Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

modelbaanHO

Dat moet een fantastische verrassing zijn geweest.  Btw: een beetje vroeg dan : een gelukkige verjaardag !

Heb ik vorig jaar ook meegemaakt (ook voor de 60ste verjaardag) : vrienden hebben mij "ontvoerd" en getrakteerd op een bezoekje aan het stoomcentrum van Maldegem met bezoek en ritje naar Eeklo en terug. Een fantastische dag gehad !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

doomslu

60 worden is dan toch nog niet zo erg...  :)

Wie het station niet kent, hier een foto van het station in betere tijden, met dank aan Marius Broos voor de geleende foto. (Fantastische website heeft die man)

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Geert

Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 09:39:12 AM
Bleek dat niet enkel de kinderen, maar de ganse familie en veel vrienden en collega's in het station aanwezig waren.

Als collega modelbouwer toch geen uitnodiging gehad. ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 09:39:12 AMvoor mijn 60e verjaardag (die eigenlijk pas donderdag is).
dat wordt dan donderdag droog brood met een sneetje salami  ;D ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 april 2019, 10:29:51 AM
Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 09:39:12 AMvoor mijn 60e verjaardag (die eigenlijk pas donderdag is).
dat wordt dan donderdag droog brood met een sneetje salami  ;D ;)

Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 10:16:59 AM
60 worden is dan toch nog niet zo erg... 
60 jaar oud  zijn naar verluid wel !  ;D ;)

Rangeerduivel

Waar is de tijd....dat wij nog maar 60 waren!  :( ::) ;D

;)

just4fun

Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 09:39:12 AM... naar Oudenaarde ...
En dat de dag voor de Ronde van Vlaanderen?
Die stad moet zowat op z'n kop staan als aankomst en vertrekplaats en uw vrouw kiest uitgerekend die dag.
Of ben je er met de fiets naartoe geweest?
Paul

Metpetergaathetbeter

busje kwam zo  ;D ;)

2jaar terug die dag eens daar beleefd toch iets dat je eens in je leven moet doen ook al ben je geen die-hard wielersportfan en gegeten in het wielersportmuseum aldaar  :)

ceuleer

Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 09:39:12 AM
Ze had verdorie het station afgehuurd voor een feestje...

Waarschijnlijk met uw Visakaart  ;D ;)

Dirky

Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 10:16:59 AM
60 worden is dan toch nog niet zo erg...  :)

Wie het station niet kent, hier een foto van het station in betere tijden, met dank aan Marius Broos voor de geleende foto. (Fantastische website heeft die man)



proficiat Luc!

Inderdaad een mooie foto van toen het station en omgeving nog mooi waren. Dagelijks daar de trein naar 't school genomen (woonde op ca. 1km daar vandaan)...

doomslu

Citaat van: just4fun op 07 april 2019, 11:43:12 AM
Citaat van: doomslu op 07 april 2019, 09:39:12 AM... naar Oudenaarde ...
En dat de dag voor de Ronde van Vlaanderen?
Die stad moet zowat op z'n kop staan als aankomst en vertrekplaats en uw vrouw kiest uitgerekend die dag.
Of ben je er met de fiets naartoe geweest?
Paul
Gisterenavond rond 18 uur was de meeste drukte al wat geluwd en het viel allemaal reuze mee.
Uiteraard had ze niet aan de ronde gedacht toen ze hier mee begon vele maanden geleden...

Vooral voor de mensen die van ver kwamen was er een probleem om hotelkamers te vinden in de buurt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Alberke

Stukje nostalgie bovengehaald..
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

ACFI

Ah, een Teppichbahn.

Nostalgie.

dani

kijk dat doet mij persoonlijk veel plezier ... 

niet alleen omdat er nostalgie beleefd wordt met de oud(re) Märklin spulletje, maar VOORAL  omdat onze maat Hugo 'Alberke)  er weer zin in gekregen heeft na zijn afwezigheid.

Welkom terug Hugo !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Alberke

Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D