Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Huugooke

Citaat van: Chrisrail op 08 november 2015, 14:14:16 PM
Citaat van: Johnnytrein op 08 november 2015, 14:12:12 PM
Dat kan je laten slijpen en de tanden laten goed zetten

Bestaat er daar dan ook een beugel voor?

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jammer genoeg niet terugbetaalbaar via het "tandenplan"

Johnnytrein

Ik weet in elk geval als ik mijn zaag laat slijpen men steeds vraagt of de tanden ook gedaan moeten worden. Ik heb nooit gevraagd hoe dat gedaan word? En een attest voor Partena of dergelijke krijg ik nooit
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Chrisrail

#2417
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 08 november 2015, 14:04:49 PM
Heb de panelen voor mijn rekken gezaagd en de maten kloppen! En ik heb nog al mijn vingers. Maar mijn zaagblad is precies versleten, nogal rafelige kanten.
De mogelijke oorzaak is ook Johan dat je zaag te weinig tanden heeft...hoe hoger het aantal tanden,hoe zuiverder de zaagsnede.

Ik wil mijn zaag wel laten slijpen,maar ze moet nog 2 dagen op de week werken gaan,dus ik zal haar eens moeten vragen wanneer het bes past... :(
Haar tanden zijn wel in orde...

;)

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Havoc

Citaat van: Rangeerduivel op 08 november 2015, 14:48:19 PM
Citaat van: Havoc op 08 november 2015, 14:04:49 PM
Heb de panelen voor mijn rekken gezaagd en de maten kloppen! En ik heb nog al mijn vingers. Maar mijn zaagblad is precies versleten, nogal rafelige kanten.
De mogelijke oorzaak is ook Johan dat je zaag te weinig tanden heeft...hoe hoger het aantal tanden,hoe zuiverder de zaagsnede.

Zou ook kunnen, het is zo'n widia blad en het zijn zachte vuren panelen. Zou beter gaan met een HSS blad met meer en fijnere tanden maar die vind je gewoon niet meer in de handel. Het is allemaal van die widia bladen met 10 tanden op een blad.

Dat van die andere zaag ga ik niet op in...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

made my day (gisteren dan toch) : geslaagde Westie-Wandeling in ons Aalsters stadspark en natuurgebied er omheen.  Meer dan 40 hondjes en al hun baasjes super tevreden  dus wij als organisatoren ook.   Ik weet dat het niet trein gerelateerd is maar toch ....  beter dan niks.

PS: Westies zijn van die witte hondjes ook gekend als "césarkes".
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

hoeft niet met treinen te maken hebben die omschrijving van wat je dag heeft gemaakt !

Citaat van: dani op 09 november 2015, 08:45:04 AM
Césarkes".
ik dacht dat Franse filmonderscheidingen waren ! ;D ;)

Havoc

Ook gekend als "de witte van Black&White"...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

yep, alleen is de zwarte dan een "Scottie" en geen Westie, maar what's in a name...  :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Straks hier naartoe, zit er al een hele week naar uit te kijken. :D

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

keting van de ketting zaag ingekort want die kloot hommels verkopen steeds een ketting die 5 cm te lang is
na 1 dag zagen kun je ze weg gooien want dan is ze zover uitgerokken dat ze niet meer past op de machine
nu er 2 schakels tussen uitgehaald en nu kan ik ze weer goed spannen en kan ze nog een hele tijd mee

en weer een aanhanger hout gezaagd en gekloven
dat was het zowat

gr raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Mag op gesprek gaan om te solliciteren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

marc goovaerts


OlivierV

Daarnet aangekondigd optreden was helemaal in orde, lekkere volle sound, om van uw sokken te worden geblazen.
Juist spijtig dat de nieuwe cd's op waren na het optreden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan