Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

PietB

Citaat van: Chrisrail op 27 augustus 2014, 15:20:36 PM
Moet de eerste verkwistende hollander nog tegenkomen
Kun je nagaan hoe zuinig de schotten zijn.............:P

Metpetergaathetbeter

die geven lipstift cadeau dan krijgen ze de helft terug !  ;D

Groeten Peter ;)

janieburton

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 28 augustus 2014, 11:53:42 AM
die geven lipstift cadeau dan krijgen ze de helft terug !  ;D

Groeten Peter ;)

Dan moeten ze toch goed "muilen" ::)  :o
 

Havoc

Hik...zat op het werk tgv een ongelukje :D Dikke 10 liter alcohol over de vloer. Alles mogen opdweilen... Enfin, de vloer is goed proper.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Chrisrail

#1504
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

PietB

Vandaag bericht gekregen van Ebay,
dat in in  het geschil dat ik had met train-hits1 uit Germering over het toesturen van twee stroomvoerende koppelingen, in het gelijk ben gesteld en via Ebay mijn geld terugkrijg.
Ik had de koppelingen op 2 Augustus besteld en op de Ebay pagina stond dat ik na betaling binnen twee dagen de bestelling kon verwachten.
Op 10 Aug heb ik een vraag gesteld waar mijn spullen bleven, ik kreeg toen een redelijk boos antwoord dat ik er rekening mee moest houden dat ze in Duitsland ook Ührlaub hebben.
En omdat ik een beetje pissig was dat daar met geen woord over gerept was tijdens de bestelling of op de pagina, heb ik dat geantwoord.
Misschien beter niet kunnen doen, want de aflevering bleef uit.
Op 26 Aug een geschil geopend en toen kreeg ik de Trackingcode toegestuurd van train-hits1.
Daarme kon ik op de sites van DHL en Deutsche post hun zending traceren, maar noch Deutsche Post noch DHL kende de tracking code.
Onmiddelijk customer service van Ebay ingeschakeld en het geschil geescaleerd.
Customer service vroeg me om tot 2 September te wachten met acties van mijn kant, zij zouden er achteraan gaan.
Vanmorgen zat de reaktie van Ebay in mijn postvak en was het geld overgemaakt naar PayPal.

Ik ben nog eens gaan zoeken op de aanbieder, maar die heeft een bedenkelijke reputatie.
En heeft de afgelopen tijd meerdere keren het zelfde gedaan.

Maar dankzij de bemoeienissen van Ebay, is mijn dag een goede dag.

grt Piet.

dani

ja, piet,ik maak er een gewoonte van om altijd eerst de "reputatie" van dergelijke verkopers eens na te lopen op eBay...
Vroeger deed ik dat zelden, maar na een paar problemen zoals dat van jou, leert men zijn les.

Eind goed, al goed... en wat het nou helemaal goed zou maken is als het pakketje alsnog zou arriveren :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PietB

Citaat van: dani op 03 september 2014, 13:49:10 PM
ja, piet,ik maak er een gewoonte van om altijd eerst de "reputatie" van dergelijke verkopers eens na te lopen op eBay...
Vroeger deed ik dat zelden, maar na een paar problemen zoals dat van jou, leert men zijn les.
Ja inderdaad een leermoment.
Ik haal spullen uit Japan,Vietnam, Korea, China, HongKong en Singapore nooit problemen mee gehad.
En notabene een Duitser flest de boel.
Maar ja als mijn opa nog geleefd had, dan wachtte die nog steeds op zijn fiets. :P
Citaat van: dani op 03 september 2014, 13:49:10 PM
Eind goed, al goed... en wat het nou helemaal goed zou maken is als het pakketje alsnog zou arriveren :-) :-)
Haha jij bent bijna een Hollander als je zo denkt.
Nou ik zit er over te denken om het ongefrankeerd retour te zenden, als dat gebeurt.
Die boef rekende 7,50 vezendkosten, daar kan det dan ook makkelijk voor terug.

grt Piet.

Rangeerduivel

Hangt er van af of je moet tekenen bij ontvangst hé Piet,

Zoniet,het kan steeds verloren gaan en gezien zijn reputatie zal hij bij Ebay niet veel meer in de pap te brokken hebben denk ik.
Hij zal er mee leren;eigen schuld,dikke bult!

en ja,er bestaan zelfs meerdere Belgen met Hollandse gedachten... :D

;)


dani

Citaat van: PietB op 03 september 2014, 14:04:13 PM
Citaat van: dani op 03 september 2014, 13:49:10 PM
Eind goed, al goed... en wat het nou helemaal goed zou maken is als het pakketje alsnog zou arriveren :-) :-)
Haha jij bent bijna een Hollander als je zo denkt.
Nou ik zit er over te denken om het ongefrankeerd retour te zenden, als dat gebeurt.

Mij is het vorig jaar overkomen met een pakketje vol met electronica onderdelen uit Shenzen.
Na 14 weken was dat nog steeds niet geleverd, dus de  verkoper was zo goed om het geld (toch een dikke 60 dollar) terug te storten.

En wonder boven wonder dook het pakje nog eens 7 weken later ineens op en werd hier afgeleverd.  Dus uiteindelijk was het 5 maand onderweg geweest en toch nog aangekomen.    Ik heb de verkoper dan gecontacteerd en we hebben gewoon de peer in 2 gedaan.  Ik heb de helft van het pakket betaald en de rest was "voor het lange wachten", hij had ook al alle hoop opgegeven dat het nog zou opduiken en had me al terugbetaald.   Dus hij recupereerde een deel van zijn verlies, en ik had mijn spullen aan halve prijs.   Allebei tevreden en het spel toch "eerlijk gespeeld" op een  vriendelijke manier met open communicatie.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

ja ken ik het probleem
loco gekocht maar er zaten geen tand wielen en cardan koppeling in
maar de aanbieder is spoorloos van het net verdwenen
dus weg geld en ik zit met een loco die niet kan rijden
erger nog ik heb te veel betaald want ik zou een roco gekocht hebben en ik kreeg een piko toe gestuurd

kloothommels zijn het die zo iets lappen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Bericht gekregen dat er 2 Roco MAV M61011 onderweg zijn naar hier, eentje met en eentje zonder muziek in. Dat maakt het zonnige weer nog beter vandaag.
Den Eric.

raf

of het hier juist staat zie ik dan wel weer

heeft iemand ervaring met deze signalen

http://decor-ho.over-blog.com/tag/feu%20sncb/

het ziet er zo te zien wel mooi uit maar heeft er iemand deze reeds gebouwd en hoe zien ze der uit met een kleurtje

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske

Ikke niet maar heb er wel interesse voor, iemand ervaring en wat is de kostprijs???

conducteur

Iemand een plezier kunnen doen met een pak vinylplaten die mijn grootmoeder ging wegdoen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum