Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Huugooke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 juni 2015, 14:24:26 PM
ovenschotel ligt dat dan niet op de maag ? ;D ;)
Ge moet goed lezen hé: die was wel gekookt!

Huugooke

Mijn eerste potteke mosselen binnengespeeld (eigenlijk voor die andere rubriek, maar het heeft zooo gesmaakt!).

Rangeerduivel

Citaat van: Huugooke op 14 juni 2015, 17:09:57 PM
Mijn eerste potteke mosselen binnengespeeld (eigenlijk voor die andere rubriek, maar het heeft zooo gesmaakt!).

Je weet toch dat de schelpen niet eetbaar zijn...? ::)

;)

jb

vluchtgegevens gekregen voor de 24ste, Doha-Brussel, woopwoop vakantie  :)

erik de noorman

Onverwachts mijn beide dochters en hun ego's op bezoek gekregen. Een bbq. op speed tempo gedaan (een van dochters moest nog gaan werken). Zalig beste vaderdag ooit.

Erik.

HYA

Citaat van: erik de noorman op 14 juni 2015, 18:02:45 PM
Onverwachts mijn beide dochters en hun ego's
Ik heb ook altijd mijn ego mee als ik ergens ga!

raf

vandaag twee duikboten getest met de nieuwe stuur printen en alles is verlopen zoals gepland
de failsafe werkte naar behoren al moet ik de pomp iets langer laten draaien want nu 3 keer 36 sec is veel te kort
maar dat is effe in het programma ingrijpen
nu zou zo een tang om over de chips te zetten handig zijn dan kon ik dus de chip op de print laten zitten en toch het programma aanpassen
nu een lipo saver aan het bouwen en dit is V1 printje

er zitten nog fouten in daarom is er reeds een V2 versie gebouwd

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

dani

vandaag zal een kl... dag worden, maar mijn weekend is goed gemaakt door een bezoek aan MiWuLa
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

een helling is vrij gekomen door dat de boot naar de spuiterij is verhuist dus een nieuwe op de helling gezet
een kleintje deze keer om demo mee te geven in een aquarium
dit is de echte en versie V1

ik vond deze reeds mooi maar de versie V2 vind ik mooier

dit is de boven kant en zeg nu zelf ziet dat er niet mooi uit

hier de boot van opzij en wat een stroom lijntje

mooie koepel en misschien komen der ook nog mannekes in te zitten dat hangt af van het gewicht wat ik nodig heb want de duiktank kan maar 8 gram water hebben


dus dit maakte vandaag mijn dag en als ik zover ben dat ik de twee zijkanten vandaag nog kan maken ben ik een tevreden man want dan kunnen morgen de duiktank en de ingewanden gemonteerd worden
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Havoc

Raf, maak je duikboten aan de lopende band?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

shit man, dat is geen speelgoed !!!!

OlivierV

Straks om 14u30 het laatste examen  tot in augustus, hopelijk houden we het op slechts 1 exemplaar in augustus.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

DelticPower


dani

we duimen mee.....   Eentje in augustus is nog doenbaar, in de veronderstelling dat je het dan niet tot last minute laat liggen.  Dat is altijd het risico  als "het maar eentje is".  geloof me.....  ik heb het ook meegemaakt :-(
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Citaat van: dani op 18 juni 2015, 12:23:00 PM
we duimen mee.....   Eentje in augustus is nog doenbaar, in de veronderstelling dat je het dan niet tot last minute laat liggen.  Dat is altijd het risico  als "het maar eentje is".  geloof me.....  ik heb het ook meegemaakt :-(

Normaal enkel labo javaOO programmeren, echt dom dat ik een arraylist vergeet te initialiseren bij het aanmaken van mijn object. Laten liggen kan niet want er moet opnieuw een project gemaakt worden, dus dat is weer een mooie oefeningen. Soit het was niet van niet kunnen, maar van vergetelheid deze keer.

Hopelijk gaat CCNA3 straks goed
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan