Stansefe - rommelhoekje naast de loods

Gestart door Stieven76, 01 augustus 2013, 15:42:12 PM

reeves


ThierryDS

Ik was dit nog niet tegengekomen, 'k vind het mooi!

dani

dat blijft toch  een fraai stukje baan, Stieven...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Stieven76

Dank jullie wel.. Het is even geleden dat er hier nog veel gebeurd is, alhoewel ik niet stilgezeten heb. Al ligt het tempo laag  :)
Momenteel ben ik bezig met de locloods een beetje te verfraaien. Zal hier één van de dagen eens wat foto's plaatsen  ;D

Stieven76

#304
Een vraagje. Ik heb mijn locloods langs de binnenkant voorzien van een baksteenplaat. Ik de hoeken is er nu echter een grote spleet en ik zou deze willen opvullen. Met wat doe ik dat het beste/gemakkelijkste zonder alles verder onder te kliederen? Op de foto lijken ze vrij groot, maar in het echt zijn ze maar een paar mm breed.
Hoe vullen jullie van die kleine spleetjes op?


Edit: nu loop ik tegen hetzelfde probleem aan dat ik de algemene titel van mijn eerste post niet kan aanpassen.. geen ramp maar slaat op niet veel meer nu  ;)

philippe_007

zelf vul ik spleten met Valleyo Plastic Putty 401.
http://www.modelbouw.nl/blog/modelbouwnl/reviews/vallejo-plastic-putty-401-review

Maar het zou best kunnen dat als je die spleten verft in de kleur van de muren deze van buiten uit niet meer zichtbaar zijn.
Je kan ze even inkleuren en zien wat het effect is, indien het niet ok is kan je de spleten nog opvullen.

Andress24

Je kan er ook een vierkant profiel tegen plaatsen (steunpaal, kabelkanaal, ...)
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

RD25

Hallo Stieven, knappe module en ze wordt mooier en beter met de dag.  8)
excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

Stieven76

Citaat van: RD25 op 06 maart 2016, 21:29:38 PM
Hallo Stieven, knappe module en ze wordt mooier en beter met de dag.  8)

Thx  ;D Al staan de dagen hier al een tijdje stil  ;)
Heb nog wel wat aan de loods verder gewerkt. Van de week eens proberen om wat foto's te nemen, en de eerder genomen foto's, hier te plaatsen.

Stieven76

Nog eens iets posten hier  ;D Van de week een klein rommelhoekje gemaakt naast de loods. Niet veel speciaal maar ben er tevreden van.
Ondertussen heb ik ook aan de loods verder gewerkt maar daar heb ik nog niet alle foto's van. Zal ik later posten.  ;)


Michiel

Het rommelhoekje is leuk geworden. Wat rommel "fleurt" de boel op.  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske


Stieven76

Amaai, een beetje stof afblazen. Niet dat er ondertussen niks gebeurd is. Ik heb vooral aan de loods wat verder gewerkt, en put gemaakt, de loods zelf wat bewerkt en er een interieur in geplaatst. Het is nog niet volledig naar mijn zin, maar er komt nu toch wel echt leven in  ;D