Stansefe - rommelhoekje naast de loods

Gestart door Stieven76, 01 augustus 2013, 15:42:12 PM

Gerolf

Het is inderdaad best mooi  :)
Op die laatste foto verraadt de muur van je loods nog dat het om modelbouw gaat  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Inderdaad Gerolf. Aan die locloods is dan ook nog zo goed als niets gebeurd en ze ziet er nog plastiekerig uit. Daar zal ik binnenkort wel eens aan moeten beginnen.  ;)
Op het moment amuseer ik me met voor moeder natuur te spelen  ;D


@Olivier, die 'boom' blijft daar voorlopig nog wat staan maar moet wel eens vervangen worden door een beter exemplaar. Hij ziet er idd meer uit als een struik.  Misschien kan ik hem ook gewoon wat dieper duwen zodat de takken de grond raken en het echt een struik is, al denk ik wel dat een boom die wat hoger boven de locloods uitsteekt wel mooier zou zijn. Enfin, ik zie nog wel wat ik ermee doe  ;)

Kautenbach


modeltreinbart

In het begin dacht ik wat voor een lelijk eendje is me dat , maar blijkbaar heeft de prinses een kikker gekust en komt er toch een heel mooi resultaat . Goed bezig.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

dani

wie is dan de kikker ?  Olivier of Stieven ?

Ik heb ze allebei al IRL gezien, en ik heb bij geen van beiden  kikkerachtige eigenschappen gezien.   
Alhoewel,  Ollie had wel een neiging naar vochtige omgeving, maar dan eerder Duvel-vocht.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Als Ollie de kikker is is Stieven de prinses!,'k zie het al gebeuren... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

;D ;D ;D

  ;)


OlivierV

Citaat van: Rangeerduivel op 15 november 2013, 17:47:52 PM
Als Ollie de kikker is is Stieven de prinses!,'k zie het al gebeuren... :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

;D ;D ;D

  ;)
Wat een vreemde fantasieën heb jij toch beste man.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

Ach Olivier, laat hem  gerust zijn fantasie beleven...   MOrgen wordt hij dan wakker ;-)

SORRY STieven, voor het alweer ongepast bezoedelen van je mooie topic !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

modeltreinbart

ik had het op stieven zijn baantje , maar van het lelijke eendje naar een zwaan sprookje is hier werkelijkheid geworden , verder werken is de boodschap.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Stieven76

#114
Bedankt voor de complimenten  ;)


In het begin dacht ik ook van dit gaat niets worden, maar tot nu toe ben ik toch al wel heel tevreden.  ;D ;D


CiteerSORRY STieven, voor het alweer ongepast bezoedelen van je mooie topic !!!!
Geen probleem, beter dit dan ruzie maken  ;)

Vandaag nog wat verder gedaan, morgen wat foto's plaatsen..

Davidv

Mooi en het geeft me inspiratie  ;-)  Doe zo verder man .

Stieven76

#116
Zoals beloofd hier nog enkele foto's.
Het volgende wat ik nu ga doen is het tankstation afwerken. Dwz een reling solderen die het geheel wat afschermt, de buizen voorzien en het geheel schilderen.
Wanneer ik dan toch aan het solderen ben ga ik me ook een nieuw stootblok maken volgens Erik zijn manier (http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,15416.msg181058.html#msg181058). Zal mooier zijn dan hetgene er nu staat. Daarna zal ik aan de locloods beginnen denk ik  ;D




























Ombouw tankstation. Ik vond het te groot voor de plaats die er maar was dus heb ik het ingekort  :D
Stuk van tussen gezaagd en terug gelijmd. Daarna met grijze primer van de Action gespoten. De afwerking moet nog gebeuren. Het resultaat zie je op de bovenstaande foto's.






Sattrickske

Zeer mooi werk Stieven en heel realistisch!
Enkel de loc loods verraadt dat het om modelbouw gaat.  Deze is me net iets te 'proper'; ik zou ze wat verweren.  Maar dit is maar een (klein) detail.

Stieven76

Bedankt Patrick.  ;)
Aan de locloods is nog niets gebeurd. Dat staat zeker nog op de todo list.
Maar inderdaad, ik denk als ik deze goed afwerk dat het er nog beter zal uitzien, al zeg ik het zelf ;D ;D

Rangeerduivel

Een zeer lichte wasch met sterk verdunde zwarte plakkaatverf zou ze er al een stuk realistischer doen uitzien Stieven,en het gaat nog snel ook!

;)