Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

wat is er aan de hand

Gestart door argilla, 22 juli 2013, 16:48:49 PM

argilla

Ik heb outlook. Sinds gisteren krijg al de "verwijderde" berichten ooit , terug via mijn postvak IN. Ik selecteer alles klik verwijderen. Deze gaan dan naar "verwijderde berichten" waar ik dan alles selecteer en op "leegmaken" Doet hij ook maar dezelfde berichten komen dan terug naar postvak IN waar ik het telkens kan herhalen en herhalen en herhalen.
Kan iemand helpen Thx ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Paulogic

Bizar...

Uw email account instellingen recent verandert naar IMAP ipv POP?

Dan blijven uw mails op de server steeds bewaard, tenzij u instelt dat verwijderde mails ook op de server mogen gewist worden.

Zoniet heb je een outlook bestand probleem... kan opgelost worden met ofwel proberen het bestand te compacten (zie bestandsfuncties) of door een nieuw te maken (export, import,...)
mvg,
Paul(ogic)

dani

ik gok ook op het eerste...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

argilla

heb op instellingen gekeken maar staat niet op POP. ( 2 optie verwijderen is weg dus). Ook een onderlinge  koppeling voor het eventueel terug halen van berichten in de map verwijderd staat "niet"  op terug kunnen zetten maar verwijderd  is verwijderd ( niet terugzetten). Instant messanger  acces protocol : Ik wil IMAP inschakelen  aangevinkt in geavanceerde privacy instellingen.

Het is iets anders maar wat ? ?  :(
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15


Havoc

Kan outlook ondertussen al met bestanden groter dan 2GB overweg? Vroeger durfde het wel eens gek doen als je tegen die limiet aanging.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

MickeyMouse

Citaat van: Havoc op 22 juli 2013, 21:13:35 PM
Kan outlook ondertussen al met bestanden groter dan 2GB overweg? Vroeger durfde het wel eens gek doen als je tegen die limiet aanging.
Ja hoor, al een tijdje, als ik het goed voor heb is de limiet sinds outlook 2003 nu 20GB...

Geert

Martin Welberg

20 GB, das vroeger een harde schijf  ;) Outlook heeft met bestanden niet zoveel problemen, het is wat je server toestaat..

Havoc

Op het werk in 2010 nochtans genoeg problemen gehad met .pst files die over de 2GB gingen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

MickeyMouse

Citaat van: Havoc op 23 juli 2013, 19:27:27 PM
Op het werk in 2010 nochtans genoeg problemen gehad met .pst files die over de 2GB gingen.
De pst's mogen wel niet meer in het formaat van outlook 1997-2002 staan, dan blijft de limiet immers 2GB.

Geert

Havoc

Tja, dat was op het werk. Trok er mij eerlijk gezegd niet veel van aan. SEP :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.