terug National Convention van IPMS?

ACFI

raf

ja net zoals elk jaar

het was druk want we staan daar met een van de 6.36 meter boten van de film torpedo
en daar zijn dus een pak vragen naar

kinderen en ook volwassenen kunnen eens een duikboot besturen en dat valt goed in de smaak

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

dit weekeinde beurs in affligem gehad en we hebben 2 keer de krant en de regionale tv gehaald met het model van de duikboot in de film torpedo

https://m.hln.be/in-de-buurt/affligem/nagebouwde-onderzeeer-uit-vlaamse-film-torpedo-lokt-nieuwsgierigen-naar-modelbouwbeurs~a0709264/

https://m.hln.be/in-de-buurt/affligem/duikboot-uit-nieuwe-vlaamse-film-torpedo-staat-in-avant-premiere-in-affligem~ac1f244a/

een beetje trots ja zeker maar wel voor het hele team en niet alleen voor mezelf
niet alle mensen staan er op daar sommige andere verplichtingen hadden die dag maar ook hun komt de eer toe

dus dat maakte eigenlijk mijn weekeinde en nu euromodelbouw genk voor bereiden want donderdag reeds beginnen we met op bouwen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

eddy

Prachtig Raf,
komt die boot ook naar Genk?

raf

er komt zo een boot naar genk maar of het deze is dat is niet mijn beslissing
er zijn er 3 volledige gebouwd dus de producer kan zijn keuze maken welke hun nodig hebben
voor ergens op een premiere

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: raf op 14 oktober 2019, 11:15:19 AM
er komt zo een boot naar genk maar of het deze is dat is niet mijn beslissing
er zijn er 3 volledige gebouwd dus de producer kan zijn keuze maken welke hun nodig hebben
voor ergens op een premiere
en zijn ze allemaal niet even mooi ? :)

raf

kijk het is zoals een 59XX serie .het zouden allemaal dezelfde moeten zijn maar net die kleine verschillen maken ze toch individueel .de een rijd al beter dan de andere

dus ja ze komen uit de zelfde mal maar net zoals een tweeling hebben ze een eigen character

boot 1 is de helden boot en is gewoon standaard grijs en donker grijs
boot 2 is de vijand en die is in camo kleuren gespoten en een andere toren met twee X dubbele flak
boot 3 is de kut boot die heeft een opening aan de rechter kant waar hij geramd is geworden 

dus ja dezelfde boten met kleine verschillen
nu is de crew onderweg met de toren om deze in antwerpen in  de bioscoop te gaan zetten
https://www.facebook.com/knock.broekvent/videos/2721218411263624/
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

het leven van een vedette is niet altijd gemakkelijk hé ?  ;)

raf

ja echt niet want kijk als je zo met je gewicht van rond de 80 kilo van 2 meter hoog omlaag gesmeten word op de grond .das niet niks
en dan zegt de regisseur van nhaa niet goed doen we nog eens
en dan na tig keer heeft hij dan de juiste opname en dan mag die je gebouwd heeft de stukken lijmen onder tussen

dan sleuren ze je op een aanhanger doen riemen rond je en spannen die aan net zoals een dwang buis juist of je ergens naar toe zou willen gaan
en dan rijden ze je door weer en wind ergens heen waar je misschien zelf niet heen wil gaan
en dan word je op een sokkel gezet en dan komen er honderden mensen aan je wrijven en zelfs op je kloppen en dat moet je allemaal gelaten ondergaan want je kunt je niet verweren
zelfs verstoppen gaat niet hoe graag je dat ook zou willen het gaat niet;want je staat in de belang stelling
dan hoor je allemaal vragen over je gesteld worden en dan denk je "god mens waar heb je het toch over"
en dan na een tijdje gaat het licht uit en sta je roerloos in een lege hal en keert de rust weer .
tot de dag er na en dan begint alles terug van voor af aan



dus ik als kut boot genoemd door zowel het A team als het B team onderga het gelaten en leef mijn leven van drukke en zeer eenzame dagen

maar het liefste sta ik tussen mijn zusters in de hangar en wil gerust gelaten worden maar dat zit er zo te zien de eerst komende maanden niet in

dat is inderdaad het leven van een vedette
maar toch zeg ik je goeie dag en dit in de naam van de helden boot,de vijand en ik zelf de kut boot .
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Ik dacht dat een vedette een ander type boot was. Of een soort bier :)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

raf

hahaha inderdaad dat is ook waar
maar een vedette is meer dan dat
het is een vliegtuig
een auto maar meerdere merken
een horloge
een tshirt
een supporter van "arsenal "
een fiets van het merk sparta
een genees middel voor acné
een schoen merk
een franse meisjes naam
een ster op toneel film of sport
en een pintje bier
en als laatste een uitkijktoren

doe mij maar een vedette in een glas als ik niet moet auto rijden tenminste




If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

PietB

Dat mijn eigenbouw 3d printer na wat kleine afstellingen het gewoon deed.
Zie de link https://www.youtube.com/watch?v=jAB_y6uD-x0&t=7s
Een filmpje van ca 12 minuten

grt Piet.

raf

knap gedaan hé piet
ik zo op mijn anetje ook die printer kop zo willen gaan zetten
of de feeder motor vast op het frame en dan met een bowden extruder kabel gaan werken
het probleem is dat als het filament nu vast komt te zitten om een of andere reden ik heel de kop uit elkaar moet slopen

alsook het gewicht dat de x as moet mee slepen al speelt dat een mindere rol voor het doel waarom ik de verbouwing zou willen doen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.