Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Blaaubach

Gestart door evan, 18 juli 2013, 15:20:58 PM

Kautenbach

hee Evan,

Geweldig mooi weer, gewoon daar laten staan, doet het erg goed die brug met die knalblauwe lucht, bijna af denk ik, dr moeten nog hekjes op?

ik ga nog ff weer kijken hoor, mooi mooi mooi !!!

evan

Hoi Wim,

De hekjes komen nog, maar pas als de brug in de vallei ingewerkt is.  Kwetsbare boel he ;)

Bedankt ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

haha, jij bedankt hoor, mooie reportage ;) op naar de volgende klus

doomslu

Mooie foto's.
Mijn favorieten zijn de twee laatste. Daar krijg je nog meer dan bij de andere het gevoel dat het een 'echte' brug is.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

Prachtige brug.
Hiervoor heb ik maar één woord nl FANTASTISCH!!!
En dat dan nog gecombineerd met de kunst van de fotografie...

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Steam.N

Evan, hier doe ik mijn pet voor af !!!
Twee laatste fotos zijn inderdaad meesterlijk.
Op de eerste foto een foutje op de achtergrond: een wit streepje op een strak blauw vlak ... ah neen, 't is in 't echt, dus 't is een vliegtuig  ;D ;D ;D

Chapeau !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stieven76

Prachtig gedaan. Net echt!

Metpetergaathetbeter

#127
modelbrug is  buiten gefotografeerd ! Maar prachtig met de natuur als achtergrond of heb ik het mis maar je moet goed kijken met een modernere  loc bijna onbegonnen werk om het verschil tss werkelijkheid en model te zien ! ???

Groeten Peter ;)

OlivierV

#128
De realiteit wordt maar weer eens gevaarlijk dicht benaderd!
Of moet ik zeggen overtroffen?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Gerolf

Heel mooie foto's, Evan. Proficiat  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Telkens opnieuw laat hij ons nog meer verbazen , hoe ver kan je nog gaan , dit is werkelijk " echt " !!!

prulleman

enorm en indrukwekkend, ik sta er paf van, formidabel

modelbaanHO

Schitterend bouwwerk en ook zeer mooi in beeld gebracht.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

conducteur

Die voorlaatste is top! Maar om de schelde te overspannen zul je nog wat meer brug moeten bouwen hoor ;D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

Citaat van: conducteur op 21 december 2013, 22:15:48 PM
Die voorlaatste is top! Maar om de schelde te overspannen zul je nog wat meer brug moeten bouwen hoor ;D

;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.