Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Blaaubach

Gestart door evan, 18 juli 2013, 15:20:58 PM

evan

Goede avond beste forumvrienden,

Bedankt voor jullie talrijke positieve reacties.

We blijven zeker zo verder doen ;)

Groetjes

Evan
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OMC

Magnifiek werk Evan en partners, zeker de brug kan me bekoren  ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OlivierV

Ach moet je kijken, Evan heeft een belachelijk realistisch uitziend "brugje" gebouwd.  8)

Zonder zever, knap werk, mijn mond is nu al enkele keren opengevallen.

Groet!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Pol

Ik dacht echter dat Evan groter was toen ik hem een hele tijd geleden eens live zag? Of zou die brug nu écht zó groot zijn?  ;) :D :D :D
't Is in elk geval weer een prachtproject!  :P
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Dirky

... en de Blaaubach brug heeft de cover van 012EXPRESS gehaald!  :) toch weer een proficiat waard, niet?  ;) ;) ;)

Steam.N

De man blijft erkenning oogsten.  Terecht !
De Grootmeester van de scenery ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

evan

#156
Goede middag,

Sommigen hadden me al als vermist opgegeven, maar we zijn er nog hoor ;)  De vraag kwam om toch af en toe van me te laten horen op het forum...

Alleen liggen de prioriteiten soms wat anders en dat ik al 'ns eerder aangekondigd. 

Momenteel ben ik 2 weken vrij met het bouwverlof - hoewel ze al bijna gedaan zijn voor me - en heb ik vorige week met Patrick en Erik nog ns 3 dagen stevig doorgedouwd aan Blaaubach.

We hebben in 3 dagen 10 meter landschap in de vorm en gipsverband gezet en 5 meter er van is ook aangekleed.  Nu die 5 meter is nog niet af want er moet nog een ballastploeg passeren, bovenleiding dient geplaatst te worden etc.  Het is echter al wel presentabel.

Net links van de brug ligt een wissel die naar 2 verdekte opstelsporen gaat in het bergmassief: Een zogezegde vertakking in de lijn.

Wat plaatjes:

Zicht over de brug richting de vertakking.  Er is trouwens reeds een trein die aan de vertakking wacht...



Zicht van dezelfde situatie maar langs de andere kant



M'n persoonlijke nieuwste aanwinst -een Kittel van Fine Models- is net over de brug gereden en de vertakking gepasseerd richting Blaaubach



Vanaf de vertakking volgt er een mooi parade traject langs de helling van een 11 tal meter:





Eens de bovenleiding hier staat gaat het er best interessant uitzien.  Weet ook dat de landschap formaties behoorlijk van formaat zijn doordat het allemaal spoor 1 is  :o

Tot binnenkort ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

oebr

prachtige foto's van een machtige baan.
De scène in de 2e foto is bijzonder knap.

Proficiat mannen !
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Herwig

...een persoonlijk nieuw fijn Kitteltje in een zomaar uit de mouwen geschud super-modellandschap.....

Durango

eh                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               daar wordt je een beetje stil van. Prachtig resultaat. ;D ;D ;D
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Peter

Prachtige foto's Evan.
De naam doet trouwens een beetje denken aan Blausee (-Mitholz) waar ik menig uurtje heb doorgebracht
Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

 :P Alweer héél knap gemaakt, en mooi in beeld gebracht  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

Gewoon S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D !
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Michael

He Evan dat is een tijdje geleden, maar dan komt hij terug met foto's......oeps een doekje pakken voor mijn toetsenbord. ;D
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

wilgo

prachtige brug

waar kan men sculptamold ergens kopen ?
kan men het ook gebruiken om huisjes te bezetten?

hartelijk dank alvast
willy