Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Je hebt zo wel eens van die dagen dat er iets is dat je dag maakt, iets dat je blij maakt.

Aangezien het komkommertijd is mag zo'n draadje wel en het is een vrolijkere variant op dat "irriterende draadje".

Groetjes,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Steam.N

Wel, Olivier, voor mij is het het aanmaken van dit draadje !
Prachtig initiatief, en inderdaad een goede balans tov het irriterende draadje  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Huugooke

Citaat van: OlivierV op 02 augustus 2013, 19:26:30 PM
Je hebt zo wel eens van die dagen dat er iets is dat je dag maakt, iets dat je blij maakt.

Aangezien het komkommertijd is mag zo'n draadje wel en het is een vrolijkere variant op dat "irriterende draadje".

Groetjes,
Olivier
Dat draadje is toch vrolijk? Ik heb er vandaag weer goed mee gelachen.
Wat mijn geluk compleet maakte is dat tochtje in de auto met de airco op volle bak! zaaaalig!

Jurgen

Vandaag?
Op dagen met temperaturen boven de 30 graden gebeurt er hier niet veel en kan alleen een beetje verkoeling me gelukkig maken. Die verkoeling krijgen we naar't schijnt deze nacht, dus ik ben gelukkig!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Lekker luieren op het terras. Af en toe eens het forum bezoeken.
Een glaasje wijn deze avond. Vakantie!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Steam.N

#5
Deze avond alweer tijd om te knutselen !  Heerlijk.
Met een koel glas lekkere drank (moet nog even kiezen  ;) )

Nee nee, is wel leuk, maar het leukste en belangrijkste: mijn vader's glimlach gezien !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

mark7758

De airco op het werk. Je zou er bijna willen blijven.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

TBCédric

Gisteren vernomen dat ik paar monstertjes krijg  opgestuurd van een grasmatmaker in ('spe'?) van een lid op het forum.  Je mag raden wie ::)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Steven123

Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

janieburton

 

argilla

vast tapijt leggen 3 rollen van 10m lengte .....tja weet het er zijn luxe paarden en werkpaarden vandaag.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

chef garde

Het winnen van 2 flessen 75cl Tripel Karmeliet na het lopen van 4,5 km.

Peter

Gisteren de modelauto van mijn schoonzoon, een Porsche 911 Carrera schaal 1/25, naar het voorbeeld van zijn "echte" Porsche van 1973, gespoten met dezelfde kleur autolak
Vandaag de details schilderen en morgen alles monteren. Wat zal hij kontent zijn.
Ik ook trouwens dat dat spuitwerk van de eerste keer zo goed gelukt is.

s'namiddags een heerlijke wandeling, samen met de echtgenote, gemaakt in het Middelheim park en het park van den Brandt. Had niet verwacht dat het daar zo rustig zou zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

Wat vandaag mijn dag goed maakt (willekeurige volgorde):
- niet moeten gaan werken
- dat het wat koeler is op zolder
- dat Jean zijn vader heeft zien glimlachen
- dat dit draadje is opgestart - mooi tegengewicht tegen sommige andere collectief-gezaag-draadjes  ;)
- dat mijn dochter een derde kindje verwacht, en het nieuws bekend mag zijn
- ...
:)  :)  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Citaat van: chef garde op 03 augustus 2013, 09:42:37 AM
Het winnen van 2 flessen 75cl Tripel Karmeliet na het lopen van 4,5 km.

Toch niet in Erondegem gaan lopen? Hier was het gisteren stratenloop en de finish is hier bij ons in het straat, op 50m van mijn deur.
Na afloop zag ik alle deelnemers ook met een fles rondlopen.
Straks is het hier een grote vrouwenkoers. Ook al ben ik geen wielerfanaat, straks toch ff kijken  ;D  ;D

On topic: mijn dochter (8j) is al sinds donderdag op logé bij mijn ma in Mechelen en ga ze straks terug gaan halen.  Blij te horen dat ze ons toch gemist heeft  :)