Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Peter

Ondanks de regen die momenteel neerplenst, is het een mooie dag. Sinds een ingreep aan mijn rechteroog vorige dinsdag, is het vandaag de eerste dag dat ik weer fatsoenlijk met beide ogen helder kan zien. Wel onderbroken door de druppels die ik driemaal per dag in mijn oog moet doen waardoor ik weer een korte tijd wazig zie.  Hoera
Met vriendelijke groeten
Peter

Steam.N

Peter, als dát geen goed nieuws is ...
Nu kun je terug met klare blik aan je baan werken  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

#977
Net naar de voetbal aan het kijken (het is nu rust) van de Duitse vrouwenploeg tegen de Slovaakse
Ruststand 5 - 0 in het voordeel van Duitsland (wereldkampioen)
Wedstrijd wordt gespeeld in Osnabrück (Dtsl) Stadion is uitverkocht meer dan 13000 toeschouwers.
Ga direkt naar de tweede helft kijken. Zouden ze nadien ook truitjeswisselen ;D ;D ;D

Eindstand: 9 - 1
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

Ik vrees hoe jammer het ook is een keer als ze zoiets in hun hoofd steken dat je ze daar niet meer kunt van afbrengen met welke goede bedoelingen je ook afkomt  :(
Groeten Peter

Koen

@Peter,

Blij te horen dat alles goed verlopen is en dat je nu terug goed ziet  :)

Mvg

Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

even te snel gereageerd !
Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Peter, hopelijk zijn de ongemakken dan van de baan !
Groeten Peter ;)

Martin Welberg

En, hebben ze nog truitjes gewisseld  ??? ;D

Peter

Geen truitjes gewisseld (althans niet zichtbaar)  :( :D
Was wel een mooie wedstrijd.
Met vriendelijke groeten
Peter

PietB

#984
Zo net bracht de post dit model.

Het is een statischmodel, dat ik wil geen motoriseren om op mijn baan te laten laten rijden.
Het is schaal H0 dus ik moet nu op zoek naar een loopwerk dat een asafstand van 37mm heeft
De originele spoorbreedte is 16,5 mm , normale H0 rails dus Peco, Piko, Fleischmann of Roco rails zullen volstaan.

grt Piet.

Gerolf

#985
Ik heb hier een startset-diesellocje van Fleischmann. Asafstand 40mm
Dat is misschien haalbaar, maar je zal de motor door de ramen zien ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Wat maakt vandaag mijn (onze) dag?
Schoolfeest van onze kleinzoon Davy (10 jaar) Dus heel de namiddag feest :D :D :D
Een minpuntje: de buitenaktiviteiten zullen zeer beperkt worden of afgeschaft.
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

neef en achternichtjes  verjaren dus straks bij de wok chinees gaan eten.
wat wil je nog meer ,lekker eten en mooi gezelschap
de dag kan niet meer stuk voor mijn .

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Peter

CiteerWat maakt vandaag mijn (onze) dag?
Schoolfeest van onze kleinzoon Davy (10 jaar) Dus heel de namiddag feest :D :D :D
Een minpuntje: de buitenaktiviteiten zullen zeer beperkt worden of afgeschaft.

Is reuze meegevallen. Verschillende grote tenten en kraampjes met lekkere hapjes en drankjes.
Het thema van het feest we "De tijd van toen"  Een hele namiddag lekker genieten van muziek uit de jaren 50 en 60, kinderen in kleding uit die tijd die dansten om deze muziek. Een hele namiddag was het terug tijdperk III. Dat en de vriendschap van onze Davy: Zalig :) :) :)
Met vriendelijke groeten
Peter

PietB

Citaat van: Gerolf op 10 mei 2014, 09:48:56 AM
Ik heb hier een startset-diesellocje van Fleischmann. Asafstand 40mm
Dat is misschien haalbaar, maar je zal de motor door de ramen zien ...
Heel vriendelijk van je aangeboden Gerolf, maar inderdaad dan komt de motor waarschijnlijk boven de ramen uit.
Ik heb vanmiddag deze set besteld.
http://www.halling.at/Zubehoer/Antriebe/KSW-Antrieb?source=2&refertype=1&referid=72
Dat is een lage motor speciaal voor dit model.
Het model kost 3,90 en de aandrijving 39,00 komt er nog verzend bij dan heb ik voor net 55 Euro een leuk modelletje.

grt Piet.