Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

ACFI


Rangeerduivel

Citaat van: dani op 29 januari 2019, 18:14:45 PM
Ik ga bij de VDAB starten als ITSM verantwoordelijke

Feli- geciteerd! ;D ;D ;D ;D ;D
Blij voor U, nog veel te jong voor pensioen, laat staan rentenieren! :) :) :)

;)

dani

thanks mannen, ik ga er een goe potje van maken , zoals Felice altijd zei
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

vandaag eindelijk een stabiele abc rem module gemaakt die reeds een uurtje zonder fouten werkt
ik smijt alles wat maar verkeerd kan lopen op de software en hardware en het systeem blijft stabiel
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Een goeie uitslag van onze kleinsten, op 7 examens hoge school geen enkele buis, laagste was 11/20 en hoogste 16/20 weeral reden om vanavond een glaasje rode wijn te drinken tjzé. Aan die andere rotzooi van "minéral" verspil ik geen energie.
Den Eric.

dani

goed gestudeerd zo te zien !  toch fijn hee als ze met zo iets naar huis komen.  Ben je toch zo fier als een gieter ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bollen neus

Op dat gebied mogen we zeker niet klagen, alle 3 ons gasten doen het goed,2 in onderwijs en vast benoemd. Jongste doet een poging om te kabassen en die is ook content.
Den Eric.

Andress24

Vandaag begonnen met het vals plafond onder mijn "geaccidenteerd" plafond - fantastische schroeven gevonden om ook geen onnodige warmtebruggen te maken: Fischer Thermax!
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

dani

Gisteren mijn definitief vcontract gaan tekenen voor de nieuwe job, en op 1 maart begin ik.

En vanmorgen telefoon van mijn dochter dat ze haar 10 examens  met succes heeft afgelegd, geen tweede zit en dus nu met goede moed aan haar stage (2de jaar dierenzorg in St Niklaas) bezig.     Dat is toch een mooie manier om de dag te beginnen als je "kind" (ze wordt in aug 20)  met zulk nieuws komt .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

proficiat met de nieuwe job en ook met je dochter haar examens (of mag dat nu ook zo weer niet meer heten )
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ACFI


dani

Dankjulliewel...

En om het compleet te maken,  ngo meer nieuws...  Ik mag vannamiddag moijn nieuwe auto gaan ophalen,  en vandaag was het "weegmoment" en ik ben dank zij W.W.  in 1 maand tijd  zomaar 6,5 kilo afgevallen zonder honger te hebben of iets tekort te komen.   

Een nieuwe start in 't leven. 
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

modelbaanHO

Allemaal positief nieuws. Dat is fantastisch !
Pas starten op 1 maart: nog de rest van de maand om met de hobby bezig te zijn.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

dani

Wel ja ik heb er voor gekozen om pas in maarte te beginnen, dan heb ik nog tijd om enkele praktische dingen in orde te brengen, en wat regelingen te treffen o.a. voor de hond  en zo.   En aangezien ik nog tot in september "in vooropzeg" ben en uitbetaald ben,  zit ik op dat vlak in een luxe positie .  En bij VDAB  (daar ga ik starten) zijn ze der mee akkoord..

Ik ga vanaf dan pendelen met het treintje...   daar ben ik op zich niet kwaad om,  treinen zijn treinen, en  lieevr 30 min op de trein dan 1u30 in de file.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.