Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

uitverkoop ? blijver ?
Ik meen me niet te herinneren dat ik ergens iets heb gehoord of gelezen van een naderende "stop" bij MTE....
Die zaak lijkt me vrij "gezond" te zijn, maar ik kan me schromelijk vergissen natuurlijk.

In elk geval, er staan er bij mij thuis weer enkele te wachten op de mandatoire foto sessie, waarna ze met "mug shot" in de PC database gaan, en dan fysisch in een afgesloten curverbox op zolder tot ze hun plekje krijgen in een trein in één van de schaduwstations achter een flinke diesellok.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Mijn pc start nog op na een mislukte update. Oef... Wel wat problemen maar de basis werkt toch nog.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 15 juni 2014, 19:20:53 PM
MTE ..... Gat in de portemonnee maar weer wat leuke wagons rijker !

"Die van ons" wilde gisteren ook naar zee,maar niet naar Blankenberge :'(,het is dan maar Oostende geworden! >:(

;)

dani

daar liepen wij zaterdag rond, Rudy
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

eindelijk een oplossing gevonden tegen internet virussen


en zeg nu nog eens dat dit mijn dag niet goed maakt

gr raf die nu virus loos op het net kan surfen LOL
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Opa-Bullcat

erug ouderwets daar nog zeg, internet via de telefoon line :D

raf

in sommige landen misschien nog de enige mogelijkheid om online te geraken
er blijkt een dorpje ergens te zijn die zover weg lagen dat internet aan sluiten voor de bestaande operatoren te duur uit kwam
ze hebben dan zelf maar een firma opgericht en aandelen verkocht om de aansluiting te bekostigen


gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

Hadden het geluk in een blijkbaar herschilderd viertje te kunnen zitten. Ook het interieur was blijkbaar helemaal opgefrist.
Een verademing na regelmatig een stelletje te hebben met vol gesmeerde ruiten en interieur
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

het schouderklopje van vorige week heeft een  vervolg gekregen.....    7 maand hard werk met een internationaal team eindelijk beloond....  Contract klaar om te tekenen, en we besparen de firma zowat  1,4  miljoen dollar....

Helaas, er zal niks daarvan in mijn zakken belanden, "it is my job, I do this for a living"....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

conducteur

#1179
1) Nog hooguit zo'n 1000 minuten examenstress, morgen laatste examen. Kijk er naar uit 8)
2) Telefoon gekregen, vorige zomer werkte ik bij OFS, reinigen van Bus (stelplaats De lijn Oostende & Brugge), en trein (Oostende en De Panne). De firma is echter het contract voor de NMBS kwijtgespeeld en na wat herstructureringen was ik mijn vakantiejob kwijt , maar nu zou daar toch verandering in komen. Morgen eens naar het interim-bureau om alles te regelen. Blij want anders was het horeca, en dat heb ik één jaar gedaan en liefst niet meer. (+ nu toffere uren en 2x wat je in de horeca krijgt)  8) 
3)En dit maakt al enkele dagen een beetje de dag: Een andere hobby van mij is muziek, en heb tot vorig jaar cello gespeeld, maar nu heb ik géén eigen instrument meer. Heb een tijdje geleden "onder druk" van muzikale vrienden mij ingeschreven voor les piano, om toch zelf wat te kunnen muziek maken, zonder grote kosten te moeten doen. (reken op 2000 euro min voor een beetje deftige cello, en een piano hebben we hier thuis al staan).
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Huugooke

Vandaag de Walthers cataloog aangekregen. 1008 blz watertanden (allez voor geïnteresseerden natuurlijk.)

Bolje

Het was eergisteren en niet vandaag, maar misschien toch nog even het tonen waard:
Wagon in hotel:

Aan het mooie sation van Schaarbeek:

Vele groeten,
Ronald

raf

80 rails gekocht en nu hopen dat de madam er niet op uit komt LOL

da gaat toch niet lukken hoor maar ik kan het altijd proberen
ik heb er nog voldoende nodig voor het te bouwen schaduw station zonder wissels

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

janieburton

#1183
Citaat van: Bolje op 18 juni 2014, 15:29:07 PM
Het was eergisteren en niet vandaag, maar misschien toch nog even het tonen waard:
Wagon in hotel:

Aan het mooie sation van Schaarbeek:


Oude rijtuigen, mooi initiatief. Misschien een overbodige bedenking........ men zal toch al de asbest hebben verwijderd uit die oude rijtuigen!!
 

OlivierV

Morgennamiddag laatste examen, daarna dansendansendansen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan