Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Rangeerduivel

Citaat van: just4fun op 07 augustus 2013, 20:31:43 PM


M'n petekind heeft een zoon gekregen, 2 weken te vroeg, maar kerngezond en voorzien van 10 vingers en 10 tenen.
Paul


Zo zien ze die mooie foto nog es opnieuw!

Proficiat Paul

Rangeerduivel

Proficiat Hugo en echtgenote!

En we hopen samen met jullie op betere tijden... ;) :D

Steam.N

Vandaag mijn 2000-ste laatste werkdag ! (rekening houdend dat de pensioenleeftijd op 67 wordt gebracht  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

PietB

Nog even volhouden Jean! ;)
grt Piet.

railrunner

Een dikke proficiat aan Paul, Hugo en zijn echtgenote!  Altijd prachtige mijlpalen in het leven!

Vandaag eindelijk mijn Coreldraw programma binnengekregen.   :P  Al direct beginnen oefenen.  Het is toch wat anders dan autocad is mijn eerste indruk.  Tips zijn dan uiteraard altijd welkom, zo geraak ik sneller aan Corel kennis. ::)

reeves

Van m'n schaduwstation naar bovenste niveau  (330mm) ben geraakt via een gigantisch klimspiraal( zwakke bogen r4 r5 en max 2° helling)

just4fun

Een dikke proficiat voor Hugo en z'n eega.
Paul

Steam.N

Dat het vrijdag is, en vroeger van 't werk kan.
Zicht op enkele uurtjes knutselplezier !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stieven76

Gisteren is mijn dochter 8 jaar geworden  ;)
Ze wordt veel te snel veel te groot..  :'(

dani

eindelijk is die videomontage bijna klaar...  Vandaag de allerlaatse scène afgewerkt, en hopelijk lukt de eindmontage straks ook en kan ik eindelijk de DVD overhandigen aan het koppeltje dat getrouwd is.   This made my day !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Weinig lol te beleven?
Achter ons waren ze een BBQ aan't plannen; maar het zal geen weer zijn! :'(
Ja, ik weet het, niet netjes van mij, maar ik denk aan die mensen hun gezondheid! ;D

Huugooke

Tegen mijn goesting mee naar een rommelmarkt geweest. Mijn knutselwerk loopt alsmaar achter.
Daar toch een hoop bruikbare spullen gevonden! Maakte mijn week goed!

Metpetergaathetbeter

waren niet bezig wat je week goed maaktte maar je dag !
Groeten Peter ;)

dani

Citaat van: Huugooke op 18 augustus 2013, 19:12:00 PM
Tegen mijn goesting mee naar een rommelmarkt geweest. Mijn knutselwerk loopt alsmaar achter.
Daar toch een hoop bruikbare spullen gevonden! Maakte mijn week goed!
Stelling 1:   ditto, tegen mijn goesting (om madam te plezieren) een dag een kraampje gehad op de rommelmarkt bij haar in de straat
Stelling 2:   ditto, ook hier gaan de werken daardoor een dag vertraging oplopen
Stelling 3 :  niet helemaal....   maar wel een pak ouwe spullen kwijt en leuke "buit" van zo'n 100 euro die ik kan bijleggen aan mijn bestelling van gisteren via eBay  :-) :-)  (jaja, ze noemen dat anticiperen...  geld uitgeven dat je nog niet verdiend hebt)

En  (niet spoor gerelateerd) : een spiksplinternieuwe  "bouwdoos" (nog in de plastiek) van een 1:24  Peterbilt truck gescoord voor 5 euro  ipv de winkelwaarde van 50 Pleuriekes.   Dat maakte ook een beetje mijn dag :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 18 augustus 2013, 20:07:25 PM
waren niet bezig wat je week goed maaktte maar je dag !
Groeten Peter ;)
Niet muggenziften hé Peter, tenzij dat je dag maakt!