Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Eres

Ik dacht iets van letter of taal kunde?

Wim

Stieven76

Ik dacht, ben bijna zeker, dat hij ondertussen overgeschakeld was naar een ICT richting. Anders zou hij geen Java test moeten doen  ;)

janieburton

 

OlivierV

Citaat van: Stieven76 op 08 november 2013, 13:24:41 PM
Ik dacht, ben bijna zeker, dat hij ondertussen overgeschakeld was naar een ICT richting. Anders zou hij geen Java test moeten doen  ;)
Klopt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

janieburton

Citaat van: OlivierV op 08 november 2013, 13:31:36 PM
Citaat van: Stieven76 op 08 november 2013, 13:24:41 PM
Ik dacht, ben bijna zeker, dat hij ondertussen overgeschakeld was naar een ICT richting. Anders zou hij geen Java test moeten doen  ;)
Klopt.

Succes!
 

Eres

De drie decodertjes van Dani ontvangen waarvoor mijn hartelijke dank. Nu eerst de houtkachel aan voor moeders en dan ik naar boven.

Dani bedankt jongen!!!!

Wim

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

#517
Citaat van: dani op 08 november 2013, 14:06:39 PM
komt wel goed, Wim,de rekening wordt nagestuurd! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D  ;) .

Alsjeblieft,en sorry!!!

;)

dani

Citaat van: Rangeerduivel op 08 november 2013, 19:02:20 PM
de rekening wordt nagestuurd! .

Ik dacht het niet... dat is allemaal al geregeld met Wim.


Ik hou er niet van als mensen mij "quoten"  en me woorden in de mond leggen, just for the record.
Had er ne smiley achter gestaan dan kon ik er mee leven.   Dit is op 't randje....
Het lijkt nu alsof ik dat getikt heb en danna jouw quote mijn post heb aangepast.   

Zo is het met "PeterWordtIneensMinderPopulair" ook gestart....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Niet mijn dag, maar mijn hele week is gemaakt!
Zoals jullie misschien al weten werk ik sinds vorige week aan de infolijn van Kind & Gezin. Na een weekje opleiding ben ik woensdag voor de eerste keer aan de telefoon gezet, toen nog met een ervaren iemand naast mij. Eerst moest ik zelf alle opzoekingen doen en praatte de persoon naast mij alles aan elkaar. Dat ging bijna perfect, nadien werd er gewisseld en ook dat ging als een fluitje van een cent.
Donderdag was dan "le moment suprème", de grote vuurdoop. Helemaal live mochten we alles zelf doen. Helaas werkten de computers niet mee. Dan maar een uurtje afwachten en blijven proberen. Uiteindelijk dan toch een uitgestelde vuurdoop, de eerste telefoontjes kwamen binnen. Meteen ook speciale gevalletjes, maar ik ben er door gesparteld, het kalf bleef zwemmen en ziet het helemaal zitten!

Ik moet toegeven, de zenuwen waren er wel hoor. Ook nu nog moet ik mijn ritme vinden, maar dat komt nog wel. Eerst maar zorgen dat we niet te veel fouten maken, dan pas gaan we zorgen dat alles ook snel verloopt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marimon

Vanmorgen een nieuwe laptop (notebook) gekregen van het vrouwtje. Met Windows 8.1 erop...... dat is toch gans anders dan Vista, amaai....en we zijn weer een paar dagen zoet om alle gegevens van de oude naar de nieuwe over te zetten.
Maar niet getreurd, "dat is goede bezigheidstherapie", noemen m'n kinderen het.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Eres

Citaat van: marimon op 08 november 2013, 20:11:50 PM
Vanmorgen een nieuwe laptop (notebook) gekregen van het vrouwtje. Met Windows 8.1 erop...... dat is toch gans anders dan Vista, amaai....en we zijn weer een paar dagen zoet om alle gegevens van de oude naar de nieuwe over te zetten.
Maar niet getreurd, "dat is goede bezigheidstherapie", noemen m'n kinderen het.

Windows 8 liever nooit meer. Ga deze laten over zetten op W7. Verzint eer ge begint djubbel zucht

Wim

conducteur

Vanaf dat deze pc het begeeft ga ik gezond fruit eten...  8)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Citaat van: marimon op 08 november 2013, 20:11:50 PM
Vanmorgen een nieuwe laptop (notebook) gekregen van het vrouwtje. Met Windows 8.1 erop...... dat is toch gans anders dan Vista, amaai....en we zijn weer een paar dagen zoet om alle gegevens van de oude naar de nieuwe over te zetten.
Maar niet getreurd, "dat is goede bezigheidstherapie", noemen m'n kinderen het.
8.1 is 't schijnt toch weer een tikkeltje beter dan 8, maar het zal nooit kunnen tippen aan Windows 7 x64 of XP.
'k Moet op school altijd werken met die klucht van een 8 en dat werkt echt niet handig.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan