Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

#1470
Pukkelpop afgelopen weekend. Voor mij toch redelijk wat hoogtepunten van vooraan of toch van op redelijke podiumafstand mogen aanschouwen.

- Die Antwoord
- Outkast (van op de 5e rij)
- Editors (van op de 5e rij) (2de beste hoogtepunt van het weekend)
- Snoop Dogg (niet echt mijn ding maar toch ambiance).
- Bring Me the Horizon, op Graspop al eens gezien en het smaakte naar meer.
- Macklemore & Bryan Lewis, niet echt mijn ding, maar als je met 8 meisjes gaat, ja dan moet je dat er maar bijnemen.
- Calvin Harris, zelfde als hierboven (maar ben halverwege toch maar naar wat ruigere muziek in the Shelter gaan kijken (bring me the horizon)
- Deadmau5, een van de betere DJ's die ik ook zelf wel goed vind, alleen is het niet echt iets wat op een openluchtpodium thuishoort naar mijn mening.
- Truckfighters, stevige stoner metal en een net concert.
- Queens of the Stone age als absoluut hoogtepunt van dat weekend voor mij, wat een strak optreden was mij dat en ook netjes op een meter of 10 van het podium kunnen staan (stond daar echt wel vol vol).

- Gisterenavond op Fiesta Campestra te Schellebelle ook nog naar The broken circle breakdown bluegrass band weesten kijken, knap optreden en het was ook het allerlaatste dat ze voorlopig zouden geven.

Verder is er al een deel van mijn loon van graspop gestort ...

Vandaag al een hele dag deftig kunnen studeren naast een slapend lief, maar nu weer verder leren want morgen het eerste herexamen, vrijdagnamiddag het volgende.
Tevens op Pukkelpop 2 hoofdstukken op mijn gemak kunnen herhalen op de camping.

Groet,
Olivier

edit: ook grappig als mensen slaapfoto's nemen van jou op de trein naar huis.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Mijn dag werd gemaakt door de bandencentrale...

2 banden 195-50-15 voor op de cabbie
Band van de Yamaha gerepareerd ipv vervangen

De 195'ers zijn "nieuw okkasie" met de stickers nog deels er op...

115 euro voor alles, ipv zo'n 480 euro !
Meer geld over voor treinen en vakantiepret met mijn dames !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

#1472
Dat Gerolf alweer wat juweeltjes aan het bouwen is ... voor NEEB !

http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,15282.0.html

Meesterwerk  8) 8) 8)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

reeves

Citaat van: reeves op 17 augustus 2014, 13:53:37 PM
Aan de zee zitten en niet weten wat doen, tot mijne franc viel dat hier 10min vandaan een treinwinkel is en nog wel open ook :) , ineens maar wat spulletjes gekocht (voor m'n station) en twee Modelspoormag. die ik nog niet had

Groet Tom

Ik had ze dus wel al :o, dus vandaag ff terug om te ruilen en nog wat materiaal aan te schaffen 8)

raf

blanken bergen heeft een mooie trein winkel
info verworven over die loco die gek doet bij mij maar zonder de trein zelf konden ze niet veel info geven buiten dat ik de decoder er het beste uit zou gooien en een electronische schakelwal in de plaats zou moeten zetten

mooie belgische locomotieven en de prijs valt best mee
alleen het ombouwen naar 3 rail is een meer kost

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

minitreintje

Mijn S88 Wireless system dat eindelijk na maanden AF is  8)


groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

raf

de loco's een onderhouds beurt gegeven.
allemaal afgewassen en van een druppeltje olie voorzien.
ze lopen weer op rolletjes zeg maar

van een loco ontbreekt een minuscuul klipsje welke de drijfstang op de as houd
morgen opzoek naar zo een kreng want die springen zo weg en die vind je dus op heel de baan niet meer terug
eens kijken of in een oude dvd speler er zo nergens eentje gebruikt is

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Twee lenzen terug werkende gekregen! Niks beters dan alcohol aan 96° :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 20 augustus 2014, 21:41:59 PM
Twee lenzen terug werkende gekregen! Niks beters dan alcohol aan 96° :D
Gezondheid!  :o  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kees-Jan

Vandaag een byzonder schip gezien wat 333 jaar op de bodem gelegen heeft en maar 300 meter gevaren heeft op haar eerste testvaart.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Kees-Jan

#1482
Ja klopt.

Maar wat een drama volk die Zweden. Morgen bij thuiskomst gaat alle knäckebröd uit de Ikea kast en worden alle ABBA cd's in de vuilbak gegooid.

Ik heb me in bijna 3 weken Scandinavië verbaast over het in mijn ogen asosiale gedrag van deze noord Europese bevolkingsgroep. Deuren vallen voor je neus dicht, bij de kassa piepen ze voor, ze pikken zelfs je stoel bij de mc donalds als je opstaat, pakken de pomp gewoon af waar je staat te tanken, enz enz. Alleen bij de recepties van de camping met de creditcard kon er een lachje af.

Ik snap nu waarom rendieren zo heten.... Ik zou het ook doen namelijk  ;).

Verder een mooi stuk Europa!

fnmdevil

Kees-Jan, ik weet niet in welk deel van Zweden je gezeten hebt, maar vorige zomer heb ik ook een vakantie doorgebracht in Zweden (omgeving Goteborg) en we hebben er meer met de lokale bevolking gepraat dan de drie vorige vakanties in Denemarken samen.

Kees-Jan

Dank voor de tip. Dan ga ik niet naar Denemarken op vakantie.

Zonder gekheid. We hebben met een aantal Nederlanders gesproken die hier wonen en die begrepen het wel wat ik eerder al schreef. Het zijn erg stugge mensen over het algemeen en omdat het een dun bevolkt gebied is hoef je niet net als in nl en be met elkaar rekening te houden. Eigenlijk belachelijk dat je een soort van genetisch asociaal gen hebt ontwikkeld (niet negatief bedoeld overigens).