Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Jurgen

Citaat van: Eres op 24 oktober 2013, 20:32:51 PM
Citaat van: Johnnytrein op 24 oktober 2013, 10:52:18 AM
Mijn set is intussen besteld en betaald hopelijk gaat de levering vlug .

Zullen we zo afspreken dat we elkaar laten weten wie het eerste het set binnen heeft? Ik ben heel benieuwd
en wees sportief en doe mee Ik wil graag de post eens even testen

Wim

Zonet ook mijn setje besteld, maar dan een wisselstroomvariant. Goedkoper gaan ze toch niet meer worden denk ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 24 oktober 2013, 16:05:52 PM
en hadden ze ,nog 5317 en cokes wagons op overschot van vorige akties !

mogelijks kunnen ze grote aantallen aankopen aan sterk verminderde prijzen-hier heb je nagenoeg je wagons er gratis bij -soms is het al eens interessant om eens te wachten ! of zijn het winkeldochters - normaal gezien gaan Belg. modellen in de winkel en op de duitse ebay (gevoelig) goedkoper als hier !

Groeten Peter ;)
Winkeldochters? :)

Die ene winkeldochter zag er in Genk toch maar triest uit.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Catje

Mijn eerste twee tunnelportalen gegoten van porselein gips,
alweer een stap verder in de bouw.

gr.Willy

dani

vannacht (vanmorgen) om 1u30 mijn Arduino  DCC  Wisseldecoder voor 30 wissels (of andere accessoires) naar behoren en zoals het hoort aan de praat gekregen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

Schoon uur! En om half 10 al terug achter de computer? Volgens mij heb jij weinig slaap nodig.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

ik zat vanmorgen om 8u25 al weer op het werk aan de pc , gewassen, geschoren en volledig aangekleed  :-) :-)

Ik heb even veel slaap nodig als iedereen denk ik, maar soms vergeet ik dat eens , haha
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel


Wat maakt vandaag je dag?

Een mail naar een vriend en een telefoontje naar Pay-pal,
Deze 2 samen hebben er voor gezorgd dat ik niet het slachtoffer werd van een internet-fraudeur!

De kans was groot dat het mij 1100€ zou gekost hebben... ::)

Groeten en bedankt vriend!  ;)

dani

daar dienen vrienden voor hee  Rudy.    Geluk voor jou dat het goed afgelopen is.   1100 euro is een pak geld , daar kan je leuke dingen mee doen !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Peter

Heb vandaag "eindelijk" al mijn oude bestanden en software van mijn oude computer overgeplaatst op mijn nieuwe (waarvoor nogmaals mijn dank Koen)
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle overbodige bestanden en foto's te deleten. (vandaag waren het de laatste loodjes
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: Peter op 25 oktober 2013, 11:50:09 AM
Heb vandaag "eindelijk" al mijn oude bestanden en software van mijn oude computer overgeplaatst op mijn nieuwe (waarvoor nogmaals mijn dank Koen)
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle overbodige bestanden en foto's te deleten. (vandaag waren het de laatste loodjes


Zo kan je weer op een nieuwe lei beginnen hé Peter,

Ik heb hier trouwens ook nog een Hewlett/packard pc staan uit de jaren 2000,die raak je voor geld aan de straatstenen niet meer kwijt,
niettegenstaande hij nog perfect werkt!

grtn  ;)
Als ik er soms iemand zijn dag kan mee maken? pm maar,hij staat hier toch maar in de weg.

Jurgen

Citaat van: Rangeerduivel op 25 oktober 2013, 12:07:26 PM
Citaat van: Peter op 25 oktober 2013, 11:50:09 AM
Heb vandaag "eindelijk" al mijn oude bestanden en software van mijn oude computer overgeplaatst op mijn nieuwe (waarvoor nogmaals mijn dank Koen)
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om alle overbodige bestanden en foto's te deleten. (vandaag waren het de laatste loodjes


Zo kan je weer op een nieuwe lei beginnen hé Peter,

Ik heb hier trouwens ook nog een Hewlett/packard pc staan uit de jaren 2000,die raak je voor geld aan de straatstenen niet meer kwijt,
niettegenstaande hij nog perfect werkt!

grtn  ;)
Als ik er soms iemand zijn dag kan mee maken? pm maar,hij staat hier toch maar in de weg.

Haha, zo heb ik er ook eentje staan. Een Fujitsu Siemens, met zelfs nog een 3,14 inch diskettestation! Ik zou eigenlijk dringend eens moeten nakijken wat er allemaal nog moet overgeplaatst worden. Hoewel, hij staat hier al een jaar of 2 werkloos en ik heb nog niets gemist.  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

@Rudy : als je een beetje handig bent, kan je van die oude PC makkelijk een besturingsapparaat maken voor de verlichting op en rond de baan.   Helemaal niet moeilijk met een "breakout printje" op de parallel poort en je kan  tot 8 relais aansturen.

Natuurlijk gaat die PC met zijn scherm meer energie verstoken dan de verlichting zelf, maar het "ziet er high tech uit"..   LOL

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Zo'n handige harry ben ik nu ook weer niet Dani,
en
1)De PC zal wrschlk opgehaald worden door een gekend forumlid hier uit de nabije omgeving,we zijn er mee bezig.
2)De pc staat lelijk in de weg....er moet hier ook nog gewoond worden!
3)Zo HI-tech zal de verlichting op mijn baan niet worden,voor wat lampjes in de gebouwen en een paar straatlantaarns staat al een voldoende sterk trafoke klaar.

grtn
Rudy  ;)

Metpetergaathetbeter

voor bereidingen van verschillende soorten brood in op te slaan ?

Groeten Peter ;)

TBCédric

#419
Een redelijke 71% behaald op mijn rapport en daarmee 2 beurten naar de club verdient.
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.