Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

just4fun

Mooi, Koen!
Citaat van: Koen op 27 september 2019, 11:09:40 AM... Brandenburg concerto n° 4 ...
Da's van Bach, welk instrument bespeel je dan?
Paul

Koen

Citaat van: just4fun op 27 september 2019, 15:23:11 PM
Mooi, Koen!
Citaat van: Koen op 27 september 2019, 11:09:40 AM... Brandenburg concerto n° 4 ...
Da's van Bach, welk instrument bespeel je dan?
Paul

Ik ben de blokfluitist  :).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

SuSke

Laat op tijd weten waar en wanneer Koen, dan komen we zeker af als het in de agenda lukt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Koen

Zal ik doen, Frans. Ik weet dat het concert in april zal plaatsvinden maar een datum is mij nog niet gekend.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ERVIN

Hey Koen , proficiat hé maatje , in dit stuk speel je dus een prominente rol , en het lijkt mij ook een zéér moeilijk stuk , maar denk nu niet dat ik een kenner ben van dit genre , ik heb het net even opgezocht op YouTube. ;)

Dat gaat inderdaad studeren en heel veel oefenen worden... succes.... ;)

59erke

Vanavond feestje verzorgen (dj) in het oude station van Oudenaarde. Gewoon zalig om in de cafetaria van het stationsgebouw mijn ding te doen.  ;)
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

doomslu

Citaat van: 59erke op 28 september 2019, 20:22:26 PM
Vanavond feestje verzorgen (dj) in het oude station van Oudenaarde. Gewoon zalig om in de cafetaria van het stationsgebouw mijn ding te doen.  ;)
Tof. Prachtig stationsgebouw.
Mijn vrouwtje had daar in april een verrassingsfeest voor mijn verjaardag georganiseerd. Het blijft uiteraard een warme herinnering.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Citaat van: ERVIN op 28 september 2019, 15:24:15 PM
Hey Koen , proficiat hé maatje , in dit stuk speel je dus een prominente rol , en het lijkt mij ook een zéér moeilijk stuk , maar denk nu niet dat ik een kenner ben van dit genre , ik heb het net even opgezocht op YouTube. ;)

Dat gaat inderdaad studeren en heel veel oefenen worden... succes.... ;)

Bedankt Erwin  ;).
Het is inderdaad een uitdaging maar niet alleen voor mij. Ook de eerste violist zal het niet gemakkelijk krijgen. We hebben gisteren nog een vergadering gehad en er gaan al stemmen op om maar een deel er van uit te voeren  :'(.
Enfin, we zien wel wat het wordt. Ik ben alvast beginnen studeren want ik zal de tijd broodnodig hebben.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Koen

Onze zoon is voor een aantal dagen terug in het land. Alle aandacht gaat nu naar hem want volgende donderdag vertrekt hij terug naar IJsland waar hij nu zijn job als gletsjer -en klimgids heeft.
Elke dag maken we er een feest van want de tijd vliegt ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

als je de actualiteit wat volgt is die een job nog met een lange toekomst daar in Ijsland ?   :-\

Chrisrail

#3805
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 september 2019, 11:05:20 AM
als je de actualiteit wat volgt is die een job nog met een lange toekomst daar in Ijsland ?   :-\

Wel Peter, als ik mijn zoon hoor vertellen en de foto's zie... De gletsjer waar hij op werkt is sinds hij daar aangekomen is (4 maand geleden) al 60m afgesmolten. Het is gewoon niet in te beelden hoe snel deze smelt  :o.

Citaat van: Chrisrail op 29 september 2019, 11:09:34 AM
Citaat van: Koen op 27 september 2019, 15:24:05 PM
Ik ben de blokfluitist  :).
.
net eens bekeken.  :o :o :o
Chapeau man als je dat gaat doen.  8) ;)

Het is inderdaad geen eenvoudig stuk maar ik ben nu een stuk met vergelijkbare moeilijkheidsgraad voor mijn eindexamen aan het instuderen. In onze academie leggen ze de lat zeer hoog.
Voor eindexamen moeten we 4 stukken (concerto's en sonates) instuderen en openbaar brengen (met aanwezigheid van een juryleden uit het Lemmensinstituut). We moeten minstens één optreden met orkest uitvoeren maar de vorige eindstudenten moesten heel wat meer optredens uitvoeren. Ik moet zowel stukken op sopraan als op alt uitvoeren.
Dus je ziet, er valt nog heel wat te doen voor ik afgestudeerd ben.
En eens afgestudeerd ... starten we opnieuw maar dan als tenor en Bas blokfluitist (weer voor 12 jaar  ;D).


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

raf

als alles waar is wat er geschreven word dan zouden vandaag de LCD schermpjes moeten binnen komen
en kunnen we weer verder bouwen op de club

eerst zien en dan geloven of zo iets

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

bollen neus

Zo, zaakje afgehandeld, verkoop van zelfbouw dubbel tractie Nohab in Ho schaal. Koper content, kon ze hier testen. Digitaal maken is enkel een paar stekkers veranderen en decoders inplaatsen. Ikke tevreden weer wat meer plaats voor O materiaal.
Den Eric.

bollen neus

Bericht gekregen dat ik (hopelijk?) volgende week de gevraagde tekening en uitleg mag ontvangen van schaal O NMJ locomotieven, tja ze zijn hier begin Januari afgegeven, nu bijna half Oktober en nog steeds geen nodige uitleg ontvangen. het is niet enkel LS dat godsgeklaag is nietwaar?
Den Eric.