Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

dani

Citaat van: SuSke op 06 april 2016, 00:21:45 AM
Nu zorgen dat het treinvirus ook daar wordt doorgegeven  ;)
Klein beginnen, Frans... een paar druppeltjes in het flesje, 3 maal per dag.
Daarna een schepje in de fruitpap, de groentenpap, en uiteindelijk met de lepel opgeven !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

SuSke

Dan ga ik de eerste cruciale stappen missen, want het flesje is nog net aan de orde nu  ;)
Maar zelfs dan, het is me al een keer gelukt bij de kleinzoon  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

just4fun


marctje

Vandaag goed nieuws ontvangen: ik kan begin mei starten met de opleiding administratief medewerker dispatcher bij de VDAB. Eerst 2 maanden vooropleiding, waar ik waarschijnlijk vrijstelling krijg voor Frans en Engels, en dan feitelijke opleiding van 21 weken.
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

philippe_007

Das goed nieuws Marc, succes

755philippe

Vandaag wat pech gehad. Had sedert een paar maanden een 10-tal perronlantaarns gemaakt en veilig opgehangen voor verdere afwerking. Moesten noch geschilderd worden. Lantaarns verplaatst en op een tafeltje op zolder gelegd. Per abuis een paar planken laten vallen op die tafel en... alle lantaarns beschadigd. Alle kappen zijn losgekomen en zelfs 2 waarvan de bedrading is afgeknakt.
Dus zal ik wat herstellings- en verfraaingswerken moeten uitvoeren.

Mvg

755philippe

marc goovaerts

Da's dus eentje voor de 'dedju'-afdeling.

Havoc

Vandalisme komt overal voor.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

eindelijk de setup in orde gekregen van de "home office" met alles in 1 enkel netwerk met een paar segmenten en wifi in heel het huis!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#2679
.




http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Chris,

Leuk dat jij bij toeval de juiste man tegen het lijf hebt kunnen lopen, zo zie je maar dat mits je het geluk hebt zo iemand te treffen je al heel ver komt (hoewel naast de deur?) ;D ;)

Misschien had deze man al eerdere projecten van andere modelbouwers gezien en besloot hij U een handje toe te steken een al even mooi, gelaagd project tot een prachtig einde te brengen !

Alvast veel succes met de verdere afwerking ! ;)

Chrisrail

#2681
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Chrisrail op 12 april 2016, 17:33:11 PM
naast de deur van 't gemeentehuis hé Peter ...... ::) ::) ::) ::) ::)


;)
kom je al heel ver - naast de deur is niet ver !  :-\

Gerolf

Toffe foto's, Chris. Ik vraag me wel af wat die draden aan en rond die deur zijn. Ze lijken op rubberen banden ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Bericht gekregen dat de silicone tubes van Weinert reeds onderweg zijn. Zijn de laatste stukjes die ik nodig heb voor de bougies aan draaistellen spoor O model.
Den Eric.