Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Steam.N

Dat B-Post, zoals beloofd, binnen de 24 uurtjes afgeleverd heeft  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Citaat van: LS Models op 25 oktober 2013, 18:14:17 PM
Een redelijke 71% behaald op mijn rapport behaald en daarmee 2 beurten naar de club verdient.

Dt fouten tellen daar niet zeker?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

TBCédric

Jawel. Mijn zin staat in de vt.  ::)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Rangeerduivel

Citaat van: Havoc op 25 oktober 2013, 18:46:34 PM
Citaat van: LS Models op 25 oktober 2013, 18:14:17 PM
Een redelijke 71% behaald op mijn rapport behaald en daarmee 2 beurten naar de club verdient.

Dt fouten tellen daar niet zeker?

De DT fouten alleszinds niet....verdiend hoort met een D,net zoals behaalD!!!

;)

Havoc

Zelf dan is de zin nog geen nederlands... 1x "behaald" is al meer dan genoeg.

Ik herinner me nog dat het in mijn tijd in de valven uithing "19/20 met blaam voor dt fout" na de oefeningen mechanica. En dat was in 1-ste kan natuurkunde, geen taalkunde of zo.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

TBCédric

Citaat van: Havoc op 25 oktober 2013, 20:39:18 PM
Zelf dan is de zin nog geen nederlands... 1x "behaald" is al meer dan genoeg.


Als je op je gsm bezig bent, zie je het niet overzichtelijke en kan je al eens een typ-fout of 2 keer hetzelfde woord in 1 zin gebruiken.  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

OMC

Wat mijn dag gisteren maakte? Niets, was een rotdag. Mede te danken aan mijn personeel dat zich van haar slechtste kant liet zien, maar goed, er is nog altijd maandag  8)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Eres

Mijn dag begon goed gisteren, kreeg een melding dat de bestelde loc de Roco NMBS 6005 met sound binnen was gekomen en ook inmiddels naar mij onderweg is. Wordt een leuke week ook de 5317 die ik bij Lippe heb besteld zal denk ik woensdag komen.

Wim

dani

tof, tof .....

Mijn dag vandaag is goed om een paar redenen...

1) Sarah is hier van gisteren tot en met Woensdag (vakantie dus)
2) Morgen bellen voor mijn "nieuwe" lok
3) Gisteren een ladinkje Styreenprofieltjes en  Balsa hout opgehaald in de modelbouwwinkel.

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Gisteren dagje Aken gedaan en bij Müller een Fiatje gekocht, op schaal H0.

Er was tot gisteren blijkbaar 20% korting op speelgoed, ook in de modeltrein en modelbouwafdeling, dus mijn Fiatje was nog goedkoper dan ik dacht.  :)

Bij Hünerbein was ik ook eens binnen gesprongen, maar echt goedkoop is die toch ook niet meer. Voor sommige modellen vragen ze gewoon de adviesprijs. De Kuifje-Thalys kost daar nog steeds € 999,95!  :o Enkele Belgische locs zullen niet ver van de adviesprijs af geweest zijn, net als verschillende Duitse locs.
Uiteindelijk ben ik snel weer buiten gegaan. Mijn bezoek bij Müller heeft veel goed gemaakt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

#430
CiteerDe Kuifje-Thalys kost daar nog steeds € 999,95!

Bij modellbahnshop Lippe kost hij slechts 824 euro
Wist je dat Müller iedere maand een lijst verstuurd met de aanbiedingen, en dat die ook naar Belgie versturen.
Nee, ik heb geen aandelen bij Müller, maar kijk ook rond naar de goedkoopste die tevens perfekte service geeft.



edit:Prijs aangepast
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Citaat van: Peter op 27 oktober 2013, 11:32:24 AM
CiteerDe Kuifje-Thalys kost daar nog steeds € 999,95!

Bij modellbahnshop Lippe kost hij slechts 824 euro
Wist je dat Müller iedere maand een lijst verstuurd met de aanbiedingen, en dat die ook naar Belgie versturen.
Nee, ik heb geen aandelen bij Müller, maar kijk ook rond naar de goedkoopste die tevens perfekte service geeft.


Ja, ik weet dat hij een heel stuk goedkoper is op sommige plaatsen. Ik was er ook niet naar op zoek, 't was gewoon een vaststelling waar ik toch even van verschoot. Toen ik dan verder rondkeek was ik snel uitgekeken.

Wat Müller betreft, ik heb mezelf net aangemeld. Je weet nooit waar het goed voor is.
Ik heb die vrachtwagen trouwens ook zien staan. Zag er leuk uit, maar op een Belgisch getinte baan zou het misstaan dus heb ik 'm maar laten staan. Ik vond de Fiat leuker.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

conducteur

EUREKA! de stappenmotor van m'n GIP draait, aangestuurd door de µC (of toch niet helemaal)
http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,14950.1200.html
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Proficiat Rian.


Frietjes van de mama maakten hier mijn dag. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Door de sterke wind vandaag waaide de bladeren over de vijver heen en hoef ik minder schoon te maken van de week. Alleen kastanjes vissen

Wim