Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

de omheining schiet goed op maar een dikke bummer want ik heb mijn foto toestel naar de haaien geholpen.
uit mijn handen laten vallen en juist op de lens en nu dus geen beeld meer want de camera kan niet meer scherp stellen.
dus weer onkosten gedomme.

morgen verlos LOL en dat tot 20 augustus
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

jb

Gevaren van Batam naar Singapore.....het enige uurtje varen in zes weken  ::)
Ach ja als ze er maar liggen op het eind van de maand zeker. Vandaag maandag, woensdag worden we los gelaten in de grote stad, nog 2 te gaan olé!

OlivierV

Eindelijk verlost van dat gezwel onder mijn oog.

Stond zondagochtend op met een dik oog, dacht enfin een muggenbeet of in mijn slaap toch geen klop gekregen van mijn lief ofzo?
Gisteren was het dan slechter en dat oog was dan door de druk een hele tijd aan het tranen. Uiteindelijk vandaag bij mijn gebuur geweest die oogarts was en net op pensioen is (dokter was dicht). Bleek het om een abces te gaan, meneef heeft dat opengeprikt en er al het pus uit gedaan, deed geen deugd, maar goed, content dat het weg is, mijn kop is sowieso al geen gezicht, maar toen trok het toch echt op niks meer.

Nu kan ik tenminste zonder zeer hoofd op mijn gemak verder studeren aan mijn herexamens.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Paulogic

Allez nu kan je weer meer oog hebben voor uw lief.

Op de rest ga ik niet inspelen maar ik moet mij sterk inhouden... zoveel ballekes om in te koppen he makker....  ;D ;D
mvg,
Paul(ogic)

SuSke

Gisteren een succesvol "bordessen en leuningen" fabriekje opgezet met een mooi resultaat ;)

meer info op TERDOCX Constucties N.V.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

conducteur

Gisterenavond optreden van Zorro's Dirty Sister op Kneistival in Heist (=4 vrienden van mij). www.zorrodirtysister.eu voor meer info
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Mijn vakantie is begonnen!!!!
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 24 juli 2014, 18:57:02 PM
Mijn vakantie is begonnen!!!!
Geniet er van Johan; drink maar een goeie Geuze op mijn gezondheid! ;)

raf

dit is waar ik mij de laatste weken heb mee bezig gehouden





het is nog niet helemaal klaar want de kunsthaag moet nog beter worden vast gemaakt maar de bind draad was op.
hopelijk krijg ik dat morgen nog voor elkaar.
dan nog aan de plaatjes boordstenen leggen en dan is deze kant volledig klaar.
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Citaat van: Huugooke op 24 juli 2014, 19:08:09 PM
Citaat van: Havoc op 24 juli 2014, 18:57:02 PM
Mijn vakantie is begonnen!!!!
Geniet er van Johan; drink maar een goeie Geuze op mijn gezondheid! ;)

Zal tot na de vakantie moeten wachten, heb nu geen tijd, moet inpakken! :D Grootste probleem is welk fototoestel meenemen...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke

Citaat van: Havoc op 24 juli 2014, 21:22:38 PM
Citaat van: Huugooke op 24 juli 2014, 19:08:09 PM
Citaat van: Havoc op 24 juli 2014, 18:57:02 PM
Mijn vakantie is begonnen!!!!
Geniet er van Johan; drink maar een goeie Geuze op mijn gezondheid! ;)

Zal tot na de vakantie moeten wachten, heb nu geen tijd, moet inpakken! :D Grootste probleem is welk fototoestel meenemen...
Keep it simple!

Havoc

Nee! Het simpel houden is te moeilijk. Gaat zeker mee de 645ProTL met toebehoren. De vraag is dan neem ik nog mee:
- iets digitaal?
- iets panorama?
- iets stereo?
- een ander formaat?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

conducteur

Citaat van: raf op 24 juli 2014, 20:08:06 PM
dit is waar ik mij de laatste weken heb mee bezig gehouden
het is nog niet helemaal klaar want de kunsthaag moet nog beter worden vast gemaakt maar de bind draad was op.
hopelijk krijg ik dat morgen nog voor elkaar.
dan nog aan de plaatjes boordstenen leggen en dan is deze kant volledig klaar.
Waarom geen echte haag... Veel mooier, veel natuurlijker, komt ook leven op af (kleine vogeltjes in uwen hof, insecten... met wat geluk een egeltje, zoals we hier een tijd geleden onder een van onze hagen een schuilplaats hadden van zo'n egeltje die daar af en toe eens naar toe kwam...)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Rangeerduivel

Citaat van: conducteur op 25 juli 2014, 12:16:38 PM
Citaat van: raf op 24 juli 2014, 20:08:06 PM
dit is waar ik mij de laatste weken heb mee bezig gehouden
het is nog niet helemaal klaar want de kunsthaag moet nog beter worden vast gemaakt maar de bind draad was op.
hopelijk krijg ik dat morgen nog voor elkaar.
dan nog aan de plaatjes boordstenen leggen en dan is deze kant volledig klaar.
Waarom geen echte haag... Veel mooier, veel natuurlijker, komt ook leven op af (kleine vogeltjes in uwen hof, insecten... met wat geluk een egeltje, zoals we hier een tijd geleden onder een van onze hagen een schuilplaats hadden van zo'n egeltje die daar af en toe eens naar toe kwam...)

En afvallende bladeren, regelmatig scheren....heb ik deze week ook moeten doen,dan nog met een handschaar,zoals in de vorige eeuw!
De (mijn) haag is te klein om er een electrische snoeishaar voor te kopen,en met zo'n weer is dat puffen en blazen!  :P :P

;)

raf

@ Rian

ik heb 40 jaar een echte haag gehad en nu is deze er uit gegaan
probleem begon met ouder te worden dat ik ze moeilijk gesnoeid kreeg
het was een taxus haag en normaal kwamen ze die snoeien maar ik had maar 21 meter staan en ik moest 25 meter hebben
nadien 4 meter bij gezet maar nu blijkt dat ik nu 40 meter moet hebben
maar als jij nu een haag hebt staan van 40 meter tegen een muur dan kunnen ze maar 2 kanten snoeien (voor /bovenkant)
ik heb 25 meter staan waar ze drie kanten van kunnen snoeien dus eigenlijk 50 meter bruikbaar voor kanker bestreiding producten.
maar het mocht niet baten ze wilde ze niet komen snoeien.
dus er uit gehaald en foto door gestuurd naar hun en nu opeens was er wel interesse
laat me dus niet lachen hé
nu mooi zonder veelonder houd en de mussen die zitten er echt wel in hoor want hier onder de pannen heel veel nesten en die mogen van mij daar gerust blijven net zoals de vleermuizen op de zolder .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.