Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

SuSke

Proficiat Kris, mooie realisatie van je idee.

Nu hopen dat het zijn doel niet mist.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#3781
Citaat van: ERVIN op 11 september 2019, 08:49:43 AM
op jacht gaan om dit juweeltje op de gevoelige plaat te zetten. ;)
bij elke man aanwezig in zijn DNA hoewel niet allemaal op treinen  ;D ;)

Werner

Sinds begin deze maand ben ik weer aan het werk.  Toch wel een aanpassing na 1,5 jaar thuis geweest te zijn.
En, gelukkig was ik het laatste half jaar opnieuw beginnen programmeren, anders was de technische proef tijdens het interview niet gelukt.
H0, 2-rail analoog, grotendeels Belgisch.
Mijn broncode: wat niet is getest, werkt niet; wat niet werkt, is niet getest geweest.

svvander

Vrouwlief die een prachtige 3de plaats behaalde op een bake-off voor het goede doel (De Warmste week, in het kader voor kankeronderzoek). Lekker, lekker, lekker... alleen niet goed voor de weegschaal.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Net genoten van een middagconcert van de Frivole Framboos, virtuositeit in muziek, zang, woord en beeld. Gewoon schaterend genieten, al wat een mens nodig heeft om zich goed te voelen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Citaat van: SuSke op 22 september 2019, 16:53:49 PM
Net genoten van een middagconcert van de Frivole Framboos, virtuositeit in muziek, zang, woord en beeld. Gewoon schaterend genieten, al wat een mens nodig heeft om zich goed te voelen.

Ik wist niet dat die nog actief waren. Ik ben in mijn jeugd naar meerdere optredens van hen geweest. Dat was altijd ongelooflijk goed.
Zij moeten dan toch een stuk in de 60 zijn, niet?

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Peter de cellist schat ik inderdaad zo oud in, pianist Bart schat ik iets jonger in.
Maar inderdaad, ze zijn gewoon geweldig en spelen ongelooflijk in op de actualiteit in hun shows.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Andress24

Dagje Oktoberfest met de familie!
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

AC-Stomer

Na lang wachten is sinds gisteren mijn nieuwe luidklok aangekomen en vandaag kan ze luiden!
Via de onderstaande link naar een kersverse video kan je ze in actie zien:
https://www.youtube.com/watch?v=GpXy766ogFU

Veel kijkplezier!

Havoc

Citaat van: Koen op 22 september 2019, 19:30:59 PM
Citaat van: SuSke op 22 september 2019, 16:53:49 PM
Net genoten van een middagconcert van de Frivole Framboos, virtuositeit in muziek, zang, woord en beeld. Gewoon schaterend genieten, al wat een mens nodig heeft om zich goed te voelen.

Ik wist niet dat die nog actief waren. Ik ben in mijn jeugd naar meerdere optredens van hen geweest. Dat was altijd ongelooflijk goed.
Zij moeten dan toch een stuk in de 60 zijn, niet?

Groetjes,
Koen

Zal wel zijn! Denk dat het 30 jaar of langer geleden is dat ik naar een optreden van die mannen geweest ben. Kwaliteit blijft goed hé.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

just4fun

Citaat van: Koen op 22 september 2019, 19:30:59 PM
Ik wist niet dat die nog actief waren. Ik ben in mijn jeugd naar meerdere optredens van hen geweest. Dat was altijd ongelooflijk goed.
Zij moeten dan toch een stuk in de 60 zijn, niet?
Ze zaten heel erg veel in het buitenland, een Belgisch exportproduct ...
Paul

Koen

Het zijn in ieder geval getalenteerde muzikanten! Om van te genieten  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Vandaag het goede nieuws gekregen dat ik begin volgend jaar een aantal concerten met orkest mag spelen  :).
Het nadeel is dat ik veel minder tijd ga hebben om aan mijn baan te werken door het vele studiewerk maar het zal wel de moeite worden (nl een deel uit het Brandenburg concerto n° 4).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Koen

Bedankt Gerolf.
Dit wil niet zeggen dat ik niet naar jullie expo kan komen hé. Daar maak ik altijd tijd voor  ;).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren