Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Metpetergaathetbeter

Oli, ;D ;) zond je een kopie van een gestuurd mailtje !

philippe_007

Citaat van: OlivierV op 18 juni 2015, 12:34:31 PM
Citaat van: dani op 18 juni 2015, 12:23:00 PM
we duimen mee.....   Eentje in augustus is nog doenbaar, in de veronderstelling dat je het dan niet tot last minute laat liggen.  Dat is altijd het risico  als "het maar eentje is".  geloof me.....  ik heb het ook meegemaakt :-(

Normaal enkel labo javaOO programmeren, echt dom dat ik een arraylist vergeet te initialiseren bij het aanmaken van mijn object. Laten liggen kan niet want er moet opnieuw een project gemaakt worden, dus dat is weer een mooie oefeningen. Soit het was niet van niet kunnen, maar van vergetelheid deze keer.

Hopelijk gaat CCNA3 straks goed

Tja,
dat is voor een stuk ervaring, na enige tijd zal je automatisch steeds alle variablen/objecten initialiseren van zodra je deze gaat definieren.

Java is lang geleden dat ik daar nog echt in geschreven heb... In een vorig leven nog Open Univ in Gent gevolg, OO programeren in Java, dit waren 2 modules.
Als ik nu nog 10 lijnen code scrijf/jaar op het werk, dan is het veel :-)

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Groot deel van dat rommelkot kunnen opkuisen, alsook mijn kamer al weer een beetje. Morgen gaan we verder.

Boven ook nog een extra routertje geplaatst dat ik ooit eens gekregen heb, dan is er weer een betere bedekking in en rond het huis van het draadloze netwerk.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Ik kan het eigenlijk niet geloven maar vandaag stonden de punten online en het is echt ongelooflijk.

Ik had mij toch verwacht aan een herexamen of 2, je betaalt tenslotte toch voor 3 examenperiodes. Maar nu ben ik er plotseling op alles door. 'k Zal er maar blij mee zijn zeker! :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Citaat van: OlivierV op 27 juni 2015, 09:28:53 AM
Ik kan het eigenlijk niet geloven maar vandaag stonden de punten online en het is echt ongelooflijk.

Ik had mij toch verwacht aan een herexamen of 2, je betaalt tenslotte toch voor 3 examenperiodes. Maar nu ben ik er plotseling op alles door. 'k Zal er maar blij mee zijn zeker! :D
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!  :D

Proficiat.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Olivier gefeliciteerd, 't is waarschijnlijk niet vanzelf gekomen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Proficiat, Olivier. Een welverdiende échte vakantie !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Proficiat,

nu krijgt ge een lokomotief van uw lief! ;D ;D

;)

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

marc goovaerts

Troost je, Olivier, ik ben ook naar mijn examen 'Algemene & Politieke Geschiedenis' gegaan om te weten te komen wat voor vragen ze stelden, zodat ik voor het herexamen wat meer voorbereid zou zijn. En ik had 75 %.
Bij ons moet je wel bijkomend inschrijven (en betalen) voor herexamens. Niet nodig dus.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 27 juni 2015, 09:28:53 AM
Ik kan het eigenlijk niet geloven maar vandaag stonden de punten online en het is echt ongelooflijk.

Ik had mij toch verwacht aan een herexamen of 2, je betaalt tenslotte toch voor 3 examenperiodes. Maar nu ben ik er plotseling op alles door. 'k Zal er maar blij mee zijn zeker! :D
Heer Olivier,

Bij deze zouden wij ons willen verontschuldigen voor een foutje van ons !

Je punten blijken niet juist te zijn, het zijn die van Jan Student !

Jouw punten lagen in de lijn van de verwachtingen en jou zien we dan ook graag 3 maal terugkomen !

Troost U met de gedachte het hadden er ook 4 kunnen zijn !

Groeten de examencommissie

OlivierV

Wel er was een waterkans op het feit dat ik voor programmeren 2 zou slagen, ik had daar dat slechte labo-examen gemaakt, maar al bij al met de punten van mijn project en die van de labo-opdrachten door het jaar en icm met mijn theorie ben ik er toch voor kunnen slagen. Ik had er niet op gehoopt maar het is wel mooi meegenomen!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

alvast gefeliciteerd, nu zie je ne keer wat een goed lief en een modelclub allemaal goed voor zijn ! ;D ;)

Huugooke