Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Ook iets om te maken?

Gestart door TBCédric, 18 juli 2013, 09:03:53 AM

TBCédric

Misschien een idee om zelf te doen of voor een fabrikant?
http://www.youtube.com/watch?v=4nWEY442Ovs

groeten cedric
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

conducteur

De kuifje thalys vond ik beter geslaagd.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

argilla

is dit niet eerder een "idee" of een"concept" uitmelken tot het niet meer kan, geld.... hehe
Maar als anderen oke vonden mij niet gelaten !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

adrievans

Citaat van: argilla op 18 juli 2013, 12:29:13 PM
is dit niet eerder een "idee" of een"concept" uitmelken tot het niet meer kan, geld.... hehe
Maar als anderen oke vonden mij niet gelaten !

Inderdaad,wat word de volgende:Donald Duck,Lucky Luke,of iets belgisch Kabouter Plop  :-\
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Herwig

Belgisch:

Lucky Luke is...ook Belgisch (Morris),                                                         Groeten,  Herwig.

chef garde

"The Smurfs" klinkt alleszins al op en top Belgisch ...  Ben opgegroeid met die fantastische wezentjes die toen nog De Smurfen of Les Schtroumpfs heetten ...


Jurgen

De maker van de Smurfen, Peyo, was dan ook een Belg. Zijn vader was dan wel een Engelse inwijkeling, maar Peyo zelf was op en top Belg!
Ik denk dat bijna iedereen hier op het forum wel met Smurfen opgegroeid is, ze zijn ontstaan in 1958, 55 jaar geleden dus. De gemiddelde leeftijd hier op het forum ligt toch wel iets lager denk ik, hé.

Of Märklin (of iemand anders) er ooit mee zal komen is een goede vraag, maar Thalys zal in ieder geval nog vele reclame livreien op zijn treinstellen plakken, of je dat nu wil of niet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

adrievans

Citaat van: Herwig op 18 juli 2013, 14:13:53 PM
Belgisch:

Lucky Luke is...ook Belgisch (Morris),                                                         Groeten,  Herwig.

Ook dit kan nog:Guus flater,en uiteraard Suske en Wiske.
Uitvoeringen zat om te maken.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

krisds

al had ik gehoord dat guust flater (ofte gaston la gaffe) op de fyra ging verschijnen...