Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

conducteur

Nieuwe muziek voor tijdens de hobby leren kennen en cd'tje gekocht, jammer dat ze dat niet dagelijks op de radio draaien... (en morgen heb ik ook de nieuwe Coldplay)  :D
https://www.youtube.com/watch?v=DuN12dVmsT0


Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Dirky

gaat de goeie richting uit Rian! :)

Tangerine dream was de eerste groep die ik ooit live zag optreden... bestaan trouwens nog altijd (slecht één van de originele Ricochet-bezetting) maar 't lijkt er niet meer op!  :(

Havoc

Tangerine Dream... het gaat eindelijk de goeie kant op met jou :D Coldplay darentegen :(
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Het is (bijna) weekend!  :D

Net op het ogenblik dat ik het 50e en laatste evaluatiegesprek in drie weken afsloot kreeg ik het bericht dat een medewerker, na maandenlange procedures, eindelijk zijn welverdiende herclassificatie krijgt.
Bovendien is onze interne verhuis, die ik al meer dan een jaar op mijn wenslijstje had staan, zo goed als rond en heb ik nu een mooiere en grotere vergaderzaal er bij. Ikke dik content!  :)

Dit weekend nog even doorbijten en dan zit MSM 137 er ook op.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bollen neus

Citaat van: doomslu op 16 mei 2014, 16:36:04 PM
Het is (bijna) weekend!  :D

Dit weekend nog even doorbijten en dan zit MSM 137 er ook op.  ;)

Luc, opletten voor de tandjes hé met dat doorbijten. :)

conducteur

Is "A rush of blood to the head" dan géén speciaal album? Coldplay is een stuk commerciëler dan Tangerine Dream, maar vind dit toch een van de betere hedendaagse groepen... Ook de nieuwe "Ghost Stories" die ik heb is een speciale sound!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Als je een nummer van die mannen gehoord heb heb je ze allemaal gehoord. Pure commercie. Ieder zijn ding natuurlijk.

Deed er mij vandaag aan denken dat ik niets van The Shadows in huis heb. Ok, héél slappe dag op het werk. Misschien een LP ergens. Moet eens zoeken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: bollen neus op 16 mei 2014, 17:09:57 PM


Luc, opletten voor de tandjes hé met dat doorbijten. :)

kan geen kwaad Luc heeft nog al zijn melktandjes !  ;D

Groeten Peter ;)

PS die zaal groot genoeg voor een forummeeting ?  ;D

raf

How Luc een beetje langzaam aan want ik heb nummer 136 nog niet gelezen
als het nu mee gaat vallen met accu's laden voor morgen in leopolds burg (yachthaven staan we dit weekeinde"dan kan ik deze avond in mijn badje kruipen en de nummer 136 beginnen te lezen tot het water te koud word om er in te blijven liggen.

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 mei 2014, 20:48:21 PM
Citaat van: bollen neus op 16 mei 2014, 17:09:57 PM


Luc, opletten voor de tandjes hé met dat doorbijten. :)

kan geen kwaad Luc heeft nog al zijn melktandjes !  ;D

Groeten Peter ;)

PS die zaal groot genoeg voor een forummeeting ?  ;D
Ik krijg er toch zo'n 40 à 50 in. Nog niet genoeg voor de ganse eenheid, maar wel voor een forummeeting.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

HYA

Anderlecht kampioen
&
Okapi Aalst ronde verder in de play-Off's

mark7758

Citaat van: doomslu op 17 mei 2014, 11:11:25 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 mei 2014, 20:48:21 PM
Citaat van: bollen neus op 16 mei 2014, 17:09:57 PM


Luc, opletten voor de tandjes hé met dat doorbijten. :)

kan geen kwaad Luc heeft nog al zijn melktandjes !  ;D

Groeten Peter ;)

PS die zaal groot genoeg voor een forummeeting ?  ;D
Ik krijg er toch zo'n 40 à 50 in. Nog niet genoeg voor de ganse eenheid, maar wel voor een forummeeting.  ;D

En wanneer is die dan? En wat is het thema???  Ik kom naar de meeting en mijn vriendin gaat wel shoppen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

HYA

Vandaag de twee belastingaangiftes, die ons gezin rijk is, ingevuld en doorgestuurd via ToW. Dat ging samen met het klasseren van alle rekeningen, facturen, bewijzen, documenten, ... die we het afgelopen jaar hebben ontvangen en hier nog op een stapel lagen  :-[ ;D.

Allé ga subiet ne goeien (of 2) drinken op de goede afloop ...  ;D

Havoc

Moet dat ook nog (laten) invullen. Eigenlijk onozel hé, die mannen weten beter dan ik hoe dat moet, ze hebben alle gegevens en toch moet ik dat doen. Het enige wat ze doen is me daarna vertellen waar ik me gemist heb.

Enfin, die computer van de gebuur begint zich te gedragen. Beetje hulp van mijn neef gehad gisteren. Ik hoop dat jullie nooit de website van HP nodig hebben om iets te vinden voor een laptop. Zoeken dat gaat, maar vinden.....

Ook goed nieuws is dat we ons vakantiegeld getrokken hebben.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Dirky op 16 mei 2014, 08:04:53 AM
gaat de goeie richting uit Rian! :)

Tangerine dream was de eerste groep die ik ooit live zag optreden... bestaan trouwens nog altijd (slecht één van de originele Ricochet-bezetting) maar 't lijkt er niet meer op!  :(

Ik "taped"(de banden liggen ergens op zolder maar ik denk dat de bandopnemer die er nog staat niet meer werkt) jaren geleden het woensdagavond programma op BRT2 Muziek uit de Kosmos waar Tangerine Dream regelmatig werd gedraaid.

Volgens deze link waren de toenmalige presentatoren Betty Mellaerts en Guy De Pré.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Verkempinck