Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Havoc

Lensje toegekomen. Nu nog een camera vinden waar die op past :D Eerst nog 2.5h bezighouden....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

erik de noorman

zijnde van 1961 ?

Een van de beste Bordeau jaren. De Cheval Blanc was toen van super super topklasse. Als je er daar nog twaalf flessen van hebt liggen dan is uw broodje gebakken. Ook erik de noormannen zijn van dat jaar of dat topklasse was of is laat ik in het midden.  ;)

Erik.

raf

doos met preisertjes op tafel
en zeker de moeite waard wat de inhoud betreft
er zitten vele oude doosjes bij met mensen in oude klederdracht en dat is nu juist wat ik nodig heb
als ik omdat ze niet allemaal vol zitten een 10 euro per doosje tel dan kom ik uit op 530 euro
en dan maar 100 euro betaald te hebben vind ik dit geen slechte koop die ik gedaan heb

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#1579
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

raf

ja kweet het en heb ze ook al gezien
deze lijken niet zo de moeite waard maar er zitten wel deeltjes bij waar ik de vrouwkes van heb

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Citaat van: raf op 19 september 2014, 18:57:51 PM
ja kweet het en heb ze ook al gezien
deze lijken niet zo de moeite waard maar er zitten wel deeltjes bij waar ik de vrouwkes van heb

gr raf
Ga je kweken?  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

Nee luc maar ik heb nu een paar vrouwkes met een matten klopper en nu in de volgende reeks zitten er dus wasdraden met een mat op om uitgeklopt te worden

maar ik kan er nu geen meer kopen want anders heb ik hier een vrouwke dat op mij begint te kloppen hahahaha
en das nie goe veur mijn karrosserie

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.


Havoc

Ja en neen. Het is ook een soort veiling (en dan alleen ook veiling) maar men spaart daar eerst voor een bepaalde soort artikels bij elkaar en dan gaan die allemaal er 1 na 1 door. Dus vandaag zijn het bierviltjes, morgen horloges, overmorgen treinen, de dag ernaa afrikaans houtsnijwerk... Er is ook geen vaste eindtijd. Dus de veiling loopt bvb tot 10h. Als er dan om 9h58 iemand een bod uitbrengt wordt de eindtijd verplaatst naar 10h03. En ik denk dat er iets meer controle is op de kwaliteit van wat aangeboden wordt maar daar ben ik niet zeker van.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Havoc op 21 september 2014, 12:09:56 PM
Er is ook geen vaste eindtijd. Dus de veiling loopt bvb tot 10h. Als er dan om 9h58 iemand een bod uitbrengt wordt de eindtijd verplaatst naar 10h03.

?? Als ze de eindtijd verplaatsen hoe kan je dan weten wanneer je dan uiteindelijk je bod aanvaard is en je je de eigenaar mag noemen.

Verplaatsen van de eindtijd is dat geen manipulatie?
 

Havoc

Dat is om snipen tegen te gaan. Je weet dat de anderen teurg tijd krijgen om een bod uit te brengen dus de laatste 5 seconden bieden levert niets op. Zoals in een echte veilingzaal. Snipen is eerder manipulatie dan dit.

Natuurlijk heb je bij dit systeem wel de kans dat de prijzen hoger oplopen wat goed is voor de veilingzaal want die strijken meer op.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Chrisrail op 19 september 2014, 17:37:09 PM
Citaat van: OlivierV op 19 september 2014, 15:08:09 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 19 september 2014, 14:38:58 PM
Als je wil dat we mee likkebaarden,moeten we wel weten over welke loc het gaat!!

;)
Mehano HLE 2607, lichtjes geweatherd (mooi gedaan volgens de foto's) en reeds digitaal, tp IV-V uitvoering. ;) Er staan ook redelijk wat digitale 77's te koop.

Citaat van: Chrisrail op 19 september 2014, 14:42:38 PM
Citaat van: Rangeerduivel op 19 september 2014, 14:38:58 PM
Als je wil dat we mee likkebaarden,moeten we wel weten over welke loc het gaat!!

Als hij dat hier doet is hij morgen al verdwenen  ( ge weet wel waarheen ) ;D ;D ;D ;D ;D

;)
Naar daar waar er naar verluid niks meer gekocht wordt. ;)

Klop der op!!!

;)
Hij is zelfs al verkocht. Maar niet aan mij, hmmmm ...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 21 september 2014, 15:05:28 PM
Hij is zelfs al verkocht. Maar niet aan mij, hmmmm ...

En aan mij zeker niet,ik koop niet alles wat ik zie hoor! :D
En daarbij,ik heb er al éne,ne geeeeeeeelen!

Normaal dat zoiets snel verkocht is,ze worden zeer schaars...

;)

OlivierV

Elk weekend lang weekend dit academiejaar!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan