Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 46

Gestart door Tom, 10 februari 2006, 16:38:37 PM

Tom

weeral vol spaning aan het wachten, nummer 46 zal waarschijlijk miden volgende week in de brievenbus liggen. :p
Hopelijk zullen de nieuwigheden uit Neurenberg er al in staan.
Tom

Kedeng Kedeng

Hoopten dat hij deze morgen al in de bus lag, niet dus[V]
Dan nog maar een paardagen wachten[8D].

dieseltje

Het wordt een valentijnnummer[:p]
I'm in love with the 51...[:D][:D]

treinbeginner

hij is van de pers en lag vandaag in de bus.

ziet er goed uit
 

janjozef

amaai uwe postbode is vroeg
bij mij pas tegen de middag

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

svvander

Bij mij nog ni! [:(] Normaal ben ik ook altijd bij de eersten. Ik hoop op vandaag.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Peter

Ja hij is er al weer. Prachtig nummer zoals gewoonlijk met redelijk veel nieuws van de "Messe"
Weeral leesplezier voor de rest van de week
Met vriendelijke groeten
Peter

argilla

yep, deze morgen ( donderdag 9.30 u) in de bus . Effe doorbladeren. Prachtig nummer [:D] Een artikel heb ik grondig al gelezen de tip met de mesjes. Wist U overigens dat den "Gamma" een nieuw setje heeft deze keer met slijpsteentje Gerolf ([;)])..... een paar buisjes bij maken zal nodig zijn. Overigens zeer goed gevonden !!

Nu zal het grondiger leeswerk beginnen. verveling zal hierbij niet optreden geloof me !

De redaktie :alle lof voor het gepresteerde werk. P r a c h t i g [:p]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

bartie

MSM 46 ook in Lier aangekomen.[:D] Heb vandaag en morgen vakantie genomen, (toevallig hoor [:o)])dus heb alle tijd om rustig alles goed te lezen.

Bart.

boke

Bartie... dus vakantie nemen om niets te doen[;)]! Ik wou dat ik ook zo'n vakantie kon nemen!

in ieder geval... prettige verlofdagen! 't Is je gegund!

groetjes,


Tom

Weeral een prachtig nummer.
2006 wordt een zoet jaar voor de modelbouwers met al die nieuwtjes van Neurenberg.
De resy ziet er ook dik in orde uit, ik zal me voorlopig zeker niet vervelen.[:D]
Tom

svvander

Vandaag in de brievenbus gevonden! Weeral een heel goed nummer... blijven volhouden.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

Allee mannen,en ik heb hem nog niet[:(]
Nog ??n nachtje slapen,en dan mss???[:p]

Steven86

Dit keer is het een erg leuk en gevarieerd nummer. En de loc die besproken wordt staat ook echt op de cover [:)].

D_Loc

Ik hoop dat ie mij ook snel komt. Ik  ben nieuwsgierig naar het artikel over de CFL 3000. [:)]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk