Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Citaat van: Johnnytrein op 24 oktober 2013, 07:28:11 AM
Olivier, Heb je daar ook een catalogus nummer van ?

Alstublieft, ineens met linkje derbij. ;)

AC/DC

En nu ben ik nog eens naar de bakker sie.  ;D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

tsjah, als je telt dat je voor zo een wagon al makkelijk 25 a 30 euro neer telt in de winkel  en voor een Roco locomotief snel 150 a 200, (dan wel individueel verpakt)  dan is deze set zeker geen miskoop !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Dit is het bewuste set. Ik heb dus de 2sp uitvoering of te wel gelijkstroom. Die Olivier liet zien is de 3sp wisselstroom en heeft de loc een ander nr de 5319.




Wim

OlivierV

Wim ze staan er beiden op een originele manier bij, dat de DC en AC versie verschillen in locomotiefnummer wist ik eerlijk gezegd niet en had er eerlijk gezegd nog niet op gelet ook niet.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Johnnytrein

Mijn set is intussen besteld en betaald hopelijk gaat de levering vlug .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

Bij Lippe heb ik meestal binnen de week mijn bestelling hier ter plaatse, Johnny.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Citaat van: Eres op 24 oktober 2013, 09:22:14 AM
Dit is het bewuste set. Ik heb dus de 2sp uitvoering of te wel gelijkstroom. Die Olivier liet zien is de 3sp wisselstroom en heeft de loc een ander nr de 5319.


Knappe set Wim.
Hoe doen ze dat met die prijzen ?  ???
Wordt er dan in Belgiƫ zoveel winst gemaakt op treinspullen, ik veronderstel dat Lippe ook nog winst maakt op deze sets...

Grz,
Gunter

Jurgen

Citaat van: OlivierV op 24 oktober 2013, 09:37:10 AM
Wim ze staan er beiden op een originele manier bij, dat de DC en AC versie verschillen in locomotiefnummer wist ik eerlijk gezegd niet en had er eerlijk gezegd nog niet op gelet ook niet.

Het is alleen op de foto dat het nummer verschilt, in model hebben ze hetzelfde locnummer. Oorspronkelijk zou men de 5319 gaan maken, maar omdat het dak dan niet correct zou zijn heeft men voor de 5317 gekozen. Ondertussen ging de foto met het nummer 5319 wel al rond en heeft men de foto niet meer gewijzigd.

Tot zover deze informatieve bijdrage. Op zich is dat ook wel iets dat mijn dag maakt, nuttige info meegeven.  :D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

Citaat van: ceuleer op 24 oktober 2013, 12:41:13 PM
Citaat van: Eres op 24 oktober 2013, 09:22:14 AM
Dit is het bewuste set. Ik heb dus de 2sp uitvoering of te wel gelijkstroom. Die Olivier liet zien is de 3sp wisselstroom en heeft de loc een ander nr de 5319.


Knappe set Wim.
Hoe doen ze dat met die prijzen ?  ???
Wordt er dan in Belgiƫ zoveel winst gemaakt op treinspullen, ik veronderstel dat Lippe ook nog winst maakt op deze sets...

Grz,

Dat Lippe winst moet maken is heel duidelijk want anders is het snel afgelopen met de winkel. Ik heb ergens wel eens gehoord dat Roco de prijzen per land vast legt, maar dat klopt dan nu ook weer niet want Lippe en Losheim is beide Duitsland en zou er nog een verschil van 40 euro zijn. Het set heb ik bij Ronse en Hobby 2000 gezien en voor de prijs van 328 euro. Dat is nogal een groot verschil.

Maar misschien dat men bij Lippe opruiming aan het houden is want het set is van 4e kwartaal 2011 en is niet meer in de catalogus 2013 terug te vinden. De juiste toedracht zullen we nooit weten

Wim
Gunter

Metpetergaathetbeter

#399
en hadden ze ,nog 5317 en cokes wagons op overschot van vorige akties !

mogelijks kunnen ze grote aantallen aankopen aan sterk verminderde prijzen-hier heb je nagenoeg je wagons er gratis bij -soms is het al eens interessant om eens te wachten ! of zijn het winkeldochters - normaal gezien gaan Belg. modellen in de winkel en op de duitse ebay (gevoelig) goedkoper als hier !

Groeten Peter ;)



Eres

Dat zou ook kunnen Peter wat je zegt maar dan klopt de info niet meer dat Roco de prijzen vast legt per land Maar ja laat maar gaan als wij er maar beter van worden. De hobby is duur genoeg

Wim

Metpetergaathetbeter

#401
misschien geldt dat eerste dan- hier in Genk op de beurs waren M2'en van M* bij O.....in de solden zal ook wel een groot lot aan een kleine prijs geweest zijn !


Groeten Peter ;)

Stieven76

Dat is een mooie set Wim. Ik dacht dat ik die ook eens gezien had met een MultiMaus bij..

Eres

Stieven

Dat is mij helaas onbekend maar het kan zijn maar daar heb ik geen idee van. Maar het geval is wel nu dat je beter om je heen kan gaan zoeken en dat je in deze hobby veel geld kan besparen. Maar ook de service van Lippe is veel beter dan die in Losheim want daar is de kreet dat je blij mag zijn om iets te kopen en garantie alleen wanneer het hem uit komt.

Terwijl Lippe helemaal niet moeilijk doet. Ik heb al regelmatig bij Bentink in NL gekocht en daar is de service 300% Niet de goedkoopste maar een zeer vertrouwd adres. Ook met tegemoet met de verzend kosten als er iets niet goed is wordt je geholpen Een aanrader is mijn ervaring
 
Wim

Eres

Citaat van: Johnnytrein op 24 oktober 2013, 10:52:18 AM
Mijn set is intussen besteld en betaald hopelijk gaat de levering vlug .

Zullen we zo afspreken dat we elkaar laten weten wie het eerste het set binnen heeft? Ik ben heel benieuwd
en wees sportief en doe mee Ik wil graag de post eens even testen

Wim