Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

MARKLINRIJDER

Citaat van: Rangeerduivel op 28 december 2014, 00:52:31 AM
David,
Is er al 1 van verstuurd?
Nog van niemand iets gehoord hierover,enkel om de zoveel maand een Email van Goover zelf....Binnenkort.
Wat is de reden dat je zelfs geen foto durft te tonen?
Zijn ze zo lelijk?
Eén ding weet ik zeker,het was bij mij de eerste en het zal de laatste zijn ook! >:(

>:(

Rudy,

Er zijn er net geteld 45 weg.   Een foto staat online.
Dit project werd opgestart als een bouwpakket, na contact met verschillende mensen werd me gevraagd
dit niet te doen en hem kant en klaar aan te bieden.  Ik heb hiervoor bepaalde investeringen gedaan om dit sneller en in eigen beheer te kunnen uitvoeren.

De eerste 45 zijn feilloos weg gegaan en er is geen enkele terug gekomen. 
Ik ken niet alle forum leden maar ongetwijfeld zitter er hier een paar.

Ik stel standaard emails op, sorry dat ik dit niet persoonlijker aanpak.
En als je dan in een latere fase hebt besteld lijkt het misschien inderdaad dat je alleen maar emails krijgt.

Iedereen kan afzien van zijn aankoop.  Maak ik geen punt van.
Stuur een berichtje en we doen het nodige, vanuit onze kant even goede vrienden en alle begrip hiervoor.

Mvg,

David





Rangeerduivel

Citaat van: MARKLINRIJDER op 28 december 2014, 01:05:13 AM
Er zijn er net geteld 45 weg.   Een foto staat online.

De eerste 45 zijn feilloos weg gegaan en er is geen enkele terug gekomen. 
Ik ken niet alle forum leden maar ongetwijfeld zitter er hier een paar.

Iedereen kan afzien van zijn aankoop.  Maak ik geen punt van....vanuit onze kant even goede vrienden en alle begrip hiervoor.

Foto ondertussen gevonden,

Toch raar dat hier dan geen enkel forumlid gereageerd heeft in het topic "mijn nieuwste aanwinst"

Maar ik denk er niet aan mijn bestelling te annuleren
En over jouw laatste zin ben ik dezelfde mening toegedaan!
Ik had enkel de indruk dat hier nogal vaag over gedaan werd...

;)

centauri167

Heb de foto niet direct gevonden, maar als het model de reviewmolen heeft doorlopen en het is positief, dan bestel ik er zeker eentje, ik kan wachten, dat is geen probleem.

Sicco

Citaat van: Rangeerduivel op 28 december 2014, 01:37:15 AM
Toch raar dat hier dan geen enkel forumlid gereageerd heeft in het topic "mijn nieuwste aanwinst"

Geen zorgen, dat gebeurt hier wel vaker, eigenlijk vaker wel dan niet. Nieuwe modellen kunnen in België geruisloos geïntroduceerd worden zonder ook maar één vermelding op het web, daar waar in Nederland men al aan (gemodereerde!) pagina's voordat een model er überhaupt is  ;D. Ik zou zelf het liefst ene tussenweg zien, maar we krijgen niet allemaal wat we willen  8)

Peter

Hoi Sicco,

En dan liefst niet zoals op sommige Duitse forums waar de nieuwe modellen al afgekraakt worden voor er een foto van het produktie model was.
Op het Piko model van de elok baureihe E 41 werden er al een hele resem negatieve kommentaren gegeven op de foto van het model op de Piko website (handmodel)
Met vriendelijke groeten
Peter

vyncky

Ik vindt de foto ook niet direct terug. Ondanks ik van augustus tot december heb doorloopt.

Kan diegene die ze gevonden heeft een link plaatsen of de foto hier plaatsen. Dan kan iedereen mee genieten!

Thx!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Huugooke

Citaat van: MARKLINRIJDER op 28 december 2014, 01:05:13 AM

Dit project werd opgestart als een bouwpakket, na contact met verschillende mensen werd me gevraagd
dit niet te doen en hem kant en klaar aan te bieden.
David

Ik zou nochtans interesse gehad hebben (en nog steeds) voor een bouwpakket.( Ja, met alle risico's van dien)

59erke

ik wacht geduldig op de N variant ...
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Michael

Citaat van: MARKLINRIJDER op 28 december 2014, 00:03:58 AM
Michael,

Je hoeft je geen zorgen te maken, de andere ook niet.

Ik weet dat het allemaal wat langer duurt voor sommige dan gewenst maar eigenlijk kan ik de vraag amper volgen.
We werken de orders 1 voor 1 af en sturen uit.   De communicatie valt wat weg door de stress en drukte van het moment.

Naar de toekomst toe zal ik dat anders moeten aanpakken dat is duidelijk nu.

Deze nacht pas ik snel even de webshop aan zodat iedereen die NU nog besteld al op de hoogte is.

ALLE tot hier toe voorbestelde modellen zullen ten laatste geleverd worden VOOR 10/02/2015.   Waarvan de laatste vandaag besteld is.

Degene die vandaag na dit bericht nog bestellen moeten pas rekenen op APRIL 2015.

Grtjs en fijne eindejaarsfeesten.

David

Beste David,

Ik maak me totaal geen zorgen en plaats mijn reactie hier zodat iedereen kan meelezen, hartelijk dank voor de update aangaande de levering.
Fantastisch dat je zoveel bestellingen krijgt dat het moeilijk bij te houden is en laten we eerlijk zijn, besteld in mei jl. en levering voor eind februari 2015, niks te klagen. Er zijn andere leveranciers die kondigen aan en jaren later is er nog niks.... u allen bekend.
David ga zo door ik wens jou en je gezin fijne jaarwisseling mijn vertrouwen heb je, en Rangeerduivel je opmerking over de eerste en de laatste vind ik wel erg kort door de bocht en daar doe je alleen jezelf te kort mee, Nooit wat besteld bij LSM?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Citaat van: Michael op 28 december 2014, 11:10:29 AM
...en Rangeerduivel je opmerking over de eerste en de laatste vind ik wel erg kort door de bocht en daar doe je alleen jezelf te kort mee, Nooit wat besteld bij LSM?

Michael,

Zoals men in mijn profiel kan zien ga ik er meestal recht op af,ik hou niet van omwegen en geheimdoenerij,...niks mis mee toch?
De bedoeling hiermee was om de stilte te doorbreken,en dat is mij blijkbaar gelukt ook!
Ik vond de reacties van David er wat schaars doorkomen in dit topic,
Ik heb hem gesproken in Leuven,en toen zei hij mij "nog 2à3 weken"
Had hij toen gezegd dat het februari zou of kon worden,dan had ik daarmee misschien vrede kunnen nemen.

En nee,ik heb nog nooit iets besteld bij LSM en zal dat ook nooit doen,
Wat niet wil zeggen dat ik niets meer zal kopen van LSM,of van Goover,begrijp mij niet verkeerd,
Maar ik koop enkel nog zaken die ik direkt heb,niets meer op voorbestelling.
En raak ik er op die manier niet aan omdat ze uitverkocht zijn,dan is dat maar zo.

En wij proberen David wat op te porren,zodat hij zichzelf de politiek van LSM niet eigen maakt,want daar zijn wij dan ook de dupe van! :D :D
Het succes van LSM wens ik hem dan weer wel toe...


;)

Voor geintresseerden,
de foto van de 91 kan men vinden op de link van facebook via de website van Goover Models

centauri167

Citaat van: vyncky op 28 december 2014, 10:35:38 AM
Ik vindt de foto ook niet direct terug. Ondanks ik van augustus tot december heb doorloopt.

Kan diegene die ze gevonden heeft een link plaatsen of de foto hier plaatsen. Dan kan iedereen mee genieten!

Thx!

Yannick

+1, welke "goede" ziel post de link ?


centauri167

Thx, vind de foto wel niet zo geslaagd, zal afwachten worden tot de trotse eigenaars binnenkort hun foto's posten of David natuurlijk.

Peter

De  45 trotse eigenaars (zoveel waren er toch al verzonden) zwijgen in alle talen.
Raar dat niemand een of meer foto"s van zijn model plaatst
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Dat waren buitenlanders Peter....