Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Metpetergaathetbeter

wij wensten het U (Blij U er gezond weer bij te hebben!)ook al eens eerder, waarom niet nog eens nu je full-time terug bent !  ;)

Metpetergaathetbeter

fraaie trein die ik dacht al eens eerder rondgereden te hebben met een toevoeging van Belgische rijtuigen?

adrievans




[/quote]



Lijkt veel op station Dordrecht.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Alberke

Een meer dan vijftig jaar oud mini-bandopnemertje hersteld! Riempjes gevonden op ebay. ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

SuSke

terug een beetje water in de vijver van het stadspark (voor zolang het duurt)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Alberke

Citaat van: SuSke op 02 mei 2019, 12:26:20 PM
terug een beetje water in de vijver van het stadspark (voor zolang het duurt)
Maar nu is de Vest op het Kiel aan het uitdrogen!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

svvander

Mobil station en wagons toegekomen... en de zoon is nog niet thuis van 't school: zijn gezicht zal mijn dag wel maken!  8)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

raf

printjes en kabels toegekomen we kunnen weer verder bouwen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

processoren met 80 pootjes aan sluiten naar 4 verschillende printjes
pffffffffffhhhhhhhhhhhhh nie gemakkelijk en vooral je kop er bij proberen te houden

daar zo een processor niet genoeg pootjes heeft om alles aan te sturen dus slaafjes gemaakt
complex niet echt maar wel veel verbindingen

zo bijna etens tijd en dan verder solderen
maar als ik dit weer klaar heb is mijn dag weer goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

Halfjaarse controlebezoek bij de huisarts (ik heb al 14 jaar medicatie voor bloeddruk).
Vorige week hadden ze in het labo bloed geprikt: alle waarden keurig binnen de normen !!  6 maand geleden waren er wat verhoogde waarden bij, maar nu alles kwasi perfect.  Cholesterol, bloedsuikerspiegel, ijzerwaarden, rode en witte bloedcellen, leverwaarden, nierfunctie, schildklier, gewoon alles normaal !!   Die 17 kilo vet die er vanaf zijn hebben niet alleen een fysiekeuiterlijke  verandering gemaakt maar ook vanbinnen is de boel nu weer in orde.    En volgens mijn FitBit die elke dag een slaapanalyse doet, ben ik ook van die vervelende slaapapnoe zo goed als vanaf, en liggen mijn slaap waarden (lichte, diepe en rem slaap en "wakkere" perioden nu ook weer heel keurig in de gemiddelde zones voor iemand van mijn leeftijd.
En dat na 3 maanden en zonder extra pillen.   Bedankt WW !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

#3581
dat is alvast goed nieuws de job van je leven en daarbovenop nog heel wat levenskwaliteit bij gekregen het kan daar schijnbaar niet op in Aalst !  :)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Zo, iemand gelukkig gemaakt met een volledige volle doos onderdelen Ho materiaal, Heeft hem enkel de verzendkosten gekost. Dus die mens content , ondergetekende dus ook.
Den Eric.

raf

wakker geworden en nu eens kunnen door slapen deze nacht.mijn ginger kleurtje in mijn armen en me lief aan kijken en likjes krijgen .staartje wiebelen van hé baasje is wakker dus tijd voor een nieuwe dag .
weer een rat in de val ??hoeveel jongen kunnen die wel niet krijgen ik zit al een een stuk of 6 .maar zolang bepaalde buren er niets aan doen gaan we met deze ellende blijven zitten .maar een voor een bouw ik naar boven .

de plakband waar ik naar opzoek was gevonden dus de visjes gespoten .stom want hij lag op de scanner 30 cm van me vandaan en heel het kot onderste boven gehaald om hem te vinden .ja hersen infarct laat zich gelden heb ik het idee.
maar komt goed

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.