Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

PeterVG


Samen met mijn 10 maanden oude dochter haar eerste stoomtreinritje beleefd.

http://www.youtube.com/watch?v=3P9mEFbFDWo&feature=share&list=UUwYLzQPodXj64xCfm6qAohw

Papa was al even blij als de dochter.


dani

ik heb de indruk dat papa er momenteel nog meer van geniet, maar dat de dochter op de goede weg wordt gezet om een treinfanaat te worden.   Leuke film !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

De film "Hugo" gezien. Prachtige "feel good movie". En niet omdat het mijn naamgenoot is!

Huugooke

Citaat van: Huugooke op 21 augustus 2013, 17:58:02 PM
De film "Hugo" gezien. Prachtige "feel good movie". En niet omdat het mijn naamgenoot is!
en er kwamen ook treinen in! Speelt zich af in een station in de jaren '30.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

conducteur

Goede dingen komen altijd met 3?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 31 augustus 2013, 22:27:43 PM
Citaat van: conducteur op 31 augustus 2013, 20:53:16 PM
Goede dingen komen altijd met 3?
Dat belooft!

zit Daniel van onze club hier ook op het forum ? ;D
Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 31 augustus 2013, 22:37:47 PM
Citaat van: OlivierV op 31 augustus 2013, 22:27:43 PM
Citaat van: conducteur op 31 augustus 2013, 20:53:16 PM
Goede dingen komen altijd met 3?
Dat belooft!

zit Daniel van onze club hier ook op het forum ? ;D
Groeten Peter ;)
Niet dat ik weet, 'k zal nog eens 3 goede dingen ergens neerzetten aangezien ze in de smaak vallen.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Vandaag niet, maar vrijdag stond ik in Düsseldorf op de tram toen ik plots enkele tikjes op mijn linker schouder voelde.

Ik dacht "allé, ne ambetante Duitser die iets moet weten zenne". Maar groot was de verbazing toen ik omkeek. Een klein meisje, ik schat een jaar oud, in de armen van haar vader, keek me lief aan en wuifde eens. Ik zeg dus "hallo" en wuifde eens terug, lachte eens en keek weer voor me. Maar ze tikte nogmaals op mijn schouder en wuifde terug toen ik opnieuw omkeek.

Ik was moe van een hele dag rondwandelen in Düsseldorf, had pijn in mijn voeten en ook een beetje hoofdpijn, maar dat alles was meteen vergeten bij de aanblik van dat schattige kindje.  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

had ze nu ne keer een jaar of 20 ouder geweest dan zou je anders gezongen hebben !

Groeten Peter ;)

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 01 september 2013, 15:12:50 PM
had ze nu ne keer een jaar of 20 ouder geweest dan zou je anders gezongen hebben !

Groeten Peter ;)


Ik zou het niet weten, het is me nog nooit overkomen.
Maar als het zover is, zal ik hier laten weten hoe het afgelopen is.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

blijven oefenen !  :)
Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Jurgen op 01 september 2013, 15:01:42 PM
Vandaag niet, maar vrijdag stond ik in Düsseldorf op de tram toen ik plots enkele tikjes op mijn linker schouder voelde.

Ik dacht "allé, ne ambetante Duitser die iets moet weten zenne". Maar groot was de verbazing toen ik omkeek. Een klein meisje, ik schat een jaar oud, in de armen van haar vader, keek me lief aan en wuifde eens. Ik zeg dus "hallo" en wuifde eens terug, lachte eens en keek weer voor me. Maar ze tikte nogmaals op mijn schouder en wuifde terug toen ik opnieuw omkeek.

Ik was moe van een hele dag rondwandelen in Düsseldorf, had pijn in mijn voeten en ook een beetje hoofdpijn, maar dat alles was meteen vergeten bij de aanblik van dat schattige kindje.  :)


Pas op hé Jurgen,
Dat kunnen trukken zijn van zakkenrollers...je hebt toch alles nog? ;)

Jurgen

Ja hoor, alle waardevolle dingen zaten mooi in mijn broekzakken die met ritsen afgesloten waren.
En in mijn rugzak zat alleen een halfleeg flesje Cola, een koekje, een deo en een lege brillenkas. Niet echt de moeite om te stelen dus.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.