Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Paulogic

Citaat van: Rangeerduivel op 09 februari 2019, 17:07:48 PM
Citaat van: doomslu op 08 februari 2019, 18:14:47 PM
...onze vierde en jongste (ook wel 'ons kleinste' geheten)...

Luc, is dat "da schoontjen"(*) die er bij was in Leuven.....? ;D ;D

;)

(*) wat niet wil zeggen dat anderen hun dochters niet "schoon" zijn hé.... ;D ;D
ik moet hier oppassen dat ik op geen tenen trap! :)

Jij was daar dus om naar de vrouwen te kijken... ipv naar treinen... kwistet !!  ;D ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

Rangeerduivel

Citaat van: Paulogic op 09 februari 2019, 18:59:50 PM
Jij was daar dus om naar de vrouwen te kijken... ipv naar treinen... kwistet !!  ;D ;D ;D

Niet direkt, maar als 't opvalt, wat wil je... ;D

;)

OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 09 februari 2019, 17:07:48 PM
Citaat van: doomslu op 08 februari 2019, 18:14:47 PM
...onze vierde en jongste (ook wel 'ons kleinste' geheten)...

Luc, is dat "da schoontjen"(*) die er bij was in Leuven.....? ;D ;D

;)

(*) wat niet wil zeggen dat anderen hun dochters niet "schoon" zijn hé.... ;D ;D
ik moet hier oppassen dat ik op geen tenen trap! :)
Ik had die ook gezien!  ::)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 09 februari 2019, 20:24:40 PM
Ik had die ook gezien!  ::)
kijk daar verschiet ik ook van ! :) Gelukkig waren Chris en ik daar om de baan in het oog te houden  8) Vandaar je die schroevendraaier aan het zoeken was  ;D ;)

Peter

Vanmorgen de eerste van een reeks fysio massages aan mijn voet gehad in het ziekenhuis.
Verdomd pijnlijk, maar als het geneest, zal het meegenomen zijn en kan ik terug de auto gebruiken.
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

Precies zondag op de Antwerpse ring vandaag!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marctje

Vandaag is Ilse voor een weekend van het ziekenhuis thuis en dit om te zien of ze met krukken onze trap kan op en af gaan. Blijkbaar lukt dit en zou ze misschien maandagavond naar huis mogen komen.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

Terug wat langer licht, dat betekent dat er ook in de gewone week tussen het thuiskomen van het werk en het avondmaal een uur kan gesport worden. Dat zal dan wekelijks +-20km MTB worden tijdens de werkweek en dan blijft mijn conditie ook op peil als ik in het weekend ook nog bij regelmaat eens ga. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Wat vandaag mijn dag maakte, is .....    de  WEEGSCHAAL !

Het klinkt misschien raar, en wat banaal, maar ik ben er redelijk blij mee ...

Mijn goede voornemens voor 2019 ware een nieuwe job (ik begin overmorgen) en wat kilo's afvallen !
Ik had me een 2 jaren plan voorop gesteld om 40 kilo af te vallen.    En op 7 januari ben ik begonnen met Weight Watchers.
Ik had er geen hoge verwachtingen bij want heb al dieet na dieet geprobeerd en ofwel hielp het neit ofwel hield ik het niet vol.

Deze keer blijkbaar toch meer geluk.   Vanmorgen op de weegschaal en ik ontdekte dat ik  25% van mijn streefdoel bijna bereikt heb.
9,6 kilo is er al vanaf.   Natuurlijk gaan die eerste "vet-kilo's "  er vlotter af, maar het geeft hoop om op 2 maanden tijd 10 kilo af te vallen.  Tegen 7 maart moet dat lukken.   Ik had gehoopt om tegen dan 6 kilo te zijn vermagerd.

Volgende mijlpaal : tegen de zomer vakantie (laten we zeggen eind juni)  20 kilo ....

En dan kan ik weer iets makkelijker en eleganter onder de treinbaan om verder af te werken !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Goed zo Dani, doe zo voort...
Er zou bij mij ook heel wat af moeten, maar ik wacht nog even, ondertussen kan ik misschien jouw overbodig geworden BH's verder afdragen...? ;D ;D

;)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 27 februari 2019, 11:09:56 AM
... of je vrouw ?

Daarvoor zijn de cups toch een paar maten te klein hoor!... ;D

;)

dani

serieus ?   jij bent dus ook zo ene die een vrouw met grote borsten wou ?  Vent met een grote mond en een klein pietje ...     LOL  :) :) :)

Vroeger was ik ook absoluut een "tettenman", maar nu ik er zelf heb ligt dat anders :) :)

Gelukkig kunnen we er eens mee lachen ...  het zou anders maar een trieste bedoening zijn
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.