Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 10 november 2013, 22:38:53 PM
Hier waren het vandaag varkenswangetjes...ook niet te versmaden! :P :P :P

;)

Hier ezelswangetjes!
(op mijn kaak gebeten!)

Mijn zondag was "gemaakt" toen ik in Malle aankwam. Wie heeft die stomer daar gezet? Geweldig!
Op de beurs zelf heel dure dingen gezien, maar heel knappe. Die modellen op grotere schaal blijven fascineren.
Toch een koopje kunnen doen.

dani

mijn dag is voor vandaag alvast  *NAAR DE KL...*   gemaakt
no further comment
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: dani op 11 november 2013, 12:31:52 PM
mijn dag is voor vandaag alvast  *NAAR DE KL...*   gemaakt
no further comment
Allez Dani, laat het gaan jong, stort uw hart uit!
PS ik weet nog altijd niet wat DDwin is.

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


PietB

Maar waarom is uw dag naar de kl.....kapot dan?


Frank_N

Citaat van: janieburton op 11 november 2013, 13:26:39 PM
Citaat van: dani op 11 november 2013, 12:45:53 PM
http://home.snafu.de/mgrafe/

Van dat begrijp ik niets!

Wat ik eruit opmaak is dat je met DDW direct een digitale baan aan kan sturen, zonder tussenkomst van een centrale. Prima, toch?
Groet van Frank

Snobby Crash

Mijn dag was eigenlijk gisteren toen ik ook naar Malle ben afgeweken naar de modelbouwbeurs,
en daar tot mijn verassing oog in oog kwam te staan met een echte lok... hoe die daar gekomen is....
zal wel wat zware transport bij te pas gekomen zijn...

Foto van mij, en van mijn zoon....

Geert







liefhebber

Mijn zoon is hier ferm jaloers.
Hij vind het zot wijs.
 

Steam.N

Als ik die loc zie, heb ik nog meer spijt dat ik er gisteren niet geraakt ben ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Johnnytrein

#566
Snotverdjolle (ik heb het snot) wat een pracht van een stoomloc, heeft er soms nog iemand foto's maar dan zonder toeschouwers die ongelukkig voor die mooie dame staan te staan?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Ik dacht die die er altijd staat.
Met vriendelijke groeten
Peter

Eres

Vandaag eindelijk een medeforum lid kunnen helpen met foto's van typische Ardense huizen voor zijn baan; Het kwam er maar niet van vanwege het weer. Ook een andere liefhebber in NL kunnen helpen met het verleden van de WO II in deze regio en heb een aantal souvenirs klaar liggen voor als hij weer komt.

Kippenhok schoongemaakt en eindelijk na 3 weken een TL balk en starter vervangen in de garage. Kan ik weer zien wat ik zeg in de garage.

Moeders stond heel perplex van de activiteiten van hedenmiddag dus dat moet niet te vaak voorkomen vind ik

Wim

Snobby Crash

Heb nog enkele foto's genomen met mijn oude (eerste iPhone) smartphone genomen...
Zal ze morgen wel even op de site zetten... kwaliteit is niet te best...

En neen, ik ben daar één jaar geleden op dezelfde weg langsheen gereden, en die lok stond er toen niet hoor,
ik denk dat ze die daar hebben gezet voor de modelbouwbeurs....

Cheapau voor de organisatie !

Was ook mooi te zien hoe er buiten rails waren aangelegd waarop met echte stoommachines werd gereden,
weliswaar in model, maar als je zag hoe ingewikkeld die zelfgebouwde stoomloks waren was ik toch onder de
indruk wat sommige mensen kunnen realiseren....

Leuke uitstap en zeker voor herhaling vatbaar !

Heb ook nog een goed gesprek gehad met "Stoppeltje" van de club MSC-Pacific, waardoor ik weeral wat heb bijgeleerd over
Zimo centales ! Thanks Stoppeltje.... !!!!

Geert