Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

MickeyMouse

Citaat van: Havoc op 16 februari 2015, 21:48:52 PM
Neen, typische oplossing van management die de gevolgen niet kan inschatten maar een "oplossing voor het probleem dat portable media voor de veiligheid stelt" wil (dat hebben ze ergens in een of ander management tijdschrift gelezen). En liefst gisteren zonder dat het iets kost. IT die een snelle "oplossing" bedenkt die niets kost en geen tijd vraagt. En als de PHB iets vraagt is het gemakkelijk te demonstreren. PHB heeft toch geen idee wat safe mode boot is en als IT snel even iets nodig heeft kunnen ze zonder moeite verder werken.

Verbaast me niets.
Tja, als je als It-er al niet aan 'safe mode' denkt...
Maar goed... Jean kan aan de slag met het overzetten van zijn data, eind goed al goed ;-)

OlivierV

Citaat van: Michiel op 15 februari 2015, 16:44:30 PM
Vandaag ben ik gezellig met de meiden (m'n 2 jongste dochters, m'n zonen wilden niet mee) naar Antwerpen gegaan om er Aquatopia te bezoeken. Met de trein dus, gezellig. Maar wat een blunder van de NMBS wanneer ik merkte dat men alle IC verkeer tussen Charleroi en Antwerpen nu uitvoerd met die oncomfortabele pendelbussen van Desiros, waarbij boverop de enige WC aanboord defect was! Beschamend, maar ik had wel een fijne dag met m'n dochters in Antwerpen.
Gisteren 'n reiziger op 'n vernieuwde break van Aalst naar Schellebelle de wc deur kapot zien maken. Die meneer had niet door dat het nu met knopjes is zoals op een ruimteschip ipv gewoon trekken en duwen aan de deur. Mensen kunnen toch dom zijn.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

minitreintje

3D-printer werkend gekregen uiteindelijk :)

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

Huugooke

Citaat van: minitreintje op 17 februari 2015, 13:56:17 PM
3D-printer werkend gekregen uiteindelijk :)

groeten Dylan
Tof! Kunnen we al iets bestellen? ;D

minitreintje

Hahah :p hij draait nu al non-stop  8)

groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

gardevil

Citaat van: OlivierV op 17 februari 2015, 10:36:24 AM
Citaat van: Michiel op 15 februari 2015, 16:44:30 PM
Vandaag ben ik gezellig met de meiden (m'n 2 jongste dochters, m'n zonen wilden niet mee) naar Antwerpen gegaan om er Aquatopia te bezoeken. Met de trein dus, gezellig. Maar wat een blunder van de NMBS wanneer ik merkte dat men alle IC verkeer tussen Charleroi en Antwerpen nu uitvoerd met die oncomfortabele pendelbussen van Desiros, waarbij boverop de enige WC aanboord defect was! Beschamend, maar ik had wel een fijne dag met m'n dochters in Antwerpen.
Gisteren 'n reiziger op 'n vernieuwde break van Aalst naar Schellebelle de wc deur kapot zien maken. Die meneer had niet door dat het nu met knopjes is zoals op een ruimteschip ipv gewoon trekken en duwen aan de deur. Mensen kunnen toch dom zijn.

Het zou natuurlijk ook kunnen dat het niet voor iedereen duidelijk hoe men de deur moet openen. Zou niet de eerste keer zijn.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

dani

mijn dag is helemaal "gemaakt" vandaag...

Net terug van een week in de US te gaan werken, nog onder de Jetlag, een karnavalskatertje er bij, en dan een dagje met vergaderingen en teleconferences tot 23u vanavond.    Ik heb nog een vol uur over van mijn dag :)    Wat zal ik in die tijd eens gaan doen ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

raf

vandaag ene van de Gamma van het spoor kunnen reden
hij lag daar reeds 5 dagen te wachten op een trein die voorbij zou komen

bleek zijn daad te komen door de som van de bijdrage die hij van Gamma kreeg bij zijn swt uitbetaling
toen ik da zag zijn we der me twee gaan liggen want da was echt voor te sterven
maar ja dan kunde geen foto trekken hé en dan zijn we maar naar huis gereden want vandaag was het venkel voor avond eten
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

NielsVV

De eerste succesvolle testritten op de baan gereden vandaag. Altijd leuk om locs welke nog nooit uit de doos zijn geweest eindelijk eens te laten rijden.

H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

raf

signaal gaat fotograferen en daar hangt zo een kas aan


iemand een idee want die kleintjes met die ronde witte en dat rood licht ken ik nu wel maar deze ???

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

ik denk de snelheid die je mag aanhouden/mag rijden  2 voor 20km/u,enz..

raf

hallo peter dus dit signaal kan verschillende snelheden toestaan
want de andere die ik ken hebben een vast nummer dat of wel of niet oplicht

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Hallooooo  Raf ;D ik denk dat het een indicatiebord is hoe snel je langs een signaal/wissel of andere mag passeren/rijden, maar ik kan mis zijn hé
Groeten Peter ;)

Gerolf

Als ik goed zie kan je op deze zowel een 2 als een 4 tonen ... dus snelheidsbeperking 20 of 40 km/h (of geen beperking)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Een 2 en een 4 inderdaad. Lijkt wat op die plaaten met stippen die je soms als oogtest te zien krijgt :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.