Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

beertje


krisds

Gisteren in het huwelijkstreintje gestapt...fijn feestje gebouwd (de laatste gasten konden rechtstreeks naar de bakker  :-X)...

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ACFI


Metpetergaathetbeter

#3604
eigenlijk had je moeten een nieuw draadje moeten opstarten met "Wat heeft gisteren mijn dag gemaakt?"  :) ;)
Maar toch een welgemeende proficiat voor gisteren !  :)

doomslu

Proficiat Kris.
(We gaan hier geen commentaar geven  ;))
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Een dikke proficiat, Kris  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

just4fun


Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Dreha

#3610
Proficiat Kris

Koen

Proficiat Paul!
Vandaag een prachtige gehad in Miniatur Wunderland en genoten van een rondleiding achter de schermen  :). Gisteren genoten van een rondleiding in Hamburg door mijn Duitse schoondochter. Dan zie je pas de dingen die je normaal niet te zien krijgt  ;D.
Nu nog even genieten van het goede weer en dan weer terug naar huis.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Havoc

Mijn collega praat (emailt) nog... Had zaterdag een email gestuurd waarvan ik dacht "dat komt niet goed". Maar ja, in een opwelling stuur je soms dingen. Toch nog antwoord gekregen, ik blij. Anders was het helemaal niet meer te harden op het werk moest die het opgeven.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jef

Citaat van: Koen op 10 juni 2019, 18:28:31 PM
Gisteren genoten van een rondleiding in Hamburg door mijn Duitse schoondochter. Dan zie je pas de dingen die je normaal niet te zien krijgt  ;D.

De Reeperbahn zeker...  ;D  ;D  ;D

;)
Tuut zei de trein en de statie vertok.

Koen

Citaat van: Jef op 10 juni 2019, 21:58:33 PM
Citaat van: Koen op 10 juni 2019, 18:28:31 PM
Gisteren genoten van een rondleiding in Hamburg door mijn Duitse schoondochter. Dan zie je pas de dingen die je normaal niet te zien krijgt  ;D.

De Reeperbahn zeker...  ;D  ;D  ;D

;)

Jaja, ook daar zijn we geweest  ;D ;D ;D
Wel frappant dat er borden staan dat wapens verboden zijn in die buurt.
Nooit te oud om te leren