Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Piet , ik had ondertss al een pm gekregen met nieuws, blij te mogen horen  dat je goedgekeurd bent voor de dienst!

PS volgend jaar wordt Vettel WK !  :)

loebaske


WK is dat wat anders dan WC....

dani

In 2014 in de garage gezet.  Vandaag een geladen accu en verse benzine er in....
30 sekonden demarreren en voila,kevertje loopt weer


https://youtu.be/ycBp-21edwM
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Paulogic

Nice Dani,

Maar volgens mij ben je een elektrische aan het bouwen, ik zie op 14 sec een verlengdraad liggen. Elektromotor en een LokSound XL ???
Grapje !!
mvg,
Paul(ogic)

mardig23

Mooi "standaard" blokje daar alzo 8)
Mvg Karl

raf

op 1 duikboot alle rompen in de studio.van de week de laatste duikboot weg brengen
maar daar dit weer een hele romp is kan ik die niet alleen lossen en dus wachten tot er wat meer volk in de studio is
ja nu er geen opnames zijn is het daar rustig hé


gr raf
de reden van deze posting het begint hier leeg te geraken LOL en dan kan ik eindelijk beginnen met alles op te kuisen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

ACFI

Pff,

nog tot in october wachten tot we alles op breed scherm te zien krijgen.

ACFI.

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

raf

yep maar ikke heb reeds wat van alles mogen zien hé LOL
kijk het word geen docu film maar eentje alla indiana johnes
veel geknal en veel actie en echt mannen dit word zo mooi hahah en ik kan en mag nog niets delen das het strafste van alles
buiten dan de beelden waar ik toestemming voor krijg natuurlijk
ik weet ondertussen wat ik mag laten zien

maar geloof me met het budget wat ze hebben/hadden hebben ze het onderste uit de kan gehaald
er is echt mooi werk geleverd en chapau aan de acteurs die dit hebben waar gemaakt
ella die is gek .die moest verdrinken en ze hebben de opnames stil gelegd na een tijdje
de regisseur  zei ella je moet spelen dat je verdrinkt je moet niet echt verzuipen hé
op arm lengt was een lucht slang waar ze aan kon ademen
haar reactie was
kijk het is mijn scene dus als ik wil verzuipen dan verzuip ik
het enige wat ik dan wil is dat ge het ook opgenomen hebt
en nadien den 100 belt LOL
heel het gedeelte van de boot wat ze onder water konden zetten was in 16 seconden leeg als het moest
en dan spreken we over een paar 100 ton water hé

heb hun reeds gezegd dat ze de boot zoals hij nu daar leeg staat moesten verhuren aan mensen die er eens een nacht in zouden willen door brengen

gr raf
smaak makerke dan maar

dit is dus in de studio in de boot die daar staat
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske


Dat moet toch pakken geld kosten, als die goed is breng het natuurlijk veel geld op...

raf

ja en neen
het is een kwestie van waaruit het allemaal gemaakt is geworden en wat recycleerbaar is voor wat ik nog niet mag zeggen LOL

als je weet dat het volledige budget waarvan hier in belgië heel de film gedraaid word in america alleen het budget voor de catering is  dan zijn ze hier spot goedkoop
en nee de belasting betaler zijn geld word aan andere zaken uitgegeven en niet in deze film gestoken

gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Niet teveel verklappen hé Raf, anders is het de moeite niet meer dat we gaan kijken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

rgp

Raf,

Geen belastingsgeld ?  Ook niet via de taxshelter ?

Roland

raf

nee toch niet dat ik weet
ze zouden 30.000 gekregen hebben van het vlaams audio visueel fonds  en dat was het
de rest hebben ze opgehaald aan sponsoring en dergelijke en mensen die wel iets zagen in de film

als je het op uw manier wil bekijken dat betalen we ook allemaal mee aan elke bedrijfs wagen die er rond rijd

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.