Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 27 februari 2019, 12:10:45 PM
jij bent dus ook zo ene die een vrouw met grote borsten wou ?

Heb er niet om gevraagd Dani, ze 'hingen' er al aan toen ik haar leerde kennen.... :)

:)
Straks een boze mail en censuur..... ;D

Metpetergaathetbeter

#3541
Citaat van: Rangeerduivel op 27 februari 2019, 10:39:19 AM
Goed zo Dani, doe zo voort...
Er zou bij mij ook heel wat af moeten, maar ik wacht nog even, ondertussen kan ik misschien jouw overbodig geworden BH's verder afdragen...? ;D ;D
Inderdaad proficiat Dani met het behaalde resultaat en doe gerust op het gemak voort !  :) :)

Voor Bo euh Rudi ik wist niet dat het Bo  Van Spilbeeck verhaal je over de streep getrokken heeft/zo aangegrepen heeft, moet zeggen waren  zondag samen op de baan en het was mij niet opgevallen ofwel had het hem nog niet gemanifesteerd?Misschien moet Bo maar eens ophouden met al die publiciteit voor er nog meer slachtoffers vallen !  ;)

bollen neus

Bericht ontvangen dat de nodige decals voor mijn locomotieven onderweg zijn .
Den Eric.

Peter

Gisteren laatste keer naar fysiologische behandeling geweest. Voet is inderdaad beter maar nog niet helemaal in orde.
Speciale inlegzool in schoeisel en stappenteller aan de pols, dus voorlopig onder de 600 stappen blijven, en zo langzaam terug meerderen. Voor volledige genezing is het normaal nog enkele maanden.
Met vriendelijke groeten
Peter

eddy

Doe het maar rustig aan Peter. Stap voor stap. En het is toch veel te slecht weer om buiten te komen.
Veel beterschap gewenst.
groeten Eddy

ceuleer

Weer een groene kaart op de auto controle gehad.  :)
14 jaar en 335000 km gebold.

dani

intussen 12,5 kilo kwijt en al 3 weken op de nieuwe job bezig....
2019 wordt een goed jaar
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Robrecht

Half uur eerder stoppen op het werk... HALLO WEEKEND!  8)
H0 - 2 rail DCC-EX - Arduino - JMRI
Brussel Schuman, ooit zal het klaar zijn...

Peter

Citeerdus voorlopig onder de 600 stappen blijven

Dat is een moeilijke zaak. Thuis en in de tuin wat heen en weer stappen en je zit voor je het weet al aan meer stappen.
Zitten sinds gisteren,  tot zaterdag 30/3 weer heerlijk aan zee in Middelkerke en een kort wandelingetje op het strand of mee naar de winkel en je zit al direkt een eind boven de 1000. Stappen op zich gaat redelijk, maar na een tijdje terug op de flat ..... :(
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Eindelijk die klok tegen de muur gehangen. Weer een klusje gedaan!



Ik weet het, ze staat niet juist maar die moet eerst 24h opstaan voor je ze juist mag zetten. Elektrische klok met mechanische gangreserve voor 24h die eerst moet opwinden. Een schoolbel ga ik er niet aanhangen ;)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Johnnytrein

Waarom niet das leuk om s'morgens door gewekt te worden ;)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Ik heb nog nooit iets leuk gevonden aan wakker worden... Niet 's morgens en ook niet op een ander moment van de dag.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 06 april 2019, 20:22:27 PM
Ik heb nog nooit iets leuk gevonden aan wakker worden... Niet 's morgens en ook niet op een ander moment van de dag.
;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Wat maakte vandaag mijn dag? ... het was eigenlijk gisteren.
Mijn vrouw had me wijs gemaakt dat we gisterenavond iets gingen eten samen met de kinderen en kleinkinderen voor mijn 60e verjaardag (die eigenlijk pas donderdag is).
Nu ja, beter te vroeg dan te laat hé.  ;)

Waarom we naar Oudenaarde moesten was me een raadsel. Ik ben er nog nooit geweest, maar weet wel dat er daar een mooi station staat.
Meestal gaan we op restaurant in het Gentse.
Aangezien we dan toch naar Oudenaarde gingen had ik gisteren gezegd dat ik het station wel eens wilde gaan zien.

Bleek dat niet enkel de kinderen, maar de ganse familie en veel vrienden en collega's in het station aanwezig waren.
Ze had verdorie het station afgehuurd voor een feestje...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ACFI