Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

sdz1976

Ziet er wel fraai uit.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

mnieuwlaet

Voilà zie een mini beetje wachten wordt beloond. Kben benieuwd hoe hij zal rijden op mijn baan. Perfect voor mijnen TW.

mark7758

De 9134 en ik had de 9135 besteld. (Jippie ik ben de volgende die er 1 mag ontvangen.) 8)

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

OlivierV

Hij ziet er niet uit zoals die van Van Biervliet, maar voor zijn prijs mag je denk ik niet klagen met dit locje. Er zitten precies wel geen ramen in?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

loebaske

had dit ook gemerkt...

MARKLINRIJDER

de geproduceerde heeft die wel ;-)

centauri167

Citaat van: MARKLINRIJDER op 08 februari 2015, 19:10:30 PM
de geproduceerde heeft die wel ;-)

@David, kun je dan niet een paar foto's trekken van een model dat klaar voor verkoop is ?

knibbelknabbel

Citaat van: MARKLINRIJDER op 28 december 2014, 00:03:58 AM
ALLE tot hier toe voorbestelde modellen zullen ten laatste geleverd worden VOOR 10/02/2015.   Waarvan de laatste vandaag besteld is.

Nog niets gehad  :( :'(

Michael

Joeri we zitten allemaal op hete kolen, maar het zal vast niet lang meer duren.....David kan niet meer doen dan zijn best en 24 uur per dag werken...He 18 uur...14 uur.... Kortom nog even doorbijten en nog wat geduld opbrengen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

loco

Ik vrees er nog wat langer moet gewacht worden, want onlangs heeft David mij gemaild dat hij op 10 februari vertrekt naar China. Gewoonlijk is dat voor een maand.

dieselfreak

Hij is al weg volgens deze mededeling op zijn sait:

We verblijven momenteel in het buitenland, i.v.m. nieuwste producties. De shop blijft open, verzendingen gaan gewoon door , het kan zijn dat er kleine vertragingen optreden. We doen ons uiterste best dit tot een minimum te herleiden. Onze excuses voor dit ongemak. In dringende gevallen kan U ons bereiken via skype, link onderaan deze pagina.
MC

Rangeerduivel

Citaat van: MARKLINRIJDER op 28 september 2014, 19:47:56 PM
Hallo,

Naar de laatste schatting nog een dikke week ;-)

Grtjs,

David

En februari loopt op zijn einde... ::)
Schatting had nogal een ruime marge....!

;)

MARKLINRIJDER

Rudy,   had het een beetje onderschat.   Ik geef dat eerlijk en in vertrouwen graag toe.   Zit momenteel in China op een hotelkamertje 91-ers te assembleren om toch niet nog meer achterstand op te lopen.    Meer kan ik echt niet.    Mijn excuses.

Michael

David, in Nederland zeggen ze dan, je bent een bikkel, ver van huis voor zaken en in de spaarzame vrije tijd, nog bezig om de voor de klanten te zorgen dat de wachttijd tot een minimum wordt beperkt.
David af en toe een uurtje ontspannen mag ook hé, niet dat we binnen kort moeten lezen, 't was nen toffe gast, is veel te vroeg...ect.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

just4fun

Citaat van: Michael op 25 februari 2015, 17:23:36 PM
David af en toe een uurtje ontspannen mag ook hé, niet dat we binnen kort moeten lezen, 't was nen toffe gast, is veel te vroeg...ect.
Inderdaad.
Liever wat langer moeten wachten dan helemaal niets.
Paul