Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

deze morgen maakte eeen lieve collega mijn dag, door het pakje vanuit de UK mee te brengen uit het postlokaal en hier te droppen op mijn bureau.
Eindelijk  mijn  DVD van "The Wall"  om lekker naar te kijken en te luisteren.  Nu nog even wachten op de "live in Berlin" versie die besteld is in Italië en dan is mijn dvd collectie weer met een leuk "duo" uitgebreid.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Johnnytrein

Overal haalt hij dvd"s vandaan als dat geen internationaal verzamelaar is. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dani

om de simpele reden dat ik ze hier niet vond, Johnny, niet meer of minder....   En let er op, nu ik ze heb besteld in hte buitenland, nu zal ik ze in de eerste de beste DVD shop tegen komen .  Zo gaat dat dikwijls, ook destijds met de reeks van  Jeff Dunham.   Besteld in de UK en laten afkomen...  3 weken nadien in de Free Record SHop MET ondertitels te koop.  GRRRRR

http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Dat het vandaag vrijdag is ;-) Alle voor mij toch

Peter

Zo zou er eigenlijk ook een draadje moeten bestaan over : "Wat maakte je dag niet" want soms kan het leven toch zwaar op iemands gemoed wegen. :'(
Met vriendelijke groeten
Peter

conducteur

Het draadje 'irriterend', Peter?


Vandaag eens naar Alumes gebeld, m'n profielen komen maar niet toe, meer dan een week nadat ik ze betaald heb.
->> problemen met transporteur, heb ze morgen of maandag :D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Nee, helemaal niet irriterend, want het zijn meestal toch leuke dingen de iedereen die dag meegemaakt heeft.

Nee, soms heb je het gevoel dat er een last op je schouders ligt, en dan is het wachten tot de zon weer doorbreekt.
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

Dat gevoel is de roep van het Zwarte Woud Peter! Krijg ik ook af en toe en tegenwoordig meer toe dan af... ;)

We vergeten soms dat we rust nodig hebben en dat we niet alles tergelijkertijd kunnen doen...

philippe_007

Citaat van: Dirky op 05 september 2013, 12:01:58 PM
We vergeten soms dat we rust nodig hebben en dat we niet alles tergelijkertijd kunnen doen...

inderdaad, we nemen meer en meer hooi op onze vork, met alle gevolg van dien...

Peter

Het spijtige is: er zijn dingen die we min of meer in de hand hebben, en waar we zoals in het voorbeeld aangehaald door rust (in het Zwarte woud :)) zelf iets aan kunnen doen.

Maar....er zijn ook dingen die we niet in de hand hebben (ook al zouden we willen) zoals gezondheid bv. Dat zijn dingen die we moeten ondergaan en die (gelukkig) al in vele gevallen door medicijnen en/of ingrepen kunnen verholpen of gestabiliseerd worden. En dat zijn net de dingen die de zwaarste last op iemands schouder leggen. Ik probeer altijd een zo positief mogelijke houding te hebben, maar soms....is het verdomd moeilijk
Met vriendelijke groeten
Peter

philippe_007

dan heb je vrienden hier op het forum om u te steunen

Rangeerduivel


Lange tijd niets meer van Hugooke gehoord, :-\
moest die nog eens op het forum verschijnen,dat zou mijn dag goed maken!  ;)

dani

nu je het zegt, al niet meer aangelogd sinds 27 augustus....   hopelijk is er niks ergs gebeurd daar thuis.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 05 september 2013, 16:51:58 PM
nu je het zegt, al niet meer aangelogd sinds 27 augustus....   hopelijk is er niks ergs gebeurd daar thuis.
hopelijk vakantie
Groeten Peter ;)

OlivierV

Herexamens gedaan, paar Duvels later ...  8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan