Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

Ben

Hoe dan ook, ook in dit topic is weinig ruimte voor verschillende meningen. Terwijl er toch getracht wordt "zakelijk" te discussiëren.

Er waart kennelijk iets in de forumlucht, wat het is weet ik niet. Ik ga maar eens een MSM sabbatical nemen, tot ooit.

Gr, Ben.

ward

Met dat verschil (lsm) dat als ze een prototype tonen het er wel binnen de 2 maand is..
Maar ik herhaal nog eens.. Alle respect voor David, maar maak geen valse beloftes die hij ondertussen toch al moet weten niet waar te kunnen maken..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Brunel

Citaat van: Peter op 19 januari 2016, 15:49:35 PM
CiteerMaar helemaal eerlijk wordt hij door sommigen hier toch niet behandelt. Moest er evenveel geklaagd worden op de LSM modellen waar al jaren op gewacht wordt, dan zou het toch al wat eerlijker lijken. Of mag ik over de langjarige wachtijden van LSM niets zeggen?

Dit keer een geen commentaar op mijn opmerking. Het zal zijn omdat de zon schijnt zeker?

Het uitzonderlijke van het gedrag van Goovermodels is al een paar keer in het draadje benoemd. Lees even terug.

Peter

CiteerLees even terug.

Nee!
Met vriendelijke groeten
Peter

Brunel

Goed idee.
Maar het verklaart misschien waarom je een opmerking maakt die al een keer of 30 eerder in het draadje is gemaakt en al een keer of 30 eerder is weerlegd. Zo blijft het aan de gang.

Het wordt tijd voor een levering en foto's gemaakt door trotse eigenaren. Kan het over het model gaan.

mnieuwlaet

Geduld is een schone deugd, en ja mensen hebben er veel nodig niet enkel in levensbelangrijke zaken.
Een ding is zeker, eens het 91 project afgelopen is zal David veeeeel bijgeleerd hebben. En zullen zijn andere projecten wel iets anders verloren. Want als producent, leverancier is het voor hem waarschijnlijk ook niet leuk hoe de zaken nu gelopen zijn. Al dan niet buiten zijn wil, kunnen om.
Het komt het komt ...

knibbelknabbel

Mail gehad van David: "Na het weekend in verzending"...

En als er nu iemand een reaktie geeft van: "jaja, zal wel" of "het zullen weer loze beloftes zijn", ZELFS als blijkt volgende week dat hij het niet gehaald heeft, dan zeg ik mijn account op dit forum op!

Tot volgende week voor foto's!