Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

Citaat van: Rangeerduivel op 30 oktober 2013, 10:47:00 AM
En nu mijn mail van gisteren tevoorschijn halen en aan de slag met de MultiMaus!

Ik denk het niet .....


"Digital-Decoder   Nein
Schnittstelle:   Elektrische Schnittstelle für Triebfahrzeuge nach NEM 652 mit Steckvorrichtung "
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Jan

Dat zijn mooie modellen!!!! Ben je een liefhebber van vrachtwagens?

Wim

Rangeerduivel

Citaat van: dani op 30 oktober 2013, 10:54:06 AM
Citaat van: Rangeerduivel op 30 oktober 2013, 10:47:00 AM
En nu mijn mail van gisteren tevoorschijn halen en aan de slag met de MultiMaus!

Ik denk het niet .....


"Digital-Decoder   Nein
Schnittstelle:   Elektrische Schnittstelle für Triebfahrzeuge nach NEM 652 mit Steckvorrichtung "


Dani,
Ik snap niet goed wat je hier bedoelt,ik heb Wim gisteren een lijstje doorgestuurd met CV waarden,om het rijgedrag van zijn loc's aan te passen...
Dat hij nog geen decoder heeft voor zijn 5317 wist ik ondertussen wel al.

grtn Rudy  ;)

dani

@Rudy : de volgorde van de berichten liet anders vermoeden.

Vlak voor jouw reaktie postte Wim
Citaat van: Eres op 30 oktober 2013, 10:02:32 AM
HOERA....................... Ik heb mijn Roco treinset met de diesel NMBS 5317 zojuist ontvangen met de 4 erts wagons. Ongeloofelijk mooi set en heel solide en luxe verpakt.
Zal straks eens een paar foto's maken
Een gelukkige Wim


Dus dan is de link toch gelegd.   Snap je nu wat ik bedoelde ?   Ik wist niet dat jij wist dat hij wist dat er geen decoder in de 53xx zat, dus wist ik ook niet dat je een vorige post bedoelde.

't zal wel aan mij liggen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

't is je vergeven man!

Als je'took al wist...

;)

dani

wat maakte mijn dag ?  vandaag nog niks.....  Gisteren : een DVD'tje.   De laatste uitgekomen uit de Star Trek film reeks.  (Into Darkness)

Ja, ik ben  ook een beetje een "trekkie".   Ooit komt dat nog wel tot uiting als ik scenery begin te bouwen :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Johnnytrein

Ook hier is de set roco met 53 er en 4 wagon's aangekomen, aangezien er reeds foto's beloofd werden ga ik er geen plaatsen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

TBCédric

Laptop is lekker binnen. Strakjes ophalen.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Eres

Sterkte en veel "plezier" met W8

Wim

DelticPower

Hallo (Eres) Wim, Vind vrachtwagens heel intressant, maar verzamel een beetje van bedrijven hier bij mij uit de buurt. Staat hier op mijn modelbaan wat leuker als ze zo herkenbaar zijn. Laats nog op een open dag geweest in de nieuwe vestiging bij ons in het dorp. Ken daar enkele chauffeurs zodat ik volop tekst en uitleg heb gehad over het reilen en zeilen op de nieuwe vestiging. Ook zitten we hier vlakbij de A67, dus aan voorbeelden geen gebrek.  :D

Groeten Jan

Eres

Citaat van: dani op 30 oktober 2013, 13:14:32 PM
@Rudy : de volgorde van de berichten liet anders vermoeden.

Vlak voor jouw reaktie postte Wim
Citaat van: Eres op 30 oktober 2013, 10:02:32 AM
HOERA....................... Ik heb mijn Roco treinset met de diesel NMBS 5317 zojuist ontvangen met de 4 erts wagons. Ongeloofelijk mooi set en heel solide en luxe verpakt.
Zal straks eens een paar foto's maken
Een gelukkige Wim

Maar ik wist dat jij het wel wist en Rudy het nog niet wist wat we nu wel weten

Wim


Dus dan is de link toch gelegd.   Snap je nu wat ik bedoelde ?   Ik wist niet dat jij wist dat hij wist dat er geen decoder in de 53xx zat, dus wist ik ook niet dat je een vorige post bedoelde.

't zal wel aan mij liggen.

TBCédric

Eerste post vanop mijn nieuwe laptop. Oh I love Sony!
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Eres

Citaat van: DelticPower op 30 oktober 2013, 17:02:42 PM
Hallo (Eres) Wim, Vind vrachtwagens heel intressant, maar verzamel een beetje van bedrijven hier bij mij uit de buurt. Staat hier op mijn modelbaan wat leuker als ze zo herkenbaar zijn. Laats nog op een open dag geweest in de nieuwe vestiging bij ons in het dorp. Ken daar enkele chauffeurs zodat ik volop tekst en uitleg heb gehad over het reilen en zeilen op de nieuwe vestiging. Ook zitten we hier vlakbij de A67, dus aan voorbeelden geen gebrek.  :D

Groeten Jan

Dag Jan

Heel leuk dat van je interesse. als ik mij even goed kan oriënteren is Bladel in de buurt van den Bosch? Sorry maar ben al 9jaar weg uit NL en dan ga je wel eens iets vergeten?

Ik heb zelf na mijn zeevaart periode in de containerscheepvaart gewerkt. Laatst als Operationeel Manager. We kregen wel eens bezoek van transport bedrijven en kregen we als relatie geschenk een vrachtwagen cadeau. Wij hadden als stel punt alles wat we krijgen gaat op de kasten en bouwden zo een leuke collectie op. Behalve als we dubbele kregen dan ging deze naar de persoon die kleine kinderen had. Ik had twee oudere dochters dus nam nooit iets mee.

Tot ik in de Ardennen ging wonen en mijn wens wilde gaan vervullen met een spoorbaan. Ik heb toen mijn ex collegae nog eens benaderd en die hebben spontaan enkele bedrijven aangesproken en kreeg ik na een poosje heel vreemd vele pakjes toegezonden. Ik heb de heren dus benaderd en toen hoorde ik dat zij er achter zaten en heb ze bedankt.

Bij mij ligt/lag het gewoon in de bedoeling om auto's te verzamelen van de relaties die ik ken en deze neer te zetten op mijn spoorbaan. Het is een beetje uit de hand gelopen en heb nu denk 70 vrachtwagens en 200 losse containers. als je wilt kan ik je wel foto's sturen.

Een heel groot deel is van AWM en anders van Herpa. De containers zijn van vele andere merken AWM, Walthers, Athearn en andere. Maar het is altijd leuk om nog een verzamelaar van vrachtwagens te leren kennen

fijne avond

Wim

Eres

Citaat van: LS Models op 30 oktober 2013, 18:48:03 PM
Eerste post vanop mijn nieuwe laptop. Oh I love Sony!

Dat zei mijn vrouw ook met de nieuwe tv ook van dat merk

Wim

Havoc

Sony komt hier nochtans niet meer binnen. Veel teveel problemen mee en onmogelijk te herstellen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.