Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

Citaat van: janieburton op 03 oktober 2013, 23:34:39 PM
mijn "master" slaapkamer is maar 3,5x4m en ik heb geen 2de slaapkamer.
Dus als't daar ambras in 't kot is kan je niet efkes een nachtje in de logeerkamer gaan slapen?  :-) :-)

Sukkeltje.. ik krijg ineens medelijden :-) :-) :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: dani op 03 oktober 2013, 23:37:57 PM
Citaat van: janieburton op 03 oktober 2013, 23:34:39 PM
mijn "master" slaapkamer is maar 3,5x4m en ik heb geen 2de slaapkamer.
Dus als't daar ambras in 't kot is kan je niet efkes een nachtje in de logeerkamer gaan slapen?  :-) :-)

Sukkeltje.. ik krijg ineens medelijden :-) :-) :-)

Neen, maar als het ambras zou zijn verplicht het ons om de problemen eerst op te lossen voor we gaan slapen.  ;)
 

Johnnytrein

Dani, een van beide kan bij de hond slapen of blijft in de zetel bij de tv liggen he.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

janieburton

Citaat van: Johnnytrein op 04 oktober 2013, 07:16:05 AM
Dani, een van beide kan bij de hond slapen of blijft in de zetel bij de tv liggen he.

Een hond heb ik niet
 

Rangeerduivel

Citaat van: janieburton op 04 oktober 2013, 11:24:07 AM
Citaat van: Johnnytrein op 04 oktober 2013, 07:16:05 AM
Dani, een van beide kan bij de hond slapen of blijft in de zetel bij de tv liggen he.

Een hond heb ik niet

Goed zo,dan heb je zelf veel meer plaats!  ;)

Metpetergaathetbeter

of wordt je door iemand anders afgeblaft !  ;D
Groeten Peter ;)

janieburton

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 04 oktober 2013, 11:42:30 AM
of wordt je door iemand anders afgeblaft !  ;D
Groeten Peter ;)

Dan blaf ik gewoon terug  :D
 

OlivierV

De volgende e-mail ...

ik citeer: "Gezien de theorie nog niet ver genoeg gevorderd is om het volgende labo op een goede manier voor te bereiden, wordt het labo elektriciteit van volgende week vervangen door een extra theorie / oefeningenles.
Deze les zal doorgaan op dinsdag 8 oktober van 15:05 tot 18:00 in lokaal J008.
De groep 1ICT3 had op dit ogenblik normaal labo, dit wordt dus vervangen door een theorieles. Van alle andere groepen verwacht ik dat ook zij aanwezig zijn op de theorieles op dinsdagnamiddag 8 okt. Verder vallen alle andere labomomenten volgende week weg."


Dat wil zeggen, volgend weekend een weekend van 4 dagen. =D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirky

... de voldoening van de nieuwe job en vooral de mentaliteit van de nieuwe collega's!
Vandaag was het "dag 10" en ik voel me nu al meer op mijn plaats dan de voorbije jaren!

dani

goed zo, Dirk !  Blij voor jou , want veranderen van job is altijd een risico, een sprong in het duister.
Hopelijk blijft het allemaal zo en heb je nog wat leuke jaren voor de boeg, dat gun ik je !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Paulogic

Hey Dirky,

Leuk om horen !

Succes ginder ...
mvg,
Paul(ogic)

Havoc

Ja, een nieuwe job is altijd een avontuur. Die van mij is na 2 jaar eerder een onderwerp voor het draadje irritant geworden. Serieuse vergissing.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

zolderke opgeruimd.... flink gestofzuigd, alles aan de kant, lokomotieven en wagonnen netjes in opbergboxen, en dan enkele lokjes eens op de baan gezet en een paar rondjes gereden...   Denk dat het bijna 6 maand geleden was dat er nog treinen hadden gebold op de "hoofdbaan".
Maar alles werkte nog en het ging vlotjes.  1 ontsporing maar dat was op een "gekend" punt waar ik nog iets moet aan veranderen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

#328
Citaat van: dani op 05 oktober 2013, 16:21:55 PM
zolderke opgeruimd.... flink gestofzuigd, alles aan de kant, lokomotieven en wagonnen netjes in opbergboxen, en dan enkele lokjes eens op de baan gezet en een paar rondjes gereden...   Denk dat het bijna 6 maand geleden was dat er nog treinen hadden gebold op de "hoofdbaan".
Maar alles werkte nog en het ging vlotjes.  1 ontsporing maar dat was op een "gekend" punt waar ik nog iets moet aan veranderen.

Aha Dani. Dat is goed nieuws, hint hint  ;D ;D

Rangeerduivel


Ondanks aanbiedingen van bereidwillige spoorwegvrienden om een decoder in mijn Trix-loc te plaatsen,kon ik mijn tijd niet afwachten en ben er zelf aan begonnen.
Het is gelukt en hij rijdt als de beste,met correcte verlichting.
Nu kan je zeggen,dat is toch zo moeilijk niet!
Nee,en ik had het zelfs al gedaan bij een paar Roco's,een Rivarossi en een Kleinbahn met 2 motoren,maar ik was wel wat bang om er aan te beginnen omdat die Trix/Marklin motor een héél ander type motor is,en ik dacht dat het motorschild zou moeten geisoleerd worden zoals bij een Fleischmann,maar blijkbaar was dit niet het geval.
Dus weer een digitale loc erbij,en dat maakt vandaag mijn dag!

Weekendgroeten,Rudy  ;)