Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

aan het schaduw station begonnen en het vorderd goed
het is de bedoeling hier 6 trein stellen op te stellen ;steeds 2 achter elkaar
ik wil niet breder gaan dan de omkeer bakken
morgen de plaat er op en dan overmorgen misschien rails leggen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Alan On Track

Deze voormiddag na anderhalf jaar werk eindelijk mijn masterthesis ingediend.  8) Het is een kanjer van 180 pagina's geworden, over speculatieve bouw in de 19de eeuwse Marollenwijk. Een zeer interessant onderwerp, maar ik ben blij dat ik eindelijk van mijn thesis verlost ben. 1 februari ken ik het resulaat en weet ik of ik afgestudeerd ben  ;D.

Nu is er eindelijk terug tijd om wat met modelbouw bezig te zijn  ;D

... of nee wacht, nu moet ik gaan werken  :-X :-X :-X
Modelbouw is een kunst

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ACFI

Proficiat Alan.

je begint aan je tweede leven.

ACFI

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Alan On Track op 10 januari 2022, 12:10:37 PMmaar ik ben blij dat ik eindelijk van mijn thesis verlost ben. 1 februari ken ik het resulaat en weet ik of ik afgestudeerd ben
en dan is Alan echt On Track ;)

SuSke

Proficiat Alan. Ik hoop dat je wat aan mijn opmerkingen had  ;D.

Nu klaar voor de volgende stap in je l.even
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Vandaag pakketje binnen gekregen van wat ik afgelopen zaterdag heb gescoord, 48 potjes Polly scale voor een habbekrats. ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Boemeltrein

oesje! gaat ge de living schilderen Michael ? ;D

Michael

Citaat van: Boemeltrein op 25 januari 2022, 21:04:30 PM
oesje! gaat ge de living schilderen Michael ? ;D

Daar zijn de potjes te klein voor of de living te groot. :)
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

vanmiegroet

Na een tijdje zitten zoeken voor een job: ik mag door naar de 2de sollicitatieronde  ;D
Die tweede ronde is een schriftelijke proef, en als alles goedkomt weet ik tegen vrijdag of ik eindelijk nen droomjob heb :D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Havoc

Citaat van: vanmiegroet op 31 januari 2022, 16:30:13 PM
Na een tijdje zitten zoeken voor een job: ik mag door naar de 2de sollicitatieronde  ;D
Die tweede ronde is een schriftelijke proef, en als alles goedkomt weet ik tegen vrijdag of ik eindelijk nen droomjob heb :D
Proficiat. Een droomjob? Ik zal er ook eens werk van moeten maken....
Met vakantie voor onbepaalde duur.

just4fun

Citaat van: vanmiegroet op 31 januari 2022, 16:30:13 PM
Na een tijdje zitten zoeken voor een job: ik mag door naar de 2de sollicitatieronde  ;D
Die tweede ronde is een schriftelijke proef, en als alles goedkomt weet ik tegen vrijdag of ik eindelijk nen droomjob heb :D
Succes!
Paul

Alan On Track

Zonet vernomen dat ik geslaagd ben voor mijn thesis met een 14 op 20. Dat wil zeggen dat ik eindelijk kan afstuderen als historicus aan de Vrije Universiteit Brussel!
Modelbouw is een kunst

ACFI

Proficiat.

Nu volgt het "echte" werk.

ACFI