Auteur Topic: Wat maakte vandaag je dag?  (gelezen 723542 keer)

Offline Alberke

• Forumlid
  • Voornaam: Hugo
Re: Wat maakte vandaag je dag?
« Reactie #4065 Gepost op: 08 januari 2021, 14:37:59 pm »
Dat van de kraaien is vermoedelijk zo. Vroeger ging ik vaak mee met een natuurfotograaf. Kraaien lijken - zij het dan heel beperkt - te kunnen tellen want als ge met twee in een schuilhok ging, moest je er ook allebei uitkomen voor de kust veilig was. Tot drie tellen was al iets anders... Andere vogels tellen blijkbaar niet.
Er zijn er die getraind zijn om sigarettenpeuken op te rapen, of kroonkurken, en als ze die in een (automatische) bak droppen krijgen ze een beloning.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Offline Metpetergaathetbeter

• Forumlid
  • Voornaam: Peter
« Reactie #4066 Gepost op: 08 januari 2021, 14:38:59 pm »
ook hier komen nagenoeg al die vogels voor, alsook allerlei duiven en een sperwer.

Deze zomer eigenlijk voor het eerst een distelvink gezien hier in de tuin, een drietal weken geleden zaten er hier opeens een 30 tal (op de trek) blijkbaar is er hier (een 2tal of) een koppeltje blijven hangen, heb ze al een aantal keren mogen waarnemen.Verder zien we hier ook geregeld staartmezen en Kepen
MSM ab.nr  3002 (maart) abonnee van “OP DE BAAN”(lidnr.2954)1417
Ik had graag gehad dat U las wat ik WEL schreef - U hoeft helemaal niet te lezen wat ik NIET schreef, het bespaart U heel veel moeite !

Online Johnnytrein

• Forumlid
    • http://www.johnnytrein.be
  • Voornaam: Joannes
« Reactie #4067 Gepost op: 08 januari 2021, 14:57:17 pm »
Ik kan mij al voorstellen wat een kabaal dat dagelijks bbbrrrrrpppfffrrrttt . Niks voor mij hoor >:(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Offline raf

• Forumlid
  • Voornaam: raf
« Reactie #4068 Gepost op: 08 januari 2021, 16:01:07 pm »
Nee eigenlijk heb je daar geen hinder van mijn gedacht.
Een auto die voorbijkomt maakt meer lawaai dan die diertjes ?
In de zomer laat onze kikker wel eens van zich horen maar hé hij houd de muggen weg dus ons hoor je niet klagen .
Na 5 herseninfarcten kan het raar zijn wat ik schrijf .Dat is niet mijn fout maar je bril kuisen kan helpen en eens twee keer overlezen .Versta je het nog niet kan ik altijd de Ierse versie er nog van geven die leest misschien iets makkelijker

Offline svvander

• Forumlid
  • https://www.de-locloods.be/
    • De Locloods
  • Voornaam: Sven
« Reactie #4069 Gepost op: 15 januari 2021, 15:55:17 pm »
Na veel gevloek en zoeken naar de fout: eindelijk mijne eerste print die in den 3D aan het "rollen" (of moet ik zeggen vloeien?) is.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Virtuele Modelspoorclub De Locloods (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Offline raf

• Forumlid
  • Voornaam: raf
« Reactie #4070 Gepost op: 15 januari 2021, 19:28:11 pm »
4 uren voor een vliegtuigje en noppes buiten het landing gestel
iets verkeerd gelopen met de slicing dus morgen opnieuw
Na 5 herseninfarcten kan het raar zijn wat ik schrijf .Dat is niet mijn fout maar je bril kuisen kan helpen en eens twee keer overlezen .Versta je het nog niet kan ik altijd de Ierse versie er nog van geven die leest misschien iets makkelijker

Offline Bundesbahnfreak

• Forumlid
  • Voornaam: Rudy
« Reactie #4071 Gepost op: 21 februari 2021, 20:22:42 pm »
Vandaag voor de eerste keer sinds september na een knieblessure terug gaan lopen.  Slechts 2 km maar zonder pijn. Nu terug langzaam maar zeker opbouwen